Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2009 11:30 - Мързеливо отегчение
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1711 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 25.05.2009 11:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес съм, като свален Месершмид.
Ще ми се, денят да е свършил още преди да е започнал, прозявам се на поразия, а краят му никак, ама никак не се види.

 Чудя се, с какво да си преборя скуката, но от прочетеното до тук, тя само се засилва до неистови размери и съм на път да се разчекна от прозявки на отегчение.

 То, че тук няма какво свястно да се прочете си е разбираемо и логично, плодовете на модераторската безогледна намеса и цензура рано или късно щяха да си дадат резултат и сега сайта е също толкова скучен, колкото и самите те.

 Хич и нямам желание днес да си напрягам въображението, за каквото и да е било, така че ви е съдено да скучаете редом с мен.

 Налице са чудесни снимки от излета ми на Дунава, но те ще видят бял свят на вечерна светлина, ако не заспя от умора преди да ги сваля на компла.
 
 Та, освен да ви пожелая едно приятно скучаене, доколкото приятно може да е то, засега не виждам какво друго от мен.

 А да, появи се едно интересно разказче, качил съм го в блогрола си - дано, то поне ви поразсее за малко скуката и отегчението.

 Малко си го мяза на некролог с това посвещение в началото, но... пък си е далеч по-приятно за четене от всичко в избрани и горещи за деня.

 Стига ви толкоз за днес, че се прозявам отново и отново, като гледам и вас как си ви мързи !



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - В сходна ситуация съм. . . сам че аз се ...
25.05.2009 12:07
В сходна ситуация съм...сам че аз се оприличавам на Летяща крепост останала без гориво 5-600 километра преди базата....Сета планирам по въздушните течения и се чудя дали ще долетя цял....
цитирай
2. valsodar - Седмицата се очертава да е дълга, но ...
25.05.2009 12:20
Седмицата се очертава да е дълга, но за сметка на това гадна.
За мен - промоция !
Седемдневна, ще съм на работа и в неделя, че да ми е кефът пълен.

Както и да е, няма да ревем за нероден Петко, поредната пропиляна с глупости седмица в живота ми.
цитирай
3. annanik - Дааааа. . . . Съдейки по разсъжде...
25.05.2009 13:19
Дааааа....
Съдейки по разсъжденията, снощи Месера е преживял таран и сега разпуска след катапултирането си :)))))
Мен пък ме тормозят спомените на стомаха ми за снощната Сталджанска гроздова, зелена салата, бра и ангешко. Но ще го преживея :)
цитирай
4. valsodar - И аз на това се надявам !
25.05.2009 13:26
Чака ме довечера един карагьоз за скарата, а към него поне кило кебапчета и кифтета от неделният обяд - мъка !

А интересното е, че теглото си ми е същото.
Само дето ризката днес ме стяга нещо в корема, явно е от младежкият ми гардероб или се е свила от последното пране ??!
цитирай
5. annanik - Ти маай още кифтаци, пък после об...
25.05.2009 13:49
Ти маай още кифтаци, пък после обвинявай праха за пране :)))))
Миналата пролет ще слабеем. То не толкова аз, колкото една приятелка. Ша муаме саде зелени салати. Добре, ама само зеленаж не ни се вписваше в цветовата гама на вътрешния дизайн, та добавяхме - малко шунка; малко кашкавалче; сиренце от това на "Маджаров", че ни кефи как "звучи" вкусовият му оттенък; маслинки, ама с бадемче; доматче за цвят; хубав зехтин, защото ни го докарват подарък - няма зян да гранясва в шкафа, нали така?; ароматно препечени в краве масло крутони от франзелка; сварени яъчица, нарязани на четири; каквото е хартисало в хладилника от типа на саламче, суджуче или сушеничка (да не съхне залудо на студено).
Така слабеехме няколко дена и като теб се възмущавахме от некадърните прахове и омекотители, от които дрехите се свиват и не можеш да си нахлузиш нищо.
цитирай
6. valsodar - Именно !
25.05.2009 14:00
Аз затова и не ползвам Тайд, че лелката е хем грозна - хем и дебела.

Избирам си прахчета с готини мацки в рекламата им, отварям после вратичката на пералнята, а вътре мацка Йок !

трябва да сезирам КРСЗ за некоректна спрямо потребителя реклама !
цитирай
7. анонимен - Ха ха ха
25.05.2009 14:28
Ще разнообразиш деня:)Тъкмо мислех да ти честитя скуката,ама ти ще обърнеш представите ми за нея:))))
цитирай
8. annanik - Да си кажа честно, от известно време ...
25.05.2009 14:36
Да си кажа честно, от известно време ме мъчи една мисла - дали Мара-влахкинята си държи един пакет "Бонукс" до спалнята? Мъжо й тъъъъкмо да заспи, а тя му завре праха в носа: "Съпруже, не те ли възбужда този аромат?".
Поради незнайна причина любимият ми Холмарк върви с румънски реклами. Тази Мара вече ми се привижда навсякъде. Под леглото имам "екстратерещри", а в коридора ме причаква "смътънъ руманяска". Но Мара-Бонукса е най-големият ми кошмар.
цитирай
9. анонимен - И аз така, а още е понеделник,
25.05.2009 15:11
то има ли някой да му се радва на този ден изобщо...на мен ми е най-нелюбим...поне не ти ли плащат около 25-ти, малко да живнеш...
цитирай
10. annanik - Ахам. . . не стига, че си се нарязал ...
25.05.2009 15:39
Ахам... не стига, че си се нарязал снощи, ами на другия ден да ти платят за махмурлка, преяждането и мързела, дето те мори неспирно. :)))))
цитирай
11. djgator - валсодар
25.05.2009 17:19
Теб те мързи, а хората се забавляват - увери се сам.. :)))
цитирай
12. valsodar - не съм пил нищо, за жалост
25.05.2009 17:23
Просто, не ми е заложено по природа да работя в Понеделник.
Както и за останалите дни.
То, ако Бог бе решил, че работата е здраве, за какво ли щеше да му е да почива на шестият ден, наместо да си оправи бъговете по последното си творение ?!

Труда красял човека, ама аз няма да ставам манекен, я !

Да видим, ако в края на този загубен ден, има силица останала някаква джедайска, ша ли мога да ви сваля едни снимки да си ви подразня или... ще го оставим за по-нормален ден ??!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7395675
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив