Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2009 16:43 - Гръмотряс !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 878 Коментари: 3 Гласове:
0



Боли ме волската гърбина,
нали работи се за двама-трима ?!
Откакто съкратиха щата,
разказа ми се и на мен играта.
В ръцете на маймун ме мяза,
с торби от супер щом изляза.
Почти ми стигат до нозете
удължиха се таман и двете !
В трафика, когато аз шофирам,
от нерви съм съвсем изкукуригал !
В главата съм, кат нервен таралеж,
от нерви косъмът е щръкнал веч.
Изобщо изборът пред мен е лесен
и пак животът ще е песен -
реших, че за да съм отново цял
не Джи-Пито аз за помощ  ще потърся...
а ветеринар !



Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Радо
12.05.2009 17:41
Един масаж ще те оправи:)))Или мечка да те погази:)))
цитирай
2. valsodar - :)))
12.05.2009 17:49
Май мечка ще ме гази,
прибера ли се у нас -
котака пак от радост ще да ревне
с гръмовният си глас.

По мене пак ще се катери
и ще ме целува по носа.
От радост в мене ще трепери,
ще мърка мощно в несвяст.

Обича ме безкористно и силно,
от мен не чака , за да ми е дал !
И любовта му благородна,
отново ме сглобява цял !

:)
цитирай
3. анонимен - Ха ха ха
12.05.2009 18:55
Пак нещо се измъкваш
и с котарака си се оправдаваш:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7432296
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив