Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2009 12:49 - Понякога желанието да кажеш нещо ...
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2200 Коментари: 27 Гласове:
0



   Понякога желанието да кажеш нещо умно, води единствено до изблици на... глупост.

 Честно казано, за момента не ме вълнува особенно много кой е точно човекът зад ника 777, когато се отвори свободно време, ще изляза да пия по бира с него и ще разбера.

 Смятам, че на живо ще ми е също толкова приятен моабета, колкото и през нета.

 И наместо да ви се чудя на акъла и на охотата за сплетничене, изразяващи основно скука в ежедневието и нищета на духа, смятам да изляза и да пия една студена бира.

 Може сам, може и с приятел, но в никакъв случай с изблици на параноя:)))

 А вие, си се радвайте тука на поредната превелика новина.

 Все едно, че гледам клонинги на Бареков.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djgator - valsodar
16.06.2009 12:51
Приятелю, тресе ги тръпката някои хора.. Опит за привличане на внимание, опит за клевета - кой знае..
цитирай
2. valsodar - Кой какво си няма.
16.06.2009 12:55
Всеки си гони някаква фикс идея тука.
Нямам нищо против, стига да не се развонява прекомерно...
Да правят каквото си щат - слабо ме интересуват сплетните на деня.

Бе ми любопитно да видя коя е Клопатра от Свищов, оказа се една доста невзрачна жена, нямаща нищо общо с портрета в аватарът й.

Както и личното й творчество си е напълно посредствено и...

Както и да е.
Аз мога сам да достигам до отговорите на въпросите си, няма нужда от чуждите патерици :)))

Скуката е причинила повече беди, от всеки един друг човешки недостатък :)))
цитирай
3. lubopitstvo - Мдам
16.06.2009 13:05
аз пък отивам на спа, там е по-готино отколкото тука :)
Ъъъ, в момента де-иначе и тук не е лошо място, иначе защо ми е да влизам.
цитирай
4. djgator - valsodar
16.06.2009 13:06
Доричела каза по повод на последната ми публикация " който прави зло другиму .. сам пада в него" :) Който клевети, често се самопрецаква.
цитирай
5. valsodar - Нещо днес не съм в кондиция за борба с вятърни мелници
16.06.2009 13:08
Ясно ми е, какво се цели със скандалността на подобни "разкрития" и това което виждам само снижава и без това лошото мнение което имам за подобни автори.
цитирай
6. анонимен - valsodar
16.06.2009 20:43
Абе Радо, в твоя постинг става въпрос за Гагарин нали?
Не разбра ли кой е той?
Този човек ще свали маската ти лицемер такъв!!!
Подкрепям го

Радо, всички вече знаем кой е този 777, кой се прави на поетеса в блога,кой е Златко трола и тем подобни -ТОВА СИ ТИ!!!
Знам че ще отричаш,знам че ще ме изтриеш защото истината е жестока но го приеми,съсвсем скоро всички ще бъдат срещу теб, с теб ще останат само 777, онази маймуна lado- извинявай- ще останеш сам- защото тези никнейми са твои,но подкрепяй се сам!!!
цитирай
7. valsodar - Слабо ме вълнува, кой си и за какво се ...
17.06.2009 08:38
Слабо ме вълнува, кой си и за какво се бориш.
Самият факт, че не си се обозначил под думите си, за мен говори само едно, ти си човек без принципи и без доблест, а за такива много ще се радвам, ако не са в кръга на претендиращи за симпатии и приятелство от моя страна.

За Гагарин няма да коментирам, просто той се изравни като ниво с балетният гей, за който много отдавна нямам добро мнение.
цитирай
8. анонимен - Много си тъп бе
17.06.2009 10:24
хахаха- ти и аз да имаме симпатии!!! Боже мой, наред ли си
Ти си болен чове, ти си фашист!!!
Сега гледам нещо против Гагарин си, ама няма да успееш жалко фашиско копеле!!!
За теб няма ли жени бе педеруга такава!!!
Ти си един онанист който седи само пред компа,пие бира сам с себе си и си сменя никовете нон стап- от едния блог в другия.
Ти си позор за блог.бг- ти не си само един черен котарак дето ти е на аватара, ти си злобен и черен човек.
Разбирам че живота те мачка, че си нищо,но не се прави тук на нещо!!!

цитирай
9. valsodar - И що ли те е страх да излезеш с името си?
17.06.2009 10:37
Винаги са ме разсмивали хора, които са много ербап на думи, а кога се е стигало до действия са пълни мишоци.
цитирай
10. анонимен - Ще ти отговоря
17.06.2009 11:59
Не съм регистриран тук и нямам намерение, не защитавам никой, но ти ми се набиваш най много на очи, да ти кажа честно- ти допусна много грешки, груби грешки. Можеше да се прикриеш, да не се разбере че си 777, Ладо и Томас ама те разкриха
Сори Майкъл, сам си го направи
А човек каквото направи сам на себе си, никой друг не може да му го направи!!!
Сори за грубия език отдеве но ме ядоса!!!
цитирай
11. valsodar - Аха, за глупостта бронебойни куршуми няма открити! :)))
17.06.2009 12:19
Сега и Томас ли станах?!

Бре-е-е-е, то глупоста с право не ходела по животните?!!

Давай, давай - мед ми капе на сърцето, като те слушам!

А ти, не забравяй за приема на предписаните лекарства, че току виж, във всяка една позиция, различна от общоприетите не започнеш да съзираш мен?

Шизофренията, която те е обзела, все още може да се лекува с прием на литиеви таблетки, не го приемай в суров вид, че да се не самовзривиш!
цитирай
12. анонимен - valsodar=lado=777=thomas=Златко трола=.....
17.06.2009 12:26
Звучиш сега като Златко- груба грешка. Целия си червен от яд надут пуяк ". Впрочем ти дадох идея за нов никнейм- пуякът.
Бедни ми Златко,777 и прочие и прочие- ти си един болен мозък. И аз мислех Клеопатра за луда, Качак за вманиачен антинаркоман, но ти изби рибата. Крадеца вика дръжте крадеца- в случая -Лудия вика дръжте лудия!!! Ти си луд, ето дори и Гагарин го разбра, а ако не знаеш Гагарин е М.Т.или казано по ясно за болното ти мозаче-turbo4.
А, забравих да ти кажа че и готик ще те изостави- Гагарин му е по добър приятел от теб!!!
цитирай
13. valsodar - Това от детската градина ли го научи?
17.06.2009 12:42
"А, забравих да ти кажа че и готик ще те изостави- Гагарин му е по добър приятел от теб!!!" - леле, на път съм да заплача-а-а! :)))
цитирай
14. lubopitstvo - Честно ви казвам хора
17.06.2009 12:53
тук човек може да се побърка от толкова много ти си еди си, а ти си еди си кой. Направо ми вземате акъла.
Да ви се представя-аз съм любопитство, в реалността позната като Ваня Христова.
цитирай
15. 777 - за анонимната бълвоч
17.06.2009 12:57
Анонимен 6 и 8 определено е женска патка и не си е пила лекарствата, обострила й се е параноята и ме развесели много. )))))))))
цитирай
16. valsodar - 14. Много ми е приятно
17.06.2009 12:58
Но още по-приятно ще ми е, някой ден живот и здраве да му седнем на по бира.
Има оцелели след подобни събития, така че.. :)
цитирай
17. valsodar - 15
17.06.2009 12:59
Анонимният плужек го е страх да влезе с реалният си ник, но... проблемът си е негов.
Като страхливец е роден и като страхливец ще си умре, забравен от всички.
цитирай
18. 777 - До тук са ме объркали с около 25 човека.
17.06.2009 12:59
Но броенето продължава.

Само с балетния гей никой да не ме бърка, че извивам вратове. ;)
цитирай
19. valsodar - Хахахха, то само това остана!
17.06.2009 13:04
Ей, направо се чудя на фона на толкоз много луди, останаха ли нормални хора в сайта?!

На прост човек, просташки са му и забавленията :)))
цитирай
20. lubopitstvo - С удоволствие,
17.06.2009 13:08
ще ми бъде приятно и със сигурност много интересно.
Ти си фиркай биричка, аз карам на газирана водичка, че главата ми не носи на алкохол, освен вечер с хапването по една чашка.
цитирай
21. анонимен - Хей Валосодаре
17.06.2009 13:16
Малоумник такъв!!! Пак ли си пусна никнейма 777 откачалник. Ето ме,нали за мен говориш педерас нещастен!!! Ще ме накараш да се регистрирам и да видиш копеле нещастно. Ти си болен,много болен.
цитирай
22. valsodar - 20. Разбрахме се :)))
17.06.2009 13:32
Е, от тук насетне е по-лесната част :)))
цитирай
23. valsodar - 21. Че регистрирай се бре!
17.06.2009 13:34
Или не можеш да прочетеш указанията още?
Искай и родителско съгласие, че като гледам на какъв акъл си... :)))

Въпреки, че на тяхно място първо бих потърсил лекарска помощ - истеричните ти изблици на са на добро! :)))

Айде, бегай да се регистрираш, преди да си си изгризал лактите от яд, че не можеш да ме принизиш на нивото си ! :)))
цитирай
24. lubopitstvo - Е, остават незначителните подробности...
17.06.2009 14:14
Къде, кога, с кого и т.н. Често дреболиите са определящи.
Между другото, съпругът ми е смаян от някои твои неща-едно стихче, пуснато накрая като коментар в един от последните ти постове. Или пък оня разказ за политиците на килограм. Сигурна съм, че прекарването ще си го бива.
цитирай
25. valsodar - Веселичко е:)
17.06.2009 14:20
За мен по-важното е да се чувствам малко по-добре след излизането си от сайта, ако това е налице, то явно е имало смисъл от писането в него.

Все пак, нямам амбиции нито за Пулицър, нито за лавров венец на алеята на славата.

Важното е човек да умее да оставя зад гърбът си лошото и да вижда това, което може да му помогне да стане по-добър от вчера.
Вярно е, че понякога си ме прихваща щръклицата, но то си е основно за разтоварване на напрежението.

Наместо да ритам кашоните, отзад на паркинга на офиса, наритам някоя мижитурка и тонусът е по-добър :)))
цитирай
26. lubopitstvo - Ами всеки е за нещо тук.
17.06.2009 15:26
Аз дойдох, защото имах нужда да се застоя някъде. Пристрастеност. След като не ме напсуваха от първият пост се застоях :)

Мъглата тук е доста гъста, имала съм някои заблуди. Вземала съм си бележка. Дано да съм си взела. Някои харесвам, други-не, трети-не забелязвам. Нямам самочувствие да съм повече от другите. Просто един ник тук, на още един човек. Вкусовете ми са най-различни, като се почне от тетралектиката на бететрон и се стигне до постовете на БТП.
Не желая да се забърквам в интриги тук, допуснах го поне два пъти и усещането да те мразят хора, които дори не те познават, е отвратително.
Нямам и желание да критикувам. Рискът да сбъркам и нараня някого е прекалено голям. Не че се изкарвам светица, но предпочитам да предизвиквам добри чувства в хората. Не мисля, че има нещо по-естествено в човека от желанието му да бъде харесван.

Накрая на тирадата казвам-искам тук да се разтоварвам, а не да се натоварвам :)))
цитирай
27. valsodar - Именно
17.06.2009 15:38
Идеята е да научиш нещо ново, да прочетеш нещо вълнуващо - да излезеш малко по-богат, отколкот влизаш.

По тази и причина си имам определени предпочитани автори, които успяват да ме провокират в положителна посока с темите, които засягат в блоговете си :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7407359
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив