Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2009 09:05 - Е, знаех си аз !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1660 Коментари: 4 Гласове:
0



 За пореден път мод-екипа се изложи, но... айде тоя път ще му помогнем да замаже срамният си гаф.

 На вашето внимание - един от добрите писатели, публикуващи все още тук.
Порадвайте му се, докато можете!

27.05 23:54 - УЛАВОТО Като хванеш по Кривата пътека, надолу към бряста и свърнеш из стърнището, па походиш още стотина , двеста метра и ще я видиш.
Чалъковата воденица.
В днешно време само на местото викат така, воденица нема.
  Автор: reffina Категория: Изкуство



Гласувай:
0



1. totoni - Току-що я прочетох. Уникална е!
28.05.2009 09:14
Току-що я прочетох. Уникална е!
цитирай
2. sowhat - страхотно е
28.05.2009 09:55
аз бих ти препоръчала и инакрейн. струва си и ти вади сърцето по неповторим начин.
както и върджинблек
цитирай
3. reffina - Радо, ха мирясай вече бре! На мен ...
28.05.2009 09:56
Радо, ха мирясай вече бре!
На мен ми е все тая , де са турили разказчето ми, нали е стигнало до вас - туй е важното.
А и като ме изтипосат в "Препоръчани", и като лъсне онази ми ти чудна моя граматическа култура - свят ми се извива!
Де, бре Радо - де мирясай бре!:)))
П.П Опак човек си ти, но ми е мило ... и от мен по - се вълнуваш.
Благодаря ти за подкрепата, не само сега - от "Яшар" още я имам...
Благодаря ти!
цитирай
4. valsodar - Е да се научат, най-сетне бре!
28.05.2009 10:21
Докога да ги трая да прогледнат??!

Или ги е страх, че ако сложат нещо стойностно на първа, ще си лъсне масовата посредственост, на препоръчаните в "Изкуство" ли?

Ренка, не бой се за пунктуалните грешки, това се учи лесно. Даже много лесно!
Трудното е да знаеш, какво точно да напишеш - не запетайките правят текста!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7394422
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив