Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2009 00:43 - Навярно
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 936 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 22.05.2009 08:49


Отново полунощ е,
а аз не мога и да искам да заспя!
В звездите, що отвън припламват ярко -
аз взирам се, да видя своята съдба.

Една със друга, в буен танц се  те преплитат -
засенчват се, блестейки в синя звездна самота.
А аз, не спирам и не спирам да се питам -
Коя е моята,  щастливата звезда?

Дали е тази ярката?
Оная,
де вечно мами ме,
с обещания  без край.
Или...
не е изгряла на небето
толкоз рано още?
Какво ли, бъдещето 
с нея ми вещай?

Кажи ми честно -
има ли те тебе?
Или напразно
в небесата
нощем впервам взор.

Къде ли,
аз да те открия?
Звездице моя,
мой нежен
нощен стон.

Навярно...
ти била си тук,
и винаги до мене?
А аз,
през целият живот -
те търсех
на погрешната страна.

Прости ми...
Мила моя,
за чувствата ти -
наранени!
За туй и аз сега,
не искам
и не мога да заспя!





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - май
22.05.2009 01:30
мърморенето по ти се отдава :))
майтап, бе ...
подведох се по анонимния ...
знаеш, че стихотата ти ме кефят ;)

Звездите ще изгаснат от небето
изместени от нежната зора
дано остане още във сърцето
онази тръпка нежна от нощта :)))

видя ли пак ме вдъхнови
на прима виста :)))
Поздрав!
цитирай
2. valsodar - 1 :)
22.05.2009 08:44
Кое до колко ми се отдава, като лекота на писане ще мога да кажа след години.
За сега... подгрявам двигателя на Словото, следя му оборотите, разучавам къде е газ, къде е ръчната спирачка и сигналните светлини.

С две думи - изцяло в сферата на личното удоволствие си е писането за мен, така че... ако публиката иска да види новият си литературен идол доста ще има да почака.

Аз не бързам за никъде - типично за завършените егоисти ! :)
цитирай
3. анонимен - Аз обаче умея да чакам:)))))
22.05.2009 10:18
Аз обаче умея да чакам:)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391808
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив