Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2009 23:59 - Живот в кофа за боклук.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1186 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 24.06.2009 21:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Успях.
Успях да намеря начин , да изтрия тези страници от живота си, които не харесвам.
Започвам сега да преглеждам всичко назад и... това което не ми харесва се смачква на топка и лети право към кошчето до мене .

Раждане.

Листът е напълно бял.
Неизцапан, непорочен.
Спомени почти няма.
Какви са тези огромни глави така тъпо ухилени над мене.
Махнете ги - плашат ме !

В кошчето !

Детство.

Обелени колена, неполучени играчки, приятели които не са ти приятели.
Зарязан сам вкъщи, а големите се веселят.
А аз, свит на две, на дъното на гардероба , за да не ме откраднат караконджолите, дето бродят нощем.
Заспивам там.
Сам.

В кошчето !

Юношество.

Манифестации, уроци, нови приятели.
Приятелите си отиват, не остава никой от тях.

В кошчето !

Първата любов, първата болка.
Големите надежди и големите разочарования.
Борба за място под слънцето.
Борба за работа, борба за насъщния,
борба... да намериш себе си.

В кошчето !

Листите пред мене свършиха.

Целият ми живот е вече събран в едно кошче за боклук.

Наднича оттам и ме пита плахо - А така ли бе всъщност ?



Гласувай:
0



1. анонимен - (К.У.Р.Е.Ц) не успя да събере необходимите подписи!
23.06.2009 00:08
Коалицията за Устойчиво Развитие и Европейски Ценности
ГЛАСУВАЙ за (К.У.Р.Е.Ц)!
цитирай
2. yuliya2006 - ВАЛ, РАВНОСМЕТКА. . . НО СИ Я НАПР...
23.06.2009 06:52
ВАЛ, РАВНОСМЕТКА... НО СИ Я НАПРАВИЛ КОГАТО СИ БИЛ ТЪЖЕН...ХАЙДЕ МИЛИЧЪК УСМИХНИ СЕ И ОТНОВО ОПИШИ ДРУГОТО..ОНОВА ХУБАВОТО...ХАЙДЕ ВЗИМАЙ ПИСАЛКАТА... ЧЕ КАТО ДОЙДА...
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. mikaela19 - Радо
23.06.2009 08:24
Невъзможно е да се изтрият.Ако имахме вълшебна пръчица може би,но.....остават там скрити някъде дълбоко в сърцето ни,в спомените.Забравяме ги за малко.Изтриването-невъзможно:)
цитирай
4. lubopitstvo - Много мрачно.
23.06.2009 09:40
Прекалено мрачно, за да е обективно. Истината е някъде там...в средата - а не само лошия или само в добрия край.
Най-важното е да намериш човека до себе си. За мен поне. Но хората са различни, разбира се.
Усмивка, и малко повече ведрост :)
цитирай
5. djgator - valsodar
23.06.2009 12:15
Приятелю, има опция - recover... Извади ги от кошчето, изглади ги внимателно, после се опитай да изрежеш най-неприятните... Прибери останалото в сейф!! Послушай ме..
цитирай
6. анонимен - Xfire
23.06.2009 14:05
Идеално. Сега empty recycle bin i грабвай нова третадка за писане на хубавите неща. Обаче казват, не няма как да разбереш дали си щастлив ако не си нещастен от време на време, един вид липсва база за сравнение:)
цитирай
7. evrazol - Ти луд ли си бе:)
23.06.2009 22:20
Това ти е опита, мъдростта ... опората. Това си ти, какъвто си в момента. Айде да хленчиме сега и да хвърляме. Събирай обратно всичко, турай в рамка и се гордей със себе си. Миналото ни доведе до това настояще, което предопределя бъдещето ни според способността да оценяваме.

Извинявай де, дойде ми отвътре... Но нали именно тези /изхвърлени неща/ са ни направили по-силни, щом като не са ни убили.
цитирай
8. valsodar - Ахъм!
23.06.2009 22:52
Вчера прочетох нещо подобно, което ме хвърли в размисли, сега си ферментира кротичко :)

А писаното не е ново, просто съм му поизтупал прашоляка от раклата на блога, но... то си е част от мен :)

Още малко има да ми се поизбистри, това над което си медитирам от вчера, прекалено е силно и ярко, за да го събера в едно за един ден.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7433653
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив