Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2009 17:03 - Кого бих поканил на вечеря ?
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2406 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2009 17:38


 Интересен въпрос, кой от познатите ми тук, бих поканил на собственоръчно сготвена вечеря от мен самият ?
 Хм, да видим какво ще е менюто тогава ?

Кашичка от гъбки халюцигенки.
Явно на нея си карат всекидневно администриращите този сайт, вярващи си сами на себе си в трезвата си преценка и способността си за безпристрастна обективност в модерацията на този сайт.
 За тях бих сготвил нещо с бяла мухоморка, да речем гъбки пане с млечно бял сос.
Соса могат да си го сберат от еректиралия електорат на асенвоградският гений , специално за който смятам да направя и компот от дренки, че да се позапече малко диарията, която го мъчи от година насам.

 За любимите ми помиярчета с хиени в аватара, смятам да позапека малко говежди ребърца, стига каквито са говеда да не решат, че ги подстрекавам към канибализъм.

За юдеите, като Меир коментиращи и осиращи в блога ми, обещавам да науча как се готви чиста храна и да им я поднеса с нужното уважение и въоръжение. Нож, вилица, нож.. нож.

 За застарелите тутурутки, влизащи злобно и анонимно тук по време на асеновградската интифада ще оставя една купичка сушени сливи, надявам се да си носят ченетата, че да не се наложи да ги накисват.

 За любимите ми плагиати обещавам да изплагиатствам нещо по Агата Кристи и да ги гостя достойно за наглостта и дебелоочието , които проявяват до момента.

А за всички останали и неупоменати - една вита баница с късмети.
Късмета според този на носещият го със себе си



Тагове:   кулинария,


Гласувай:
0



1. анонимен - И от мен едно късметче :)
17.03.2009 17:05
И от мен едно късметче :)
цитирай
2. valsodar - Мерси
17.03.2009 17:21
Късмета си го знаеш - Здраве !
Останалото само ще се подреди, а здравето е в твоите ръце - каквото сам си наречеш, това и Бог отрежда .

цитирай
3. golichka - ахахах valsodar :)
17.03.2009 17:29
http://vbox7.com/play:1c2b0828
Поздрав с това.

цитирай
4. allbi - за мен от баницата ли ?
17.03.2009 17:32
за блонди пУетеси няма ли нещо по-спИциално
или съм причислена нейде при гъбарковците ....
цитирай
5. valsodar - allbi
17.03.2009 17:34
За пУетесите - роладини от пилешки гърди с пълнеж топено сиренце и дива печурка.
цитирай
6. gothic - Е от това последното ми изтекоха ...
17.03.2009 17:49
Е от това последното ми изтекоха лигите...А моето меню е при sowhat..Поканени сте и вие :))))
цитирай
7. allbi - е Готик
17.03.2009 18:13
не ме кефят лозови сърмички, майна :(
да си донеса ли мойте зелеви, гръцки ...
ред сърмички, ред пържолки...
цитирай
8. krotalka - За стари баби като мен,
17.03.2009 18:45
какво си предвидил?
цитирай
9. sowhat - яяяя виж ти
17.03.2009 19:25
знаеш ли аз съм приятел на стефан от поне пет години , но не се чувствам еректирала.

сега ми кажи трябваше ли да се обидя?
цитирай
10. allbi - а то и аз трябваше да се обидя
17.03.2009 19:47
щото се заигравам с "помиярчета с хиени в аватара"
и "застарелите тутурутки, влизащи злобно и анонимно тук по време" ама няма ...
щото съм тука де си се забавлявам и използвам всички дето се навъртат ...
цитирай
11. evrazol - Ми то скоро
17.03.2009 19:56
Билкарски наръчник за блогъри ще издадеш, като гледам. Да имаш нещо за гастрит на мирогледа??? :)
цитирай
12. valsodar - 11. evrazol -
17.03.2009 20:16
Не е лоша идеята - сещам се за Бабина Душица, Кокоши трън, Мечо грозде и Лай-Кучка :)))
цитирай
13. valsodar - 9. sowhat - обижда се , който се чувства обиден :)
17.03.2009 20:17
Някъде да съм споменал за някой си Стефан ?
цитирай
14. valsodar - 10. allbi - - кой къде се припознае
17.03.2009 20:30
Нали знаеш приказката - Гузен негонен бяга ?
Някои решиха че каже ли се Гений от Асеновград, то в цялата ни държава може да става въпрос само за един и той ще се казва Стефан ! :)))

Инак нито ще е Гений, нито ще е от Асенвград :)))

Всеки минава и прочита от текста, това което го провокира.

Аз претенции нямам , само си точа корите за баницата...
цитирай
15. allbi - и аз, бе майна сама си точа
17.03.2009 20:34
и баници и баклави да не съм луда до крада(като в рекламата) да не са ми навряни някъде ръцете :))
бая са ми залепнали за клавиатурата напоследък, ама нейсе ...:)))
цитирай
16. valsodar - Навремето можех да се спрваям и с дърпани и с точени кори
17.03.2009 20:38
Ама голяма играчка си е, та откак излязоха що-годе добри кори и занемарих тези си умения, научени покрай баба ми.
Както и да е - компенсирам с нови рецепти, гледам малко да поразнообразя засега родната кухня и чат-пат изненадвам сам себе си.
цитирай
17. allbi - и аз така :)
17.03.2009 20:39
резултата винаги ме изненадва :)))
цитирай
18. mikaela19 - Я каква вкусна вечеря имало при теб.:)))
17.03.2009 22:35
Какви гозби само си спретнал:)И вино да беше предложил,виж,че някои му приседнало или се задавил:))))
А и аз съм си за кошницата,онази обещаната:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7433899
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив