Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2009 17:27 - Поне за ден.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 868 Коментари: 6 Гласове:
0



 E, свърши се !
Или почти.

 Кармично погледнато, явно ми е съдено да работя като фермер.
В птицеферма или в среда изпъстрена с кудкудякане, мучене, писъци и кански рев. Кажи го цирк !
 Фактологично погледнато, това е почти напълно постигнато, ако сравня звуковият фон на работната си среда с този на централна гара или някое по-шумно и многолюдно място.

 Е, моето не е чак толкоз многолюдно, около 20 човека сме в една зала, но... пернатите създания са 17 на брой, което обяснява защо в края на всеки ден съм пиян от умора и малко преди да си потегля от тук излизам за поне 5 минутки на тишина и спокойствие, преди да завъртя ключа на стартера.

 Ако има нещо по-уморително от работа в среда на силен стрес, то може би е такава озвучена от шумни женски гласове, надкудкудякващи се в захлас, неподозиращи за факта, че някой около тях би се опитал и да работи.

 За да се стигне до дилемата пистолет или тапи за уши.
Тапите за уши, не се връзват нещо с политиката за чуваемост на клиента и специфичните му желания, но един пистолет в момент на всеобщо кудкудякане, би довел до сценки отразявани извънредно по новинарските емисии със заглавия от рода на "Изнервен служител застреля 17 колежки, някои по два-три пъти ! "

 Аз и по тая причина нямам желание да притежавам оръжие, защото определено няма да се огранича само с притежанието му !

 И се чудя - а бе жените верно ли са толкоз прости, че шумът който вдигат във всекидневната си работа изобщо да не им пречи ?
 Явно в главите им е пълен вакуум, през който звукът не може да премине и по този начин да им пречи на нормалната работа.
 Защото, на мен главата след края на всеки ден ми е раздута като шиник и се чудя как я нося на раменете си изобщо.

 Че така, кармично погледнато, това явно е изпитание от съдбата доколко нервите ми могат да достигнат диаметъра на корабни въжета и доколко мога да ги овладея преди да прибегна към грубо насилие и саморазправа, преди да се възцари тишина.

 Тишина, в която нормално да си свършиш работата и да си кажеш приказката, без да се налга да ревеш като разгонен хипопотам.

 Хипотетично погледнато, след време усвоените умения могат и да ми влязат в работа.
 В случай на всеобщ апокалипсис, може би аз ще съм единственият на Земята, който го възприема с облекчение и надежда.

 Надежда за един по-красив свят.
Свят без жени в него.
Или ако има една, то нека поне да е няма.
Поне за ден.
А ?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soleilelle - цъ
07.05.2009 18:02
не става (:
ще си живеете с нас (:
в още по-красив свят (:
цитирай
2. slavuncho - Свикване му е майката, иначе - война с
08.05.2009 08:30
неизвестен, обикновено неблагоприятен, за мъжа край...
Ако пък не им се занимава с тебе, ще ти кажат, че те като по-високо развити същества, могат едновременно да говорят за мода, за работа (и да я вършат, разбира се), за... и т.н. Докато ти САМО работиш!
Несвършени сме мъжете, какво да се прави :)))
цитирай
3. valsodar - Надеждата умирала последна
08.05.2009 08:58
Така казват, а моята явно ще ме надживее.
Мъжете са почнали да изпадат в подобни размисли, явно по времето, когато е възникнала речта и женските екземпляри са ги прогонвали с нея далеч от пещерата.

Несъвършенни сме, все още не сме усвоили добре умението за избирателност на слуха :)
цитирай
4. анонимен - Тапи за уши и аз съм ползвала и не п...
08.05.2009 11:04
Тапи за уши и аз съм ползвала и не помагат -това е сигурно. Малко по-приемлив е варианта със слушалките. Нахлузваш ги и си пускаш някаква приятна музика. Има обаче един сигурен вариант, и той е да ги чанчиш с повече работа.. По едно време в предишната ни фирма карахме на табели..едни големи и май това даваше резултат:)
И аз съм жена, но ми прави впечатление, че много от кудкудякащите компенсират липсата на комуникация в къщи.
цитирай
5. doriana - Не очаквах да си женомразец, да му се ...
08.05.2009 13:19
Не очаквах да си женомразец, да му се не види!!!
И пак туряш всичко у кюпа!
Мойта работа, например е свързана с много мислене и респ. - мълчание, в моята стая всички мълчим, а след това има обсъждане на нещо-си...
цитирай
6. valsodar - А бе не съм бре !
08.05.2009 13:44
Просто някои видни представителки на нежният пол ме вкараха в греховни помисли с вечното им кудкудякане около мене :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7427857
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив