Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2009 10:57 - За Гъби-и-и-и!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 834 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тоя уикенд ли щяха да са "изборите" ?
За тези, които ще хрантути Брюксел и ще ни излагат пред света?
Е, вие си ги пращайте на хранилката, където страната ни нищо добро няма да види от тях, а аз отивам за гъби.
 Трябва да се мисли прагматично, та нали ден година храни?
Сега, вие за един ден ще им дадете на лумпените поминъка за 4-години напред, а аз искам да знам, че съм свършил поне едно нещо полезно в този ден.
 И появата ми пред урната, определено не се вписва в критериите ми за полезност.
Нагледах им се на суяците по рекламите, видях им и абсурдно тъпите предизборни клипове - стига ми.
 Стига ми за да разбера, че абсолютно нищо у нас не се е променило!
На екрана са същите кретени, дето и да крадат не знаят точно как, ама упорито се опитват да го научат за последните 20 години.
 Нагло и безцеремонно, без корист и угризения, усмихващи ни се ехидно и обещавайки светло и достойно бъдеще.
 С едната забележка, че те си го обещават само и единствено за тях самите и кръгът от олигарсите финансирали кампанията по избирането им.
 А за мен, за теб и за този шупляк до тебе, който и той се кани за пореден път да гласува - поредните дръжки!
 За това и смятам да отида за гъби.
 Поне, едно нещо полезно да свърша през този уикенд, наместо да си го спомням след време като ден на голяма грешка.
 Грешка допуснала легитимирането на бандитите ни пред света, като законно избрани, по волята на народа.
 Е, моята воля не е такава!




Гласувай:
0



1. valsodar - Мда-а-а и според вида на набраните ...
04.06.2009 14:03
Мда-а-а и според вида на набраните гъби ще е и бъдещето ми - краткосрочно или дългосрочно :)))
цитирай
2. valsodar - Специално за политиците ще набера черна-халюцигенна!
04.06.2009 15:27
За да могат поне за миг да зърнат светлото бъдеще дето все ни го обещават ! :)))
цитирай
3. valsodar - Котака е твърдо с мене
04.06.2009 16:37
Та нали половината блог е негов?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7411923
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив