Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2009 16:55 - Само още час.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1175 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 12.06.2009 17:05


 Не ме свърта днес.
И то не защото е петък, работа няма кой знае колко, а и никой не се пъне да я върше от притеснения за здравето на шефа, а просто защото... утре смятам да поема на едно излетче по поречието на притоците на река Каменка, вливаща се във Вит.
 Маршрута е ясен - Угърчин-Драгана-Бежаново.
 Състава и той е ясен - аз, Котьо и чудото ми, която в интерес на истината, засича рибата с по-голяма лекота от моята.
 Израснала е в ловджийско семейство, а то си е казано, че кръвта вода не става.
 Времето за утре е обещаващо-идеално, с перфектната дневна температура от около 25 градуса по Целзий, лек ветрец и къдрави пухкави облачета по небето.
 Места за къмпингуване ще се търсят на място, като предпочитание ще се отдаде на тези в близост до реката и далеч от местните индианци от племето Гепи.
 Ще си взема спининга и два голи пръта.
 Спининга за малка блесна, а голите пръти за мрянка и клен.
 Въпреки, че клена е сред рибоците, които ме докарват до нервна криза с капризният им начин на кълване, ще пробвам и за него.
 С мрянката сме стари познайници, още от излетите ми по поречието на Арда и добре познавам вкусовите й предпочитания, така че обувам неопреновите си обувчици и обръщам де що има камък по разливите за мамарец.
 Лошото в цялата история е, че моето чудо го е гнус да си закача стръвта.
 Преди време, така си ме изработи на Арда, почти цял ден да не мога да си пипна моята въдица, защото таман й закача стръвта и посегна да заметна с моята, тя вече е хванала поредната мряна и ми скимуца да й откача рибата.
 Добре че, по едно време преодоля вродената си женска гнусливост и състрадание към всичко що е живо, та поне взе да си разкача рибата сама.
 Чудя се... дали и Котьо не мога да го включа в риболовната дружинка, и ако му вържа една корда за опашката, дали и той няма да засече нещо докато си я мята насам-натам доволно на брега.
 Така де, Ефективност си требе!
 За какво са ми гладни сеирджии.
А да, лапи-топито и фотоапарата и те ще са с мене, така че... ако не ме домързи, може и в реално време да отразим събитията.

 Крушунските водопади и те са в таргета за уикенда, дано да остане достатъчно време да се насладим и на тях.
 С две думи, решил съм тази година, да пообиколя все по места, по които не съм бил досега, защото как ли ще кажеш след време, че си изживял живота си в България, ако преди това не си я опознал в цялата й красота и прелест?


Тагове:   излет,


Гласувай:
0



1. lado - баси, има и щастливи. . . . . . българи
12.06.2009 16:59
баси,има и щастливи ...... българи
цитирай
2. valsodar - Честно казано, още съм в съмнения
12.06.2009 17:10
как точно се казва реката преминаваща покрай Угърчин, но поне си набелязах няколко добри места за къмпингуване по сателитните снимки на Гугъла и атачнатите фотоси към картата.

Миналата година си бях набелязал едно селце Лисичка, по поречието на Арда, със страхотен пясъчен плаж покрай реката, но ме хвана потопа, де щеше да ни издави (не спря да вали цяла седмица), та се разминах само с дивите ягоди набрани под вр.Свобода до с. Давидково.

Надявам се тая година за лятната си отпуска да хвана добро време, защото отдавна си мечтая за поне една нощувка на яз. Белмекен.
цитирай
3. анонимен - На риба с жена ли се ходи бе?
12.06.2009 17:25
като на море с пЕсък :-D

\m/
//
цитирай
4. valsodar - Що бре, какво му е лошото?
12.06.2009 17:27
Моята поне за разлика от мнозина други умее да пази тишина и се радва на риболова, почти толкова, колкото и аз.
цитирай
5. gothic - Ей, и като обикаляш рОдината, на...
12.06.2009 18:26
Ей, и като обикаляш рОдината, намери път към Балчик втората половина на юли...Нали помниш защо ;)
цитирай
6. valsodar - А, да - добра идея !
12.06.2009 19:30
2-рата и 3-тата седмица на Юли съм в отпуска, да - защо не?
Много добра идея!
цитирай
7. wonder - Весел уикенд! :)))
12.06.2009 22:59
И много красота сред Чистотата на Природата!
Усмивка. ЛъЧиста.
цитирай
8. valsodar - Благодаря
13.06.2009 08:40
Стягам багажа вече :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7428730
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив