Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2009 11:57 - 9 гладни сомалийчета в блога на мъртвец
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1151 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 07.04.2009 11:58


 Има едни пинизчийски лампички за градина. Отгоре са като гъбка и на върхът на гъбката, точно където е полу-сферичната извивка , хитрите му китайци сложили една фото-волтаична клетка , която зарежда акумулаторчето на лампичката през деня. 

   Иде си нощта, изгрява луната, а редом с нея , светва си и лампичката. Точно над новите китки, дето си ги разсадих в събота. Едната съм я нагласил до концерт-мястото на котака, като заграчи вечер в посока комшйската котка, да се види що за дзвер страшен издава тия злокобни звуци, идещи не като от котка а като от отвъдното.

  И хич не ми се влиза в блога .

И за какво ли ?

Седиш си вечер, зяпаш си месечината, редом Котьо си грачи и току-така те погледне виновно, кога го укориш за влудяващата дрезгава извивка в репертоара му.  Някак си, придиханието му липсва, ще трябва малко по-диафрагменно да пробва мяцането. Губят се така високите тонове, както казват Дони и Фънки, а те уж ги разбират тия неща.

 А моето Айдълче, нещо хич и не им се връзва на наставленията и грачи ли грачи.

После си влиза доволно, гордо навирил опашка и от терасата ме води до входната врата. И почва едно измъчено мяцане, като на гладно сомалийче за помощ от червеният кръст.( Да съм го изведял да види панорамата що се вижда и към другия край на блока ) Това със сомалийчето прозвуча гадно като по Карбовски, но преди малко му гледах сайта и още съм погнусен.  Животните я нямат тая първична злоба и простотия в себе си и това е може би което буди завистта ни към тях ?!

 Лампички, светят си нощем, вятъра полюшва леко китките на балкона ми, а аз съм щастлив, че пак ще има над какво да си медитирам в топлите нощи, които предстоят на небосклона.

 Инак, какво ми остава ?

Да чета и да пиша, да пиша без да чета, и да не чета и да не пиша ?!!

Моя Котьо не прави нищо от изброеното и това не му пречи да е щастлив.

Вижда света такъв какъвто е, без да го изкривява през очакванията си.

Знае какво иска и как да го постигне.

Щастлив е.

Няма блог.

Извод ?

Писането е вредно за вашето здраве.

Четенето - два пъти по-вредно !

И каква ви бе файдата, че изчетохте всичко до тук ?

Никаква, нали ?

И с какъв ли акъл го четохте ?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Знам ли?
07.04.2009 12:04
То без друго тая, дето ме завива нощно време вика че немам нищо у главата, та си викам - я все пак да го пРочета :))))
цитирай
2. lubopitstvo - Голяма минавка си беше да го проч...
07.04.2009 12:08
Голяма минавка си беше да го прочета.Ама кой ме би по главата:)
цитирай
3. valsodar - Не съжалявай и аз съм така
07.04.2009 17:09
Чета си го и се питам, за какво ли ? :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7409278
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив