Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2009 23:01 - Можеше и да не го разказвам, но...
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 930 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.04.2009 23:09


Мале-е-е-е-ей
У-а-а-а-а-а-а!
Ъхъ-кхъ-кхъ!

Навиках се.


Апропо, днес имах един много интересен и приятен разговор.
От малкото, след които си с приятна тръпка и свежест се разлива в теб.
С човек, който си мислех, че познавам, но ме изненада много, много приятно.

В момента учи за актриса в Лондон.
И определено има талант, за да бъде такава.
Но, по-доброто което има, това е вътрешният й стремеж, който я кара да бъде такава, каквато се опитва да стане.

 Притежаван от мнозина, усетен и развит от малцина.

По тази и причина, разговорът с нея ми подейства толкова добре.

Радвам се, когато мога да видя в бъдещето на хората и съзирам там, че могат да надскочат мечтите си.

При това с размах, за който не са й подозирали.

А останалото, дето тук се фръцка с Мале-е-е-е-е ... какво да кажа ?!
Тоя път, няма да съм саркастичен, а и.. не ми се занимава със сърбежите на  поредната жаба в блатото.

 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7410789
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив