Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2009 10:38 - За световният мир
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1434 Коментари: 14 Гласове:
0



Сайта си го замяза съвсем на конкурс за Мис Вселена - всеки втори се бори за световен мир и хармония.
 Майки Терези една до друга наредени и ха си им задал конкретен въпрос, ха са ти наврелли заучената по папагалски реплика в лицето.

- Какво мислите за плагиатството, като форма на интелектуална кражба?
- Нека да не издребняваме, ние се борим за световен мир и хармония!

- Какво е вашето отношение към двойният стандарт прилаган към потребителите на сайта?
- Това не е вярно, всички тук сме борци за мир и хармония!

- Ще заявите ли вашата лична позиция, относно чудодейното възкресение на някои блогъри тук?
- То се дължи единствено на тяхната борба за световен мир и хармония!

 И надали има пряк въпрос, на който до момента да не съм получил подобен отговор.
 
 Дали, ако бях на световен конгрес на блондинки бих чул толкова много поски и тъпи отговори, на пряко зададени въпроси, но нали мнозинството тук е радетел за световният мир и харммония и по естество природно си е русо от вътре, какво да се прави - ще се примирим с овчедушието и лицемерието прикрило се зад подобен възвишен идеал като опазването на световният мир и хармония.

 Междувременно си редуцирам сериозно броят на хората, които не ги е страх да заявят директно собствената си гледна точка, имат смелостта да са прями и честни спрямо себе си, независимо от негативният имидж, който може да им донесе това.

 А на устаналите им пожелавам приятни мигове с удобната неистина.
 Толкова е приятно да си приятел с всички, толкова е хармонично и миротворческо, че даже и не усещаш как си се превърнал в пълна мижитурка, забравила отдавна, какво е да имаш собствен глас :)))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. damnation - Ахахаах, но не се ли бориш и ти за с...
18.06.2009 10:44
Ахахаах, но не се ли бориш и ти за световен мир и хармония в края на краищата ? :)
цитирай
2. valsodar - Не, не се боря за тях!
18.06.2009 10:48
Аз съм си завършен Егоист и се боря изцяло за вътрешният си мир.
А за да е той налице, се изисква да съм честен поне към себе си :)
цитирай
3. damnation - :) Туше. Болезнено прав си :)
18.06.2009 10:50
:) Туше. Болезнено прав си :)
цитирай
4. sowhat - еййй пак блодинките криви радоооо
18.06.2009 11:53
:)))
аз пък се боря за мира в дарфур.
ще ли се присъединиш?

и за независимостта на тибет също
и за равноправие на гейовете.

ба си колко съм гадна а :Р
цитирай
5. valsodar - Дарфур го не знам де е, нямам си и идея ...
18.06.2009 12:00
Дарфур го не знам де е, нямам си и идея това там, народо-освободителна война ли е, революция ли е или е просто поредната корпоративна битка за ресурси, така че без да съм информиран, няма и как да направя своят информиран избор.

А и не вярвам на някой там, моето мнение да му помогне срещу откос от автомат Калашников, така че - до тук с тая благородна кауза.

На Тибет няма какво да му се спасява вече, от 20 години насам там си тече процес на пълна асимилация от страна на Китай, и ако ще спасяваме някой, то не е ли по-добре първо да си изметем нашият двор преди да гледаме в чуждият.

А за гейовете, в интерес на истината те имат много повече првава от всички нас взети заедно - виж кой ни е министър председател и докъде се е изпедерастило управлението на държавата ни!

Така че, подемам битка за една студена бира, през един спокоен уикенд, кауза в която определено ще постигна видими и реални резултати :)))


ПП Гадна си, ама друг път! :)))
цитирай
6. kapricia - А мен не ме е грижа за света :о)
18.06.2009 12:01
Боря се за себе си. Сигурно защото съм брюнетка - натурална.
Не че има някакво значение, ама просто ме изби да си го кажа. Пък кой възкръснал, кой си тръгнал... Понеже не се боря нито за посещения, нито за коментари, нито за класации, значи не ме интересува.
Поздрави! :о)))
цитирай
7. allbi - Соу ме изпревари :))
18.06.2009 12:02
ама щом ни споменаваш нека се обадя :)
И това, че се обаждам хич не значи че ще
ми обърнеш внимание или ще ме вземеш
на сериозно...
но това ме устройва :Р
иначе съм твърдо против :
- ПЛАГИАТСТВОТО
-ДВОЙНИЯ СТАНДАРТ И ХИЛЯДИТЕ БЛОГОВЕ КЛОНИРАНИ
Ха и това сами да си пишат коментари и да си се оправят сами нали знаеш как се нарича...;)
ама и то си е кеф щом ги кефи да ги съдим ли...
АМИ ЗА МИР СЪМ !!!
ако е нужно ще мълча ...
цитирай
8. valsodar - Едно време си бях манифестант за чудо и приказ!
18.06.2009 12:07
Дорде не ми повериха един тежък транспарант, който отървах върху една даскалска глава при рязък повей на вятъра.
От тогава насам съм аполитичен, виждайки колко страдание носи на масите голямата политика :)))
цитирай
9. djgator - valsodar
18.06.2009 12:10
Няма начин да сме харесвани от всички, та дори безгрешният Христос е имал врагове...
Свиркай си- дори 5 човека да те подкрепят и разбират тук- значи си е струвало!
цитирай
10. valsodar - Ако всички ме харесат вкупом, значи нещо не е у ред!
18.06.2009 12:13
И съм се превърнал я в Дядо Коледа, я в премиер обещаващ увеличение на пенсиите, неща които се надявам да не ми се случат никога.

цитирай
11. sowhat - :))
18.06.2009 12:29
абе все ще те въвлека аз в някоя кауза ( или каруца ебаси)

аз съм против бирата и много за спокоен уикенд. ку беше за кафе и вода , одма съм гласувала за
цитирай
12. valsodar - На път си да успееш !
18.06.2009 12:49
С течение на възраста човек поумнява и една от истините до които достига е, че с жени не трябва да се спори, защото в един момент ще започне да повтаря техните реплики и да си мисли, че са негови - кофти ситуация ! :)))

В събота смятам да се поразходя малко към Струма, има едно живописно ждрело до село Четирци.

Единственото, което ме притеснява е текущата прогноза за времето - вещаят гръмотевична буря.
С шаманизма съм изостанал като текущи умения, така че се надявам да не са познали много-много :)))
цитирай
13. lubopitstvo - Аз не съм блондинка,
18.06.2009 16:53
а световния ред и хармония са утопия. Дали да не се боядисам руса и да не повярвам в световния ред и хармония?!
Няма смисъл, пак ще ме вкарат във филм с лош край.
цитирай
14. valsodar - Ша помогне ли?
18.06.2009 17:01
Пробвай, може пък да е за добро? :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7408714
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив