Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2009 12:37 - А нам всё равно
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 579 Коментари: 0 Гласове:
0



 Въпросът на денят е - Кой, кой е?
Отговорът е - А нам всё равно !

 Защо ли?
На ниски летви не скачам.
От прости хора предизвикателства не приемам.
С шматки, де са на антидепресанти, нямам какво да си кажа.

Независимо от опитите им да провокират скандал, намесвайки никът ми за щяло и нещяло - нека си квакат и кудкудякат  на воля!

 Нито ще ме разчустват, нито шапката ще ми накривят даже.

 За мен животът е достатъчно интересен и предизвикателен, за да търся евтина популярност по този начин.

 Имам си нови книжки за четене от любими автори (таман три!) и ми е точно през ремъка на шмайзера, кой, как и по какъв повод спряга името ми тук!





Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7412183
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив