Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2009 23:20 - А, ако бях?
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1244 Коментари: 7 Гласове:
8

Последна промяна: 14.08.2009 23:58


Ако бях глупак, щях да мечтая да съм умен!
Да излагат на видно място написаното от мене, а глупаците да цъкат с език - Гледай бре, гледай колко умно го каза тоя бе,  а ?
Да се побутват с лакти и да люпят семки, приплювайки ги през зъби.
А не!
Това със семките няма да го бъде!
Ще ми наплюят умнотиите!

Ако бях суетен, щях.. щях да мечтая да съм четен!
Да съм четен, ама много!
Стотици, хиляди, милиони да ме четат!
И по села и паланки, каже ли се моето име - да си ме знаят, дори и бабичките да са ме чели, че и те да се подмокрят от възторг!
Да ми пишат благодарствени писма, а аз да им отговарям колко много, много ги обичам и как ги целувам по...
Тпу-пу-пу, това с целувките по бабите няма да го бъде!

Ако бях посредствен, щях да мечтая да съм талантлив!
С един щрих на четката - усмивката на Мона Лиза, с една врътка на перото - "Две хубави очи" към нея, в притурка за да е завършен блясъка на геният ми.
И пак щяха да цъкат, ама тоя път журналистки-изкуствоведки. Надпреварващи се за мене!
Нама"ани, от ония с голямото самочувствие, дето и да те наплюят, пак си ти е кеф, сякаш пролетен дъжд те вали. 

Ех, мечти-и-и-и!

А аз?
Като не съм ни едно от трите, за какво да мечтая, а?
Блазе ви, вие поне си имате за какво!



Гласувай:
8



1. reffina - :) :)
15.08.2009 09:53
Хайде, пробвай - да помечтаем заедно...
Ден..., като ден. На брега на рекичка...зелено...ние - с биричка в ръка...чакаме...плувката.
Потъва!!! Боже!!! Скачаме...дърпаме ....
Е га ти пастървата - две кила!!! :)
цитирай
2. gothic - reffina,
15.08.2009 10:12
и после с пъстървичката - бира, бира, бира...Мечтиииии :))))
цитирай
3. valsodar - Уха-а-а-а!
15.08.2009 10:18
Бях на Струма преди 2 седмици, то покрай мряната и кефал и пъстърва излезе??!

В правилна посока мечтаем другари, в правилна!

Предлагам на следващо четене да разгледаме вероятността за съвместен пикник сред природата. :)))
цитирай
4. gothic - Може....
15.08.2009 10:21
приема се с висшегласие :)))))
цитирай
5. анонимен - Ми що не вземеш
15.08.2009 12:40
да си помечтаеш да си красив,а,до тук разбрахме само, че си глупав,Несуетен и бездарен.
цитирай
6. valsodar - А защо трябва да мечтая за неща, к...
15.08.2009 12:45
А защо трябва да мечтая за неща, които имам? :)))
цитирай
7. reffina - valsodar
15.08.2009 15:00
Да бъде - пишете ме и мен :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7433792
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив