Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2009 17:53 - Някой познава ли авторът и къде публикува??!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 688 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 11.06.2009 17:55


Ето, за авторът на този материал питам:
Амед Доган почитател на кайвето (11.06.2009 г. | 16:56ч.)
Абе що пишити глупости ве? Ни виждати ли, чи оставями Булгаристан в пълен разцвет? Вий дажи не знайти колко много са замогнаха моити...обръчи! Станаха едни тлъсти обръчи, добре охранени и имат пари, дааааа! А пък сега да ви доразкажа случката с именника на Хановете. Та значи отивам аз при Жору призидента. И си лафим нали и по едно времи му викам ”Джоре отивам долу до Историческият музей ша са пиша в именника на Хановете!” а той ми вика ”Абе Ахмед ага, пиши ма и мен” аааа не викам ”Теби няма да пиша щоту да не вкарвами в заблуждение бъдещите пукуления кой е управлявал! Тебе ша та пиша в именника на заместник-хановете, ша питам Божидар Димитров къдей да ми го даде да та напиша” И отивам аз да са пиша ”Ахмед Доган хан на Булгаристан”! Обачи оня фашист Божидар Димитров, пезевенка му такъв ма надуши и напрао побесня. Взе от стената един боздуган търчи из залите на музея и ма гони и викам ”Твойта м...мица поганска, ей сега ша напрая туй дето Ахмед Емин не успя!”. Ама нали ви казах извиках Иренчито Кръстева и Тошито Батков и те ма спасиха. И след туй отивам при Жорити президента и му викам ”Брей Георги ефенди бе тоз Божидар мноу ербат ша знайш, за малко да ма размажи с един боздуган от 12-ти век”. Ама добре чи бяха Иренчито Кръстева и Тодор...не бе не Живков, Тодор Батков...абе то все същото, ако ма питаш ама карай. И му викам глей ся Георги, мноу съм им задължен, щото Божидар как го беши развъртял тоз боздуган, направо щеше да ма сцепи! На Иренчито съм решил за благодарност ша и дам ИПК”Родина” и там няколко вестника и телевизия. Пък на Тошко Баков викам да му дам един орден Коджа Балкан...тъй де Стара планина! Значи аз ша гу предложа, пък ти ша му го връчиш. И Георги ми вика, абе Ахмед ама тъй само с орден ли ве, нещо няма ли за почерпка. И аз му викам, абе Георги ти мене за будала ли ма имаш ве! Аз съм го почерпил с едни декари на Крайморие на първа линия ве, ей ма си заблеян...ай дай да изпийми по идно кайве!
http://dnes.dir.bg/2009/06/11/news4599081.html#sepultura



Гласувай:
0



1. gothic - Щеше
11.06.2009 18:07
да е много забавно, ама...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7406784
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив