Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2009 16:47 - До Модераторите !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 696 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2009 15:33


Пак се дъните мили мои.

Забравили сте, да ме изкарате от тая извадка http://blog.bg/ranks.php?l=2&cat=11
 Надявам се бързо да поправите пропуска си, за да продължим да сме в същите добри отношения.

А , и един съвет - елиминирайте всички форми на представителни извадки, формиращи се по електронен път - друго си е ръка да пипне, нали ?
 Сещате се , знам че се сещате, за какво ви говоря.

Айде и умната !
Знам , че цялата ви работа е русата, така че няма да ви я пожелавам.



Гласувай:
0



1. анонимен - И при мен е така !
11.03.2009 17:45
Всичко спряно и цензура ,а отговор не дават !?
Наглост с показно безхаберие умишлено.А съблогерите не ме подкрепят в отвореното ми писмо ,а се кефят на унижението ми ! Поздрав !
Когато простак те работи се усмихвай на акълът му и на акъла на шефовете му и страхът на подмазвачите ,да му се докарат !:,)
цитирай
2. valsodar - Да са живи и здрави
11.03.2009 17:55
Защото само тук подобни своеволия могат да минат безнаказано.

В реалния свят, най-малкото бият :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7404218
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив