Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2009 14:13 - Постепенно полудяване
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 994 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 10.07.2009 14:14


Всеки четвърти си е малко луд - А защо само малко?
Напротив, аз съм си много луд. При това знам точно, в какво се състои лудостта ми.
И както Бог е създал десетте божи заповеди, така и аз си имам десетте аргумента, убедили ме, че съм напълно луд.


1. Луд съм, че живея в тази държава.
-Нормалните отдавна я напуснаха и ни дават акъл от чужбина, колко подредено е там и колко сме луди да живеем тук.

2. Луд съм, че се изхранвам с честен труд.
-Нормалните отдавна разбраха, че честният труд у нас води единствено до мизерия и полудяване от досегът с нея.

3. Луд съм, че обичам Отечеството си.
-Нормалните отдавна го предадоха и разпродадоха, сега те се надсмиват охолно над любовта ни и скръбта по него.

4. Луд съм, считайки че заслужаваме едно по-добро бъдеще.
-Нормалните го постигат в чужди държави,  пълнейки банкови си сметки, от продаденото ни доверие към тях.

5. Луд съм, че искам да променя съвремието си към по-добро.
-Нормалните се нагодиха към него, зарязвайки скрупулите си, спирали ги в просперитета им.

6. Луд съм, че спазвам законите в държавата ни.
-Нормалните безнаказано ги нарушават и ни се дават като пример за предприемчивост и просперитет.

7. Луд съм, че не вярвам на медиите и официозите на властта.
-Нормалните ни говорят чрез тях, в какво трябва да вярваме.

8. Луд съм, че не тегля кредити и не съм се  поддал на реклами и банкови внушения.
-Нормалните не го харесват, защото съм опасно свободен в лудостта си и не могат да упражнят контрол над мен, с дълговете ми.

9. Луд съм да обичам хората и да вярвам в доброто в тях, което чака възможността си да бъде проявено.
-Нормалните отдавна са научили как да се възползват от страховете на хората и да стимулират алчността и глупостта им, в полза на интересите си.

10  Луд съм, защото съм роден по образ и подобие на Създателя си.
Най-великият творец във вселената, който в изблик на лудост е сътворил Човека и го е пуснал сам да открие себе си. 
 Чрез лудостта.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. damnation - Луда работа. Нека повече са като теб
10.07.2009 14:17
Луда работа. Нека повече са като теб
цитирай
2. mikaela19 - Хубава лудост имаш:)))))))
10.07.2009 14:24
Хубава лудост имаш:)))))))
цитирай
3. gothic - Лудите, лудите. . . . те да са живи!
10.07.2009 15:15
Лудите, лудите....те да са живи!
цитирай
4. slavuncho - Подозирах, но ти ме убеди,
10.07.2009 18:07
че не е лесно да си луд :)))
цитирай
5. haralanov - В такъв случай...
10.07.2009 19:35
И аз съм точно толкова луд,колкото и ти!
цитирай
6. valsodar - Така като гледам, скоро ще се съб...
10.07.2009 23:21
Така като гледам, скоро ще се съберем народ като за едно отделение?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7409278
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив