Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2009 12:58 - Лудница на всеки километър
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 981 Коментари: 6 Гласове:
0



 Тихичко се побърквам днес и докато си тече процеса на изкрейзване една еретична ( не еротична !!! ) мисъл се върти и се блъска в главата ми - А , ако човек си е луд, но не го съзнава, може ли да се побърка ?

 А сега де ?!!

 Колцина от нас са луди и колцина го съзнават ?

 И след като осъзнаваш, че си луд - то луд ли си тогава ?

 Кой е по-луд , лудите дето се считат за нормални или нормалните дето се считат за луди ?

 И в цялата тая лудница в нас и около нас, как да разпознаем нормалните.

 А дали, изобщо ги има или и те са си башка луди , но под прикритие ?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Преди години, доста години гледах ...
14.04.2009 14:32
Преди години, доста години гледах интервю по темата с един капацитет. На директния въпрос - "Колко са психичноболните в България?", той отговори с някаква цифра, не помня точно каква. И добави, че като се прибавят разните му мании, фобии и всевъзможни други "..ии", на практика няма абсолютно здрав психически човек. Та така....
цитирай
2. sowhat - радо , ако познаваше луди хора
14.04.2009 14:47
няма да си задаваш тоя въпрос.
никой луд, не се счита за луд. нито един. всеки твърди , че го тровят, че докторите го мразят, че си е нормален и т.н.
ето ти отговора на въпроса :)
цитирай
3. valsodar - Aa-a-a-a, така ли било ?
14.04.2009 14:48
Значи със сигурност съм луд !
Модовете няколко месеца ми тровеха живота, все още ме мразят и т.н. в тоя ред на мисли, след като блога ми още е под цензура ?!

А може пък, аз да съм си нормалният, а те да са лудите, че го правят ??!
цитирай
4. sowhat - хех,
14.04.2009 15:31
едното няма нищо общо с другото
цитирай
5. allbi - Е,
14.04.2009 22:32
аз тогава въм луда със сигурност:)
Чудя се как да ме намразят и хич да не отивам на първа пък ти ...
всеки луд с номера си
други с цяла програма и цирка си върви :))
цитирай
6. darkenedangel - E, ako мерилката сиреч цедката за лудост...
16.04.2009 22:09
е първа, вече всички периодично прескачаме от там... :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7394882
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив