Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2009 08:42 - Може би от завист
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 571 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Е, вече е ясно, каква ще е моята бизнес ниша, по време на криза!
Свети Илия се е влюбил в палатката ми, съзира от километри, оранжевият и отблясък, където й да е, когато й да е разпъната, и с неизменен оптимизъм сбира де що облак има в околноста за да я полее с обилен дъжд, придружен с гръмотевици!
 Няма нужда от нестинарски танци, африкански магии и садо-мазо ходене по жаравата!
 Не, просто се разпъва дъждоносната палатка и районът около нея прогизва до кости след излетият порой.
 Не дъждец, не просто едно преваляване с гръмотевици както предричат синоптиците, а чист  порой с тенденция за всемирен потоп.
 А ако и котакът е с мене, то той със сигурност ще продължи поне 4-5 часа.
От барабанни удари на капки с размер на череша, до повеи на вятъра, след които си мислиш, че ще литнеш барабар с палатката и ще те стовари я в гръцко, я в македонско или при комшиите в Анадола.
 А икономически погледнато, това си е един много переспективен бизнес, отчитайки засушаването на Балканите и промяната в климата.
 Няма нужди от  църковни хоругви, езически танци и криворазбран шаманизъм.
 Не, просто закъсалите сънародници и комшии от братските ни страни просто ми се обаждат, посочват ми района, който трябва да подгизне от влага до тип мочурище и аз съм там.
 Разпъвам палатката, правя набърже едно барбекю и таман да направя, и кафе на жаравата той дъждът вече си е налице.
 Системата си действа безотказно, Свети Илия е просто влюбен в палатката ми и няма как да я подмине.
 Може би от завист, че въпреки дъждът си ми е добре в нея?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7428623
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив