Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2009 23:34 - Оксиморон
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1083 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 18.06.2009 23:36


Батерията на лаптопа пада, не ми се слага зарядното.
Просто се надбягваме.
Аз и последните електрически импулси.
Кое е по-бързо?
Мисълта или процеждащите се уморени електрони в една изтощена клетка?
Остава още малко.
Интересно е да пишеш с мисълта, че всичко казано в един момент може да изчезне без следа в небитието.
 Доброто неизречено, гениалното несътворено.
Бързаш, бързаш и в бързината се подминаваш.
Там долу, седнал пред един лаптоп, примигващ в последните си издихания, процеждащ последните си сили, в опит да ти даде още един миг, още едно дихание на този, който си само зад екрана.
Някой друг.
Познат отнякъде, но и странно непознат, всеки път опитващ се да прекрачи през текста и да те запита - Какво търсиш тука? Намери ли го вече?
Последните електрони напускат батерията, всички предупредителни надписи за това, че краят е близо примигват един след друг.

А аз, все още бързам.
За къде?



Гласувай:
0



1. damnation - Когато разберем, че няма за какво да ...
19.06.2009 00:12
Когато разберем, че няма за какво да бързаме, може би, ще бъдем щастливи.
цитирай
2. valsodar - Не е за прости хора - не се мъчи!
19.06.2009 13:52
Блогът ми изисква едно определено ниво на интелигентност от посетителите му, така че... не се мъчи тук - освен с главоболие надали с нещо друго ще се сдобиеш от него! :)
цитирай
3. анонимен - Абе истината
19.06.2009 14:11
Писна ми щом прочета нещо смислено, да чета тъпи коментари после.

Радо,по стила му личи че май е някой друг блогер тук но нали не иска "славата" му на велик блогер да изчезне и няма смелост да те нападне с истинския си никнейм.
Прилича ми на чудодейно възкръсналия!!!
цитирай
4. valsodar - Малко е ремикс
19.06.2009 14:31
Но, свят широк и луди много се скитат по него.

Обръщам му внимание, колкото и на досадна муха влязла в стаята :)
цитирай
5. lubara - Поздрави!
19.06.2009 16:13
Ами прочети моето " Бързотечно" . Може би там ще мога да ти отговоря, за къде бързаш.
цитирай
6. valsodar - Точно така е!
19.06.2009 16:19
Само че, аз ще се изхитря и ще дам линка към него, за да се не мъчи и останалият народ, любопитен да разбере, какво точно си имал в предвид с отговора си по-горе :)))

http://lubara.blog.bg/izkustvo/2009/04/08/byrzotechno-razkaz.319582
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7407670
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив