Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2009 10:18 - Кои са Модераторите тук ?
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2284 Коментари: 23 Гласове:
0

Последна промяна: 11.03.2009 13:29


 Въпрос, който често сме си задавали , с отговор който ми се препотвърди днес.
Отдавна имах съмнения , че сред изброените блогове са и тези на модераторите, съмнения, които днес се потвърдиха с факти.
 Ето ги :
 1. какво още не знаете ?
2. 4or Teen
3. блог на Красита
4. посоки много...сайт един
5. блог на Estrella
6. блог на Vita
7. блог на Мариян
8. блог на Елена
9. блог на Александър Велики
10. блог Аrt dnes
11. advertising
12. блог на Bobby bo
13. интересно за интернет
14. блог за технически съобщения на групата IBG
15. бъди първи в бизнеса
16. Bigbear
17. красивото място
18. бързо и лъскаво
19. футбол и много още...
20. последвай желанията си
21. място за музика
22. за истински търсачи
23. много, много снимки
24. за да не сме без работа
25. ZIP-ни си!
26. блог на Андрей

 В една свещенна книга е казано "По делата им ще ги познаете".
Казали са и също "ударят ли ти едната буза, подай си и другата" - максима , за която винаги съм считал, че няма нищо общо с апостолските завети, а е вкарана допълнително, за да се превърнем от хора, в стадо.
 Максима, която нямам намерение да спазвам, както и не смятам да убивам глупаците с мълчание !
 Твърде дълго всички тук мълчахме, с надеждата, че глупаците ще се осъзнаят в глупостта си и ще започнат да се държат като разумни хора.
 Уви, надеждата умира последна и моята умря днес.

 Влизал съм в тия блогове, чел съм авторите им, недоумявал съм как така статистиката ги води начело, след като са имали по-малко гласове и прочити от моите, ама съм си викал - Колеги са си, нормално е да си ударят по някоя и друга четка колегиално между себе си в името на добрият екипен дух.
 Но от един момент нататъка, четката стана цяла баданарка и направи пълно мазало в сайта .
 То не бе манипулиране на гласове, на прочити , на статистика, какво ли не бе !
Глупаците, наречени кой знае защо модератори, започнаха да си показват рогцата и окуражени от нашето мълчание, с което бяхме решили да ги убием, превърнаха сайта в кочина по техен образ и подобие.

 Смешни, жалки и елементарни хорица са.
Хора, които е в една реална конкурентна среда биха си останали незабелязани от никой сиви мижитурки, но тук и единствено тук, могат да си избият комплексите за малоценност, модерирайки по-добрите от тях, принизявайки ги по този начин до собственото си ниво.

 Отвратен съм, но въпреки това Няма да мълча !
Не мисля, че с моето мълчание ще се помогне да се променят нещата.
Пък нека съм под цензура и мои постинги да не влизат нито в избрани , нито в горещи на челна страница.
Ако толкоз много ми домилее да съм на челна, колко му е да вляза през чужд профил и пак да се видя в "препоръчани" публикации, както с лекота успях да вляза, като Камарадка с постинга си за циците.
 

 Постинг , който окончателно ме убеди с колко прости, елементарни и банално предвидими хора си имаме работа тук. 
 Хора неизвестно защо сме приели, че имат някаква власт над нас. 
 А тя винаги е била, точно толкова , колкото ние им позволим :)))




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sever - Хм, хм, това е доказано, нали? ;))
11.03.2009 11:05
И всичките тези хора са някакви недорасляци с преобладаваща възраст 21-22 години? От така нареченото "упадъчно поколение"? Това е страшно! Кажи ми, че не е вярно?
Освен това конкретните блогове ги видях, а сайтовете какво идат да рекат? Че са собственост на собствениците на Блог.Бг?
Много изненадващо-незряло модериране, а аз се чудя каква е тази пошлост и чалга-вкус, защо не изтриха плагиатката Клеопатра и как така само словесна диария с 3 изключения пълни първите страници?
Егати... егати... егати...
цитирай
2. valsodar - Страшно е, но това в бъдещето на България.
11.03.2009 11:10
Нация от идиотчета, на които лесно да им се дърпат конците - това е основната цел , следите на които се виждат и тук.

Като види човек, що за недорасляци го цензурират и му иде да ...

Само се чудя едно, защо се заблуждават , че са недосегаеми ??!
цитирай
3. sever - Някой ги е направил модератори, нали??
11.03.2009 11:15
Този някой е зает човек, а тези недорасляци имат самочувствие на доста успели хора в невръстната си недозрялост и е странно, че нещата тук се свеждат до доста низка култура в области като Наука и Изкуство.
И сега какво? Знаем и сме снизходителни. ;)))
цитирай
4. valsodar - Е, поне има обяснение за част от проблемите тук
11.03.2009 11:22
Ясно е и , че в обозримо бъдеще нещата няма да се променят, то акъла не винаги идва с годините.

Но снизходителност ??!

Не, в никакъв случай !
Глупостта не е била и не може да бъде оправдание !
цитирай
5. анонимен - Що триеш коментари бе?
11.03.2009 11:28
Нали си голем отворко?
цитирай
6. valsodar - Щото си голям Глупак !
11.03.2009 11:33
А за глупаците секирата винаги си стои до входната врата на блога ми.
Пробвай пак с глупостите си тук и пак ще си я отнесеш зад врата !
Да не съм ти някакъв дрислив модератор, че да ти трая глупостите тук ?
Не си познал келеш с келеш !
цитирай
7. totoni - нямам представа как тази информ...
11.03.2009 11:55
нямам представа как тази информация е доказана, обаче предлагам да спрете с подобни обидни коментари за хората! В крайна сметка-не вярвам много от вас да ги познават лично (аз поне-не), за да знаете какви са всъщност. Това, че нещо в дейността им (ако извършват такава) ви дразни, не ги прави зли, тъпи и пр. Това е част от това, което правят и кардиналните изводи са доста пресилени. някои от посочените горе чета с огромно удоволствие и никога не съм се замисляла модератори ли са или кви. Хайде да поспрете с тази тема, която вече доста се изтърка. И кой, по дяволите си брои гласовете и прочитанията? Що за хора сте, бе? Не ви разбирам. Влизам си в блога, чета коментарите, евентуално проверявам кой е надникнал в блога ми. Кво ви интересуват цифри и класации? Наистина не мога да разбера, каква е тая мания, бе хора? Не сте ли тук, за да кажете нещо, да споделите, който му е интересно, ще го прочете. Кво ви ..е за некви класации и статистики? Много сте странни..ц.Хайде, успех в броенето! Дано нещо се промени.
цитирай
8. анонимен - Ти така ли се бориш с глупаците?
11.03.2009 12:10
Като им триеш коментарите...
Искаш ли да те вземем в нашата групичка за шерп? За каквото и да е друго си прекалено глупав! :-D

\m/
//
цитирай
9. valsodar - totoni , защо се ядосваш ?
11.03.2009 13:25
Блога си е мястото за гледната точка на всеки.
За да стигна до подобни заключения, близо една година съм наблюдавал внимателно процесите развиващи се тук и честно казано мнението , което изказвам за модераторите е далеч по-смекчено от това , което имам за тях.

Да , ти не ги познаваш.
Тогава , защо им влизаш в ролята на адвокат ?
Като ти харесва статуквото, защо се опитваш да ми наложиш твоето поведение спрямо него ?

Стойка "Г" никога не е била сред любимите ми, няма шанс и да бъде.

А за това, че модераторите са жалки и страхливи същества, всеки който иска да види, може да се убеди сам в това :)

Цифрите и класациите ги ползвам единствено, като нагледен доказателствен матариал за издънките им, които определено не са никак малко.

Няма пак да давам линкове към стари мои теми, в които нагледно са показани, само ще отбележа, че преди да си съставя мнение за който и да е било, му давам достатъчен срок, в който да се осере на воля.
цитирай
10. looklikerain - Е,
11.03.2009 13:29
Повечето са пълна скука, но Красита е една от най-добрите
цитирай
11. valsodar - Има добри неща има и посредствени
11.03.2009 13:35
Нормално си е.

Винаги съм се питал едно - Що за човек трябва да си, за да пишеш едно, а да вършиш друго ?
Кому е нужно това лицемерие ?
На този, който се представя в облик фалшив или на този , който иска да го види в розов вариант ?

Има една забравена думичка в речника на новото поколение и тя е Доблест.

Доблест е, когато един сайт се модерира да има ясни правила , по които се прави тока, както и имената на тези, които са овластени да го правят.
Обратното е белег на подлост и страх.

Доблест е, когато мериш всички с един аршин, а не да го сменяш според това, кой колко ти е платил - било кеш, било в друго !

Доблест е, да можеш във всеки един момент да застанеш зад думите си, да отстояваш идеалите си, независимо от негативните последствия, които това може да причини.

Доблест - дума непозната тук.
цитирай
12. totoni - много съм далеч от това да бъда ад...
11.03.2009 14:01
много съм далеч от това да бъда адвокат на когото и да било. Но това е виртуално пространство. Ако познаваш някого лично - о.к.-мога да приема мнението ти. И то достатъчно добре, за да можеш да даваш оценки.Но да съдиш за някого според виртуалните му изяви, неизяви или каквото и да е , ми се струва доста рисковано. Каква е гаранцията кой от нас какъв е? Може аз да съм сериен убиец, например, но ти няма как да го разбереш. Ще си пиша тук и ще се правя на овчица и много хора ще ми ръкопляскат. Самият ти сидоста наясно с това. Обратното също важи. Затова квалификациите по отношение на истинските личности в реабния живот на база на виртуалните им изяви, ми се струват меко казано - неуместни. И това не поза "Г", това пък е моята позиция. Може да ти звучи мекушава, но аз вярвам в нея. И далеч не искам да ти налагам моята. Просто изразявам своята. Колкото до това, че се ядосвам - не е така! По-скоро вече ужасно ми доскуча да чета все едно и също. Кой - Кого, защо, кога, как...Като в селска кръчма (както казах някъде другаде). Когато влязох тук за първи път преди около година,можех да чета много и интересни неща. В последните месеци първите страници за запълнени с всякакви постове, плюещи и възхваляващи някоя "личност" от блога. Е, ако ми кажете, че това ви кефи, о.к. Всеки има право на мнение, нали така?
поздрави!
цитирай
13. valsodar - От Август насам, не ме кефят нещата !
11.03.2009 14:04
Но всеки път коментарите бяха - Трай си, не си заслужава !
И в крайна сметка какво ?
Това , което и ти виждаш.

А защо ?
Това е правилният въпрос !
Защо се стигна до тук ?!
цитирай
14. totoni - looklikerain, колкото до Красита - ...
11.03.2009 14:04
looklikerain, колкото до Красита - да, много ме забавлява, обожавам да я чета, харесва я и съжалявам, че напоследък не пише тук. Това е, което знам за нея, не мога нищо повече да кажа. Просто ти спомена за нея, затова и аз за нея говоря. Има още един-двама от изброените, които харесвам, но няма да изпадам в подробности, защото това няма значение. въпросът е принципен.
цитирай
15. анонимен - Напълно съм съгласна с поста
11.03.2009 15:38
Макар ,че много е смекчен по повод на това как бесуват модераторите тук и сами правят поразиите целенасочени против даден блогер ! А когато ги питаш цивилизовано с писмо и даже писмо до Инвеститор.бг МЪЛЧАТ ! Така мълчат и продължават ,като животни ,каквото си знаят да пакостят ! Отвратена съм е слаба дума в бълг.език !
Аз имам подозрения с доказателства срещу esen ,trevistozelena ,tlnet i seloveselo,които крадът материялите ми и след това за собствено оправдание пускат постинги с лъжи и оплюване срещу ми .ТОВА НЕ МОЖЕ ПОВЕЧЕ ДА ПРОДЪЛЖАВА ! Вие може би сте свикнали да бъдете мачкани ,газени ,крадени и будалкани от простаци и не ви прави впечатление престъплението ,което се върши от модератори в блога и техните гъзолизци ,некадърни само в идеята да бъдат на чело.На чело на простотията си ! Аз казвам съвсем отговорно ,че ще подам жалба от името си до съда срещу тези лъжи и посегателства над мен от блог.администрация админи и приятелите им дето ги изброих !
Поздрави и стига сте ги помазвали !
цитирай
16. анонимен - Чух, че Красита правела анална любов
11.03.2009 15:38
Някой има ли по-конкретна информация за да знам дали да се включа?
цитирай
17. valsodar - Не , нямам !
11.03.2009 15:46
Уважавам си достойнството до там, че да не го вея за щяло и нещяла.
А и в крайна сметка , не изпитвам афинитет към подобен тип жени.

Кой какво прави в кревата си е въпрос на можене и щение - това не ме засяга.

Засяга ме когато креватното поведение стане водещ принцип в модерирането на сайта.
цитирай
18. анонимен - Човече, каква смелост
11.03.2009 16:03
Ще ти кажа с две думи. Аз имах блог, но всичката тази помия ми дойде в повече и след като казах на модераторите да спрат с произвола и иакарах част от имената, които ти си посочил, блога ми бе изтрит.

Стискам палци да не се случи същото и с твоя блог.

С уважение: stopatr.blog.bg
цитирай
19. valsodar - И да се случи, какво от това ?
11.03.2009 16:05
По-добре с изтрит блог, отколкото с лайнян вкус в устата от целуване на поредният задник тук. :)
цитирай
20. djgator - valsodar
11.03.2009 16:40
Привет, браво за смелоста човече !! Виж и на дамите им е писнало вече, макар повечето да са по-търпеливи. Списъка си го копирам и ще ги проуча.
Само не допускай тук ЗЛИ миризливи песове, че съм алергичен :)))
цитирай
21. valsodar - От половин година насам, спада в ...
11.03.2009 21:12
От половин година насам, спада в качеството на сайта е осезаемо, но явно пречи на твърде малко за да бъде променено :)
цитирай
22. анонимен - За Гео мисля,
11.03.2009 23:10
че вече не е модератор.
цитирай
23. valsodar - Има нови , има и стари
11.03.2009 23:54
Но факта си е факт, от Август насам положението е.. под всяка една критика.

На женско царство, какво ли да чака човек ?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7394243
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив