Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2009 21:24 - Овчи дилеми
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1018 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 13.04.2009 21:30


От няколко месеца насам съм безнадежно тъжен. Липсва ми, един типично български продукт, едно наше , българско и родно ястие , що са го ручали деди и прадеди, а днес го няма нийде !

 Овче кисело мляко !

Ха сега де ! Баш това ли ще е темата за вечерта се питате ? Ами да, това ще да и пак да ви питам - А вие, кога за последно видяхте овче кисело мляко по магазините ? ( Врътнах един спаначник набърже, ама си е друго с овче млекце де ! ) 

  Защото, аз за последно го зърнах по рафтовете, по същото онова време от близкото ни минало, кога Станишката ни се кълнеше от екрана, че световна финансова криза няма, че срива на Уолстрийт е една мръсна опозиционна инсинуация, и ако не дай си Боже тръгне криза по света, то лично той ще я пресрещне с гърди като Матросов, вражеска амбразура за да ни защити ( Не се чудете, това последното и на мен не ми е ясно как точно ще стане с хилавата му фигура , но алегорично погледнато си звучи добре, така че го оставяме в текста )

 Та сега седя и се питам основно две неща !

Първото е - Къде изчезна овчето кисело мляко ?

И второто е - Има ли връзка между изчезването му, световната финансова криза и предстоящото падане на кабинета, така де  Фалшификация... Опс - избори 2009-та ?

Да подходим чисто дедуктивно , дето се вика !

От какво се прави, едно хубаво,  овче ,  кисело мляко ?

Най-вече от овце, драги ми Уотсъне. И по-точно, за да не ме гледаш толкоз тъпо - от издоеното им мляко ! Прясно, а не сухо на прах с китайски меламинов произход !

И след като, крайният продукт го няма,  е логично да се притесни човек, да не би да  се е случило нещо зловещо, тайнствено и необратимо неприятно на първоизточника му - Овцата родна демек !

 Защо, нашите овце не дават вече мляко ? Притеснителен въпрос, нали ?!

Банките ли ги притесниха с новият си лихвен процент по ипотеката на кошарата им, правителството ли ги стрига прекомерно с преференциите за бизнеса и "финансирането" си или просто овчарят им е за бой, че е разпилял съвсем стадото по околните чукари, де друг си го чува, стриже и дои ?

 Един еклектичен, метафоричен и чисто метафизичен въпрос е на път да си намери отговора, ако пак се запитаме - А кога спряха овцете да дават мляко ?! 

  И пак пред очите ни какво ?- образа на Станишката, а до него се хили мазно ортака му Доганчо Калпазанчо.

 А дали овцете ни,  не са изпаднали в стрес и ступор, кога из сараите на Мемед взе да се пуца безогледно, или им се е пресякло млякото кога САПАРД ни делна теслата ?    Търся си аз първоизточника на един чисто трапезен проблем, а глей с"я на каква политика геолокална ме избива ??!

 Ама, как ли и да не ме и избие, кога избори си наближават, а отсреща , зад баира пак долита едно познато ми ти  блеене - Гла-а-а-асува-а-а--а-ай-те-е-е-е-е !

За да има пак кой да стриже, да дои и да коли, а дали овцете сетне вълци ги яли - казва ли ти някой ?

А и смееш ли да попиташ ?

Ама аз, да си питам де - А вие , за последно кога видяхте по магазините овче кисело мляко ?

 Преди Станишката да каже , че криза няма или след това ?

Колко след това ?

Не , че на политика ме избива, ама... мъка ми е за овцете !

Избори ги чакат - затова !



Тагове:   Ох,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Добро утро
14.04.2009 08:53
За кафето което имаш да черпиш,смятаи че си се уредил с овче кисело мляко:)Ако имаш и желание и на село ще те заведа да гледаш как се приготвя:)))
Но трбява да си доидеш до родният град:)
цитирай
2. valsodar - На там вървят нещата
14.04.2009 08:57
Два дена път с камили, за да ми начупят яйцата, ама какво да се прави, то само Великден и Коледа останаха празниците , за които със сигурност се прибирам в града на 100-те хайдуци и техните внуци :)))
цитирай
3. анонимен - Кафе на Ларгото.............
14.04.2009 09:02
Хаиде сега,подробности:)Ти щеше да ме водиш на покник,ама май ще го поотложим за да те заведа на село после че им качиш един хубав разказ.снимки,ще ти хареса.
цитирай
4. slavuncho - Не са виновни Станишев, Доган и вся остальная бля-бля-бля
14.04.2009 09:16
Те си гледат интереса. Виновна е 20 годишната ни, вече хронична, простотия...
цитирай
5. gothic - А те овцете. . . мляко, откъде на к...
14.04.2009 14:30
А те овцете...мляко, откъде на къде! Ми Радо, и те са модерни, как тъй мляко ще дават, изсикани са, разбираш...Пък и овните се метросексуализираха (ебаси термина врътнах). Та откъде мляко?
цитирай
6. valsodar - Па знам ли вече ?
14.04.2009 14:51
То човек се надява дорде е жив ?!
Но май и надежда не ни остана веке ?
Живи ли сме ?
цитирай
7. анонимен - Сладури:)))
14.04.2009 18:00
Ще ви водя двамката на село,да видите откъде идва млякото:))))))Е,па ще научите:)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391455
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив