Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2009 12:13 - Просто... наблюдавам.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 793 Коментари: 4 Гласове:
0



 Лесно ли се купува съвестта ?
Колко всъщност струва тя ?
Сто, двеста лева... колко ?

Това е цената на една стихосбирка в ограничен тираж, че даже и за по 50 лв могат да ви я издадат в малко по-скромен тираж от "Буквите", ако им се вярва.

 И ?
Колко струва съвестта ви ?

Не ми отговаряйте, не се хабете напразно .

Само... ми е жал.
За тези, претендиращи да са стожер на истината, а за 5 минутки слава, забравили за всичките им принципи на които са се опирали досега. Или поне, показващи се като много принципни.
 Борци за Истината ?
 Пародия.

 Видях.
Разбрах.

Няма смисъл да ми се оправдавате.

Не съдя никой.

Просто... наблюдавам.

И си вадя изводи за себе си.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Съвестта гризе без думи!!!
08.05.2009 12:17
Съвестта гризе без думи!!!
цитирай
2. allbi - Ква съвест бе :))
08.05.2009 12:36
Пий една бира и ще ти мине :)))


който се нервира
да си порка бира
който съвест има
дреме му за рима :)))
цитирай
3. mariani - :)
08.05.2009 14:28
Цената зависи от грамажа :))
цитирай
4. valsodar - Да, съгласен съм с теб !
08.05.2009 14:31
Как да продадеш нещо, което не ти е дадено по рождение или е закърняло от "малките" компромиси ? :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7426923
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив