Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2009 16:17 - Голям Прас !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3157 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 25.03.2009 16:32


405 блогъри са арестувани от ДАНС през 2008-а
Щели от нашенското ФБР да ми четат мейловете ?
Ще ги четат, ако ги напиша !
Сякаш има на кой световен терорист да пиша, че те да ги четат ?
Осама Бен Ладен да не би да има известна пощенска кутия нейде из пещерите на Кандахар ?!
 А и какво ли да му пиша на окаяника, той и без това си има достатъчно проблеми, ако още е жив да се бори с тях.

Голям прас, че щели да ми четат кореспонденцията и подслушват телефона !
Де ти тоз ресурс у нашенските служби за да имитират с некомпетентна жива сила, прословутият "Ешалон" ?
 Смешна работа и още по-смешни тръшкания на великите творци, обезпокоени че някой ще им прочете налудничавата кореспонденция.

То по-скоро следва да я прочетат психиатрите, за да им предпишат адекватно лечение за мегаломанията им, ама това си е друг въпрос по стара тема, вече нищена тук.

 И аджеба, какво ще се случи, ако спецслужба се порови из блога ми ?
Най-лошото е да поумнее малко и да спре да го прави за в бъдеще.
Сякаш казвам нещо ново, нещо нечуто досега, че те ти булка Спасовден - огромен интерес на спецслужбите към персоната ми.
 Ни се имам за десидент , ни за откривател на секретната технология за затопляне на водата в домашни условия, че да се притеснявам от тях.
 Да се притеснява, кой си е гузен от постъпките си и има от какво да се срамува за свършеното.
 Хич и не ми пука от цялата тая истерия, кой кого и колко пъти щял да подслушва.
То отдавна си е факт у нас, че ако искаш една истина да се чуе, то тя трябва да тръгне под формата на слух - доказано добре работи системата по разпространяването й от ухо на ухо.

Жалвайте се колкото си щете на арменския поп, то времето да се направи нещо е отдавна отървано.
 Още от момента , в който решихте че "Биг Брадър", "Шоуто на Идиота" и "Стани брадат" са най-важните пилони по пътя ви.

Така че, хич вече ми и не пука де кораба се бил напълнил с вода - всеки да се спасява на където може !
 Големите злини започват с малките отстъпления.
 



Гласувай:
0



1. darkenedangel - Много истини си казал в настоящия си постинг
25.03.2009 17:15
... ама не са много феновете желаещи да са на психотерапия и хапченца... :)))
цитирай
2. valsodar - Лудите винаги са твърдяли, че са нормални
25.03.2009 17:23
и единствено нормалните се замислят над това, дали са в ред понякога .
ВЕЛИКИ творци тук бол !
А аз , предпочитам по-малко великите, тези които ме карат да се замисля над прочетеното и подават ключа към вратите на фантазията ми :)
Останалото , дето ми се натрапва за велико си е за кенефни цели, в случай на запек.
Дейста доказано разслабващо :)))
цитирай
3. krotalka - Радо,
25.03.2009 18:20
това "Спасявай се поединично" отдавна е в действие, те за това сме на тоя хал, всеки дърпа чергата към себе си или по-точно "Всяка коза, за свой крак". Явно от край време си е така иначе нямаше да оцелеят тия "хвърковати" фрази.
цитирай
4. sowhat - сега като се замисля
25.03.2009 19:37
май наистина не ти пука радо. пука ти единствено и защо не те пускали някъде си модераторите, а не кой те чете и защо.
хейтърството е добро извинение.
успех!
цитирай
5. valsodar - Че от какво да ми пука , наистина ?
25.03.2009 22:30
От това, че ще кажа неща , които са обществена тайна ли ?
Или от това, че няма кой знае какъв смисъл да казваш истината за нещата ?
Дреме им на ДАНС за сексуалните предпочитания на незадоволените модератори... :)
цитирай
6. valsodar - Апропо
25.03.2009 23:10
Най-ми е смешна наивността, с която се приема, че никой няма възможността да ви подслушва и следи, ако вие не сте съгласни с това.
Телефоните ви се подслушват открай време, кореспонденцията ви се чете, скайпа изобщо не е толкова безопасен колкото се счита, дори и от дистанция могат да разберат какво си говорите с човек, с който считате , че разговаряте насаме .

И ???

Ще тропнете два пъти с краченце и всичко това ще престане ???!

Напротив, то ще си продължи, само дето ще успокят егото ви, че някой ви бръсне за слива.

Какви ли права изобщо имате във времената , в които живеем ?

Право на глас ?
И как може да го ползвате, когато всичко изречено, може с лекота да се извади от контекста му и да се обърне срещу самите вас ?

Да продължа ли да ви плаша или да ви оставя още малко да спите спокойно ? ;)
цитирай
7. sowhat - най ме е яд радо
25.03.2009 23:13
че си човек който мисли . и че не си некой гьон. и като почнеш да говориш така ми иде да ти шибна един.
знам че понякога се боря ( всъщност не - винаги се боря) за обречени каузи - признаването на гейвете за хора, дарфур, чистотата на българският език , а сега и ЗЕС , но това не ме кара да се чувствам неудачник.
а да се чувствам човек.
за теб може да няма смисъл, но за мен истината е вътрешна потребност.
простичко е
цитирай
8. valsodar - Да, истината е вътрешна потребност
25.03.2009 23:18
Но се запитай и следното - имат ли нужда другите от нея ?
Истината ще ни направила свободни .
Кой иска да е свободен в днешно време ?
Май само тези, които не осъзнават, какво носи свободата със себе си.
Всички останали неистово се стремят да станат нечии роби, за да си получат обещаните благинки, които ще направят живота им, прост, предвидим, сигурен и спокоен.
Свободомислещите са били и винаги ще са обречени да са аутсайдерите на обществото, нежелани и отхвърляни от него, защото застрашават сигурността му.

Не случайно Ботев е застрелян в гръб от негов четник, а не в лице от турски аскер !
Свободата е крайно опасна за даващият, когато я дава насила, на хора, които не се нуждаят от нея.
цитирай
9. darkenedangel - Именно :)
26.03.2009 08:58
Сам виждаш колко са относителни нещата :)
цитирай
10. lubopitstvo - Ми честно да кажа-това е голяма ч...
26.03.2009 10:52
Ми честно да кажа-това е голяма чест-да се интерсуват толкова от скромната ми персона.Само дето всъщност не ги интересувам.
И никой няма да ми чете скучните писаници...Аз съм така да се каже световно-неизвестна.
Нормално и голям праз!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392921
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив