Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2009 15:08 - Интересно??!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 872 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

НОВО! Възможност за отложено публикуване Дата на публикуване: / /

  :

Интересна опция.

Която може да се приложи по още по-интересен начин.

 Примерно, кражба на интелектуална собственост, за която са сигнализирани конкретните лица и по техни думи всички нужни мерки са предприети.
 Пишем един красив и леко гневен постинг богат на патос, с отложена дата на публикуване и в случай, че нищо от обещаното не се е случило, той си цъфва дори и нас да ни няма.
 
 Интересно??!

 Още по-интересно би станало, ако имаме да речем информация. която би могла да ни послужи като застраховка при определени обстоятелства.

Малко, както в романите, където добрия пада в жертва на скрупулите си, а лошите потриват доволно ръце, че са се отървали от него.

Да, да, ама не драги ми Уотсъне!
Авторът е покойник, ама словото му е живо, както обичат да се изразяват литературните ни критици.

Опцията е интересна, новаторска и предразполага към размисъл в посока, кога и за какво да се ползва.

Само ми е чудно едно?
Ако човек може да казва само глупости, как ли е по-добре да ги поднесе на аудиторията си?

Отложено или в текущ режим на генериране?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hara73 - харсва ми как работи мозъка ти ...
18.06.2009 19:18
веднага измисли, с какво може да се злоупотреби :-)))
цитирай
2. valsodar - :)))
18.06.2009 22:53
Междувременно ми хрумнаха още няколко палави идеи, но ще ги запазя в тайна за потрес модераторски :)))
цитирай
3. gothic - Тая опция ще я пробвам след време, ...
19.06.2009 03:54
Тая опция ще я пробвам след време, като ме тресне инфаркт или инсулт. Ще напиша предварително, и когато ме понесат с джоланите напред към вечното ми жилище, целокупната блогърска общественост ще бъде уведомена за това лично от мен...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7433939
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив