Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2009 12:08 - Неизличимо
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1092 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 16.05.2009 12:17


 Ако някой преди година-две ми бе казал, че ще пропиша - бих го изгледал с насмешка.
 Ако друг ми бе казал, че това ще ми достави по-голямо удоволствие от самото четене , бих решил, че е леко луд !
 Сега и двете неща са си факт, което ми говори само едно и то е , че винаги можем да изненадаме самите себе си, с това което правим, откривайки неподозирани възможности в себе си, които са тляли тихо и незабелижимо до момента, в който пожарът им вече е неугасим.
  И все така ми се случва , че да захващам неща, които считам за непривични за себе си.
  Да, на времето ... преди много години си имаше някакви индикации за това, но я нямаше крастата, нямаше го това удоволствие, което могат да ти дадат възможностите на словото, в неговата необятност като форми, образност и емоцонално изразяване.
 Винаги ми е било странно, когато някой автор е разказвал как живее в творбите си и се пренася изцяло в тях, като усещане и присъствие.
 Как героите му вървят по своят път, спорят с него и в крайна сметка правят това, което те са си наумили, а не това което на авторът им, му се е искало да бъдат.
 Странно и необяснимо, докато не го изпитах на свой собствен гръб и леко уплашен от новото и непривично за мен усещане, да съм телом тук, а духом .. изцяло Там.
 "Пирин" бе момента, който ме накара да гледам с други очи на словото.
  Как да го обясня ?
 Много по-лесно ми е да напиша нещо ново и различно, от колкото да документирам самият момент на сътворението му.
 Сякаш всичките тези разкази, миниатюри и стихове винаги са си били в мене, чакали са и сега напират едно през друго за своето място под слънцето ?!
 Ще продължа ли да пиша ? - този въпрос вече не стои пред мене.
Дори и да гледам с притеснение на тази своя странна болест, накарала ме да гледам с други очи към света, с тези на разказвача.
 И да разказвам своите истории.
Не за себе си.
Не за читателите им.
А заради самите тях.
За да ме оставят поне за малко на мира, да бъда отново онзи, който бях преди всичко това да започне.
 Отново здрав.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavuncho - Когато разбереш защо творим,
16.05.2009 12:16
може би ще откриеш и смисъла на живота :)
цитирай
2. djgator - valsodar
16.05.2009 12:41
Преди време написах статия по твоя въпрос- но за щастие, с помощта на една жена и ново хоби- се отървах от тази мания- винаги мижеш да последваш примера ми приятелю :)
http://djgator.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/03/17/anatomiiata-na-grei-naliia-mi-blog.305901
цитирай
3. sever - Я виж ти! ;))
16.05.2009 13:00
Я виж ти! ;))
цитирай
4. анонимен - Ха
16.05.2009 14:48
Каква промяна.Ти нещо го раздаваш замечтано,че и малко повече да не казвам аз какво:))))))
Но ти си знаеш:)
цитирай
5. valsodar - Надам се.
16.05.2009 14:58
В момента работя над правописа си, то кой над каквото си няма !
Ама сетне, като оправим и него, какво ?

Винаги ми се е щяло да си напиша една книжка, едно фентъзи за лична употреба, но поради липсата на свободно време и най-вече писането в работно време, съм станал спец на 5-минутките.

Оказа се, че имало цяло подобно направление в литературата (латино) , което ме навежда на мисълта, че в Латинска Америка, масово злоупотребяват с работното си време, както и аз.

Инак вечер, кога ?
То обикновенно няма време за нищо като се прибереш грохнал след работа, а да се препитава човек от едното писане е е гат'ти и мизерията !
цитирай
6. анонимен - Радо
16.05.2009 15:05
Тук ми изглежда съвсем друго,не това което се опитваш да ми обесняваш ти:)))Мен ли се опитваш да залъжеш или лъжеш себе си в момента?
цитирай
7. valsodar - Оф, пак ме вкара в размисли !
16.05.2009 15:07
Кат' почнеш заобиколната и дорде те разберя взела, че свършила петилетката и язък за плановете !

Нали си ме знаеш , че съм си трудно алдисващ ?!
цитирай
8. lubopitstvo - Общо взето, те разибрам. В интерес ...
16.05.2009 15:40
Общо взето, те разибрам.
В интерес на истината ти можеш да пишеш.Рядко грамотен и ерудиран си.А имаш и идеи.
За болестта-всички тук сме болни.
цитирай
9. анонимен - Радо
16.05.2009 15:51
изобщо не съм ти виновна:)Е, за някой мислички може и да имам вина:))))Но мога и да ти го обесня с едно изречение:))Но ще те оставя сам да си го обесняваш:)))Просто се страхуваш от отговора:))))
цитирай
10. valsodar - Демек - мечка да ме гази ?!!
16.05.2009 16:02
Разбрах намерението, ама... отговори не търся за да се не забатача пак :)
цитирай
11. анонимен - Радо
16.05.2009 16:13
То се оказа,че те е погазила мечката миналата неделя:)))))Но то се връща нали знаеш:)))))
И какво мисли момчето?
цитирай
12. valsodar - На кота "0" съм - не мисля !
16.05.2009 16:33
И да искам не мога - снощи кибичих до два след полунощ, да гледам последният епизод на "Стар Трек" - та вече умората си се усеща и давам на заето, от към мисловен процес :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7428266
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив