Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2009 22:39 - Грозното пате със славеев глас
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1125 Коментари: 6 Гласове:
0



Това е... една уникална певица, с изключително мелодичен и богат глас, но най-важното пееща с чувство и от сърце :)






Не съм чувал до сега по-добро изпълнение на "Спомен" от мюзикълът "Котките" от нейното.
 Да, Сара Брайтман може би, но... гласът на Барбара си е неповторим.

Толкова за тази нощ с ретро спомени от мен :)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - Е,
18.06.2009 22:43
днес си много активен ...
не мога да ти смогна...
и в другите ти блогове ли е така ;)
я ми пиши на лични за оня със стиховете ти
(четох някъде ) нали знаеш фен съм на стиховете
ти още от лани когато си римувахме...
цитирай
2. valsodar - Koя е "Оная" ?
18.06.2009 22:51
Че нещо не мога да ти схвана идеята?
Мои стихове не съм чул досега някой да ги е заимствал - трудни са за преработка и е по-лесно да се напише изцяло нов, от колкото да се прекроява стар :)))

Поне за този, който може де :)))
цитирай
3. allbi - уф,
18.06.2009 22:58
хич не ме разбираш, начи...:)
оня съм писала - оня блог със стихове дето си имаш
само за тях та да си ги чета с цел наслада ...
за кви преработки ми пишеш ...
на мен писането си ми е лично душевно състояние
не мога да преработвам хорската душевност...
цитирай
4. valsodar - А, че не си ли била там? Те почти ...
18.06.2009 23:07
А, че не си ли била там?
Те почти всичките или поне това, което си харесвам аз са в "стиховете" сложил съм линка в блогрола си, ако искаш си ги виж директно от там.

Само една публикация ми отказаха досега, уплашиха се да не повлияя на изборният резултат ( Техническо прекъсване ), било прекалено политическо и в разрез с правилата на сайта им.

Надявам се, ако някой ден, някой извика Пожар, да не сметнат и това за политическа сатира :)))
цитирай
5. allbi - а в стиховете съм вече и аз
18.06.2009 23:09
ведях те там ...
ама тук не съм те засичала...:))
цитирай
6. valsodar - Не си търсила
18.06.2009 23:14
В интерес на истината тук имаше цели два постинга посветени на вторият ми блог в сайта, както и на необходимостта продиктувала това.

Даже и прехвърлих малко материал между двата, но за радост там никой все още не чете :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7427866
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив