Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 21:27 - В очакване
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1255 Коментари: 5 Гласове:
0



Нямам сили ! 
Толкоз уморителна зима не помня.
Не помня и с толкоз голямо желание да съм чакал пролетта.

И като си помисля, то зимата си почна още от Септември. 
От тогава насам, най-много една седмица хубаво време, останалото студ , мрак и скръб.

 Айде, крайно време си е.
Стискам зъби и всеки ден се взирам с надежда в дърветата, под които минава пътят ми.
Чакам да зърна знаците на пролетта, чакам...

За всички , които чакат с мене - едно поздравче от сърце с любимият ми композитор.




Тагове:   очакване,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Няма край зимата!
04.03.2009 21:41
Чакам пролетта да пукне,
кукувицата да кукне.
Да ръзцафнат и цветята
да позеленей тревата.
Искам сълънцето да грее
и сърце да са засмее.
Искам зимата да свърши,
нека чума да я тръшне!
цитирай
2. totoni - Съвсем скоро. . . Надушвам я-:))...
04.03.2009 21:49
Съвсем скоро...Надушвам я-:))
http://totoni.blog.bg/viewpost.php?id=297064
цитирай
3. golichka - valsodar :)
04.03.2009 22:29
Пролетта ще дойде,още мъничко и аз съм нетърпелива.
http://www.icantoo.eu/img/giftguide/sc0.jpg
Поздравявам те ,незнам защо с пролетното време свързвам и латиното :)
http://www.youtube.com/watch?v=_89KhKHpCiE&feature=rec-HM-fresh+div
цитирай
4. miralyub - Точно днес си говорехме с една пр...
04.03.2009 23:06
Точно днес си говорехме с една приятелка как чакаме да дойде хубавото време.
Като станеш сутрин, и слънцето вече излязло, топличко е, зелено и шарено- абе, с кеф се събуждаш и излизаш от вкъщи. дори и на работа е по-гот ходенето в такива дни:)))).
айде, да идва по-скоро!
цитирай
5. teachme - И аз го чакам...
05.03.2009 01:14
хубавото време:))
Ха дано като сме повече по-скоро да дойде!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7395345
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив