Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2009 21:12 - Няма да се уплаша от злото
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1565 Коментари: 7 Гласове:
1

Последна промяна: 13.08.2009 19:46


Жени се изживяват в ролята на мъже, описвайки женските си завоювания.
Мъже се превъплащават в ролята си на жени, с настървение и похот описващи проникването в тях - О да, до преди ден бих възкликнал, Боже, накъде е тръгнал тоз побъркан свят, бих уви възкликнал така, но до снощи.

Влизам в любимата си квартална книжарничка и какво да видят очите ми - Хайнлайн  с нов роман.
 Този, който написа "Странник в странна страна", роман променил светогледа на всеки, който е бил докоснат от магията на словото му, караща ни да преосмислим логиката си и това, кое приемаме за нормално и кое не в света.

 Нова книжка, с ново заглавие, радост за всеки един очакващ да прочете нещо ново от автор любим и так далее, да не разводняваме повече историята с ненужни встъпления...

 Та, нали на гърба си им пише?
Нещо като сбито резюме на романа.
Аха, поглеждам там и какво да видя?
Действието на романа е построено около идеята за присадено мъжко съзнание в тяло на жена.

Защо ме наказа така Господи, защо така и защо точно мен?

Не ми ли стига, че по цял ден го гледам в блога, това чудо на генното инженерство, тази сбъднатата мечта на Лисенко, ами сега и ме караш да го чета като цял роман?

Аз един постинг едва устисквам на месец да им прочета, а ти сега така да ме наказваш.

О, горки ми Ханлайн, поради що ти трябваше да си хабиш таланта за това?
Защо, просто не си направи просто една регистрация тук?
Какво ти бъдеще, каква ми ти фантастика, та тук е всекидневие полово неориентирани да се представят за това, което не са.

И да ни заливат чрез  словоариите си безконечни, от челна, от избрани, от препоръчани и горещи дори.

Съзнаваш ли какво ми причини?
И ти ли Хайнлайн, и ти ли?



Знам, пак ще те чета.
Независимо от шока, който ти ми причини.
Но нека първо да прочистя съзнанието си от нанесените му щети тук и може би, някой ден, след много време... ще мога пак да те чета с онова нетърпение, с което те четях досега.


"Да тръгна и по долината на смъртната сянка, няма да се уплаша от злото..."



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. net - :)
12.08.2009 21:14
не така песимистично
цитирай
2. miralyub - ами, ако не си си научил урока в бл...
12.08.2009 21:16
ами, ако не си си научил урока в блога...ей, затва ти е попаднала и книжката.
повторението е майка на знанието:))))))))
цитирай
3. wonder - Хайнлай - любима любимост! :)))
12.08.2009 21:18
"Не знам откъде бяха измъкнали този царствен пуяк. Може би са си го изписали от Ещорил, а нищо чудно и да са го докарали от Балканите. Както обичаше да казва един от моите професори по история, светът е пълен с безработни величества, които си търсят препитание."
цитирай
4. sowhat - според мен радо
12.08.2009 22:11
правиш реклама на хайнлайн :)), та лоша реклама няма

пък и си спомням един твой експеримент с една кама-радка ли беше? :)
цитирай
5. valsodar - То онуй си бе гавра, какъв ти експ...
12.08.2009 22:39
То онуй си бе гавра, какъв ти експеримент?
Хората са безкрайно лесни за програмиране, когато робуват на низките си инстинкти.
Онова си бе наказателна акция срещу цензурата в блога ми и демо за това, как единствено простотията и пошлостта се толерира.

А инак за Хайнлайн, а бе знам защо го е направил, ама точно той ли бре?
цитирай
6. sowhat - колкото до радослав
12.08.2009 22:46
знам защо го е направил. и то , точно той. виж поста на север :)
ще ти хареса мисля
цитирай
7. valsodar - хубав е
12.08.2009 22:55
да :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7433299
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив