Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2009 12:55 - .
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 934 Коментари: 3 Гласове:
0



Когато,
фактите сами си заговорят,
всичките лъжи
страхливо си мълчат.
Страхливо,
те са в себе си затворени,
заслушали се 
в тътенът на съвестта.

Ех тази Съвест,
това бреме Черно ! -
което   Бог
с насмешка е  " дарил " ,
за да Не можем,
ние ползотворно -
да се продадем на този,
който е платил.

Защо ми е ? -
това и днес се питам -
Защо ли,
на илюзията аз съм в плен ?

Че може, да живееш ти
напълно отговорно,
със твойта съвест 
се достойно  разплатил .

Понякога разбирам ,
че завиждам
на този сънародник,
що без нея 
тъй щастливо е роден.

И виждам,  
как живее той охолно,
без спомен за Греха си,
в алчност сътворен.

И с всеки ден
опитвам се до болка,
далеч от мен да я прогоня,
поне за ден.

Посърнала,
завръща се при мене
неуморна.
За да ме запита -
Как мина, 
днес твоят ден ?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Аз те питам днес как твоят ден м...
08.05.2009 13:20
Аз те питам днес
как твоят ден минава.
Щастлив ли си
или тъжен?
Липсвам ли ти
или искрицата я няма.
Съветта до теб била е
в дни и нощи близо.
Запиташ ли се....
тя е неуморна.
Но при теб
отново се завръща.
цитирай
2. valsodar - :)))
08.05.2009 16:18
Денят минава тягостно и бавно,
зарадваха ме с лоша новина .
Един твори добро, а друг неправда -
Уви, така устроен е света.
Но всъщност,
всички сме донякъде еднакви -
в плен на глупост и на суета.
Себичноста ни прави слепи,
прави ни и малки
за да съзрем,
че истината
всъщност е ... Една.
Каква е тя - аз вече се не питам.
И не се терзая с този стар въпрос.
И свикнал съм самотен да се скитам
дори и на момент провесил нос.
Да, утре пак ще грее слънце !
Денят навярно ще е по-добър ?!
Но как да спра , аз да скитам
в лабиринта злачен на Ума ?
цитирай
3. анонимен - Отново слънце има поне е истинско ...
09.05.2009 12:07
Отново слънце има
поне е истинско аз знам.
Не като фалша и измамата голяма
днес си е прекрасен ден.
Защо да спираш да се скиташ
така тренираш своя ум.
И винаги с нещо изненадваш
желая ти чудесен ден.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7432483
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив