Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2009 13:38 - Аз, Нетолерантният!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1741 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 22.06.2009 14:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не съм толерантен!
Не и в този аспект на толерантност, която се опитват да ми внушат.

Приемам, че всеки има право да е различен сам по себе си, но не мога да допусна да ми навира своята различност в лицето, като единствено правилният модел за подражание!

 Гейове?
Всеки е господар над тялото си, в т.ч. и по кои дупки какво да си завира, но не смятам да приема хомо-сексуалната ориентация като правилната за мен.
 Да, както е започнало всеобщото изпедерестяване на нацията ни като мироглед и морал, нищо чудно след 20 години педерасите и лесбийките да са мнозинство и на нас хетеро-сексуланите да се гледа със същото отвращение и неприязън, но... така си ни е създала природата, така е счела да се размножава видът ни, така че предпочитам да се осланям на нейната доказана мъдрост, отколкото на новите медиийни послания, че гей-движението е най-висшият писък на демократичните общества.
 Ако демокрацията се изчерпва единствено и само с гей-паради, то.. колкото и ретроградно да звучи, предпочитам да живея в свят без нея.

 Не мога да толерирам и глупоста, като модел на подражание.
Да, верно е, че простите хора живеят по-лесно, но нали съм си инат и винаги съм си я карал по трудният начин, предпочитам по собствен път да стигам до истината, отколкото като гладна чавка да чакам, някой да ми я спусне от горе и аз възторжено да я натрапвам и на околните.

 И честно казано, хич, ама никак даже не се и срамувам от нетолерантността си, а напротив - гордея се с нея.

 Гордея се със своята нетолерантност, въпреки че винаги ми е създавала повече врагове, от колкото приятели.
 И предпочитам да си остане така.

 Просто, масово се подменя значението на думите, като наместо едно, с което те са създадени, с течение на времето ни се вменява точно противоположното им значение.
 За да свикнем, първо да лъжем себе си, а после с охота да приемаме лъжите и на другите.

 По простата причина, че масово се подменя толерантност с овчедушие.
Смирението пред чудото на природата се заменя с удобен за властниците мазохизъм, а приобщаването към европейските ценности, с всеобщ нихилизъм към постигнатото от нас за векове история.

 Като от един момент нататъка, спираме да се замисляме над думите, които използваме и просто започваме да папагалстваме увлечени от инертността в мисленето си, и вменената ни нова ценностна система.

 
 Да, всичко това може да звучи архаично и ретроградно на тези възприели ценностната система на интернет поколението, там където на думи всичко е лесно и каузите се отвоюват, чрез приобщаването им към тях във фейсбук група.

И аз държа да си остана нетолерантен.
Лош.
Много Лош!
От типа на тези, които не се дават за пример.

По една много проста причина.
Не бъркам понятията с думите, зад които се прикриват.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - не лош, бе радо
22.06.2009 13:40
просто си ужасен. ужасон!!!
:))))))))))
цитирай
2. jenyst - Поздравления за позицията. Ние от ...
22.06.2009 14:02
Поздравления за позицията. Ние от много толерантност стигнахме до тук. И ако не се лъжа, май сме най-толерантния народ на планетата. Време е да помислим и за себе си, а не само за гейовете, циганите и т. н., защото България загива!!!
цитирай
3. wonder - Твоята "нетолерантност" направо сграбчи моето Приятелство фор евър! :)))
22.06.2009 14:24
Твърде истински си, за да бъдеш долюбван - та аз това го живея! И ми е прекрасно!

Думите са като магарета - носят с каквото ги натовариш и значат само ако стоиш зад тях с цялата си личност.

Както е рекъл Метерлинк "има думи на Трон" и една от тях е - Истината!

Продължавай да се самопозоваваш!
цитирай
4. valsodar - sowhat , чакам си пенсията за Ужасия
22.06.2009 14:25
Ако аз съм толкова ужасен за другите, които трябва да преживеят присъствието ми, те питат ли ме как съм свикнал да живея със себе си?

Та чакам пенсия по непригодност за времето към което живея. :)))
цитирай
5. valsodar - jenyst - свикнаха ни да не мислим
22.06.2009 14:27
Поколението на мислещите бе изсечено до корен.
И сега се учим да мислим отново.
По пътя на грешките.
Нашите си.

Истината ще ви направи свободни!

Но, кой е решил, че свободен означава щастлив? :)))
цитирай
6. valsodar - wonder , ако всички ни харесват, то нещо сериозно е сбъркано в нас!
22.06.2009 14:29
При това много сериозно.
Да те харесват всички, за мен означава да си напълно безличен за тях.
цитирай
7. valsodar - Личният им сексуален живот не ме вълнува!
22.06.2009 15:09
Против съм пропагандирането сред малолетните и подрастващи на тяхната сексуална ориентация като модна и актуална.

Стигат ми един гей за премиер и един за телевизионна звезда.
цитирай
8. sowhat - ще има да чакаш
22.06.2009 15:14
за пенсия.
такива отрови като тебе не ги пенсионират бе :Р
цитирай
9. valsodar - sowhat , не убивай детското в мене!
22.06.2009 15:18
Аз си се надявам все пак де!
Като един изявен обществен дразнител, обществото възмутено от постъпките ми да събере средства и да ме заточи на пустинен остров.

Така шансът да си починем взаимно, нараства неимоверно! :)))
цитирай
10. gothic - А аз
22.06.2009 15:51
искам да съм за пример - обаче ЛОШ - обществото да ме сочи с пръст и да крещи по мен - ТАКА НЕ СЕ ПРАВИ, НЕ Е КРАСИВО, НЕ Е КУЛТУРНО, НЕ Е ТОЛЕРАНТО!!! Това ще ме убеди, че съм жив и съм себе си....
цитирай
11. sowhat - хахахаха , ще ти се
22.06.2009 16:03
нека първо мен ме заточат, пък после аз ще ти пратя покана ( за гости най много , щот за постоянно няма да те изтърпя):)))
цитирай
12. haralanov - Здрасти!
22.06.2009 16:56
Политическата толерантност обаче задължава,когато насреща си имаш лъжец,наглец,Олигарх или комунист(обикновенно тези вървят в комплект заедно)да бъдеш нетолерантен към тях и да ги наричаш с точно тези имена.Ако само за миг проявиш благородство към тези индивиди,бъдете сигурен,че ще ви смачкат,без и окото им да мигне.Пример...Суека Станишев.
цитирай
13. annanik - Аз не съм нетолерантна. Аз съм бе...
22.06.2009 16:57
Аз не съм нетолерантна. Аз съм безкомпромисна.

Човешката история винаги е унищожавала малакийците и мъжеложците. С камъни. С чиста съвест първа ще хвърля камъка. Има защо.
цитирай
14. valsodar - В днешно време комунисти няма.
22.06.2009 17:02
И да е имало на времето, те са си умряли.

Днес имаме една мътно-червена олигархушка, която се саморазмножава под всевъзможни полит-разсейки, унищожавайки всичко до което се допре като ракова метастаза.

И една от причините, това да се случва е нежеланието на хората да мислят със собствените си глави и очакването им някой от горе да им каже кое е правилно и кое не.

Хората в продължение на повече от половин век са привиквани по насилствен път да не мислят.

Много е трудно да се рестартира този процес, някои така и ще си умрат - без съмнения в правотата на водачите им.

Толерантни към всяка една глупост, безобразие и беззаконие до самата им смърт.
цитирай
15. valsodar - annanik :)))
22.06.2009 17:07
Чисто технологично погледнато, развитието на технологиите позволява създаването на едно чисто безполово общество, чрез клонирането на хора.

За едни ще е стъпка напред в еволюцията ни, за други ще е бунт против бога и човешкото в нас.

Лично за мен, в междуполовите отношения има уникален творчески заряд, който винаги е тласкал човечеството да се развива към по-добро по пътя си до тук и не е редно той да се отхвърли, с криворазбраната ни толерантност към ... вече и аз не знам как да ги нарека??!
цитирай
16. djgator - valsodar
22.06.2009 18:59
Приятелю и аз съм НЕТОЛЕРАНТЕН към гейовете- затова БТП не ме понася :) Не мога да съм толерантен и към циганите и към политиците в Абсурдистан!
цитирай
17. анонимен - Xfire
22.06.2009 22:12
Голям цирк е всичко в 21 век...хората вече не знаят на коя планета са... Искам да се събудя в онези безпросветни времена, когато мъжете бяха истински мъже, жените бяха истински жени, а косматите същества от Алфа Кантавър бяха истински космати същества от Алфа Кентавър! :)
цитирай
18. valsodar - Мда-а-а и Алф вече не е същият
23.06.2009 08:42
Само котките са всички нощем сиви :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7433053
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив