Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2009 21:43 - Този луд, луд свят!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5653 Коментари: 61 Гласове:
17



 Почвам да си мисля, че в този сайт нормалните хора са свършили и са останали единствено тези с една или друга форма на психическо разстройство, подхранвано от чувството им за собствена значимост
 Параноици, съзиращи заговор навсякъде, дори и в най-безобидната реплика към тях.
 Шизофреници, менящи често поведението си на 180 градуса, с по няколко различни идентичности в сайта, спорещи и пригласящи на себе си под различни псевдоними.
 Емоционално нестабилни личности страдащи като прелъстена Геновева, на които цял свят им е крив и още и още - да продължавам ли да ги изброявам?
 Блогът изгуби отдавна очарованието, с  което ме привличаше към себе си преди година и днес влизайки в случаен пост, било сред избрани или сред "новите" постинги се кръстя вече вътрешно, да не попадна на поредният луд изживяващ лудостта си сред нас, ползващ ни за отдушник и за жертва.

 И си мисля - Добре де, за тези хора толкова ли няма друг свят, освен този зад монитора?
 Толкова ли нямат вече един приятел, с който да изпият по една бира на благ моабет, че се нуждаят толкова трескаво от нашето внимание, което да обсебят с мелодрамите си и даже да се почувстват обидени, наранени или застрашени, ако не застанем на тяхна страна? 

 То бива-бива, ама може ли чак дотолкова да се приемаш насериозно, се питам вече?
 И си мисля, че за една голяма част от личностните разстройства, които наблюдавам тук, е виновно прекомерно силното чувство за собствена значимост.
 Нарцисизъм в болествотворен вариант, ако щеш го наречи, но може ли да се събуждаш с идеята, че цял свят е против тебе?
 И всеки, който не те ласкае е твой явен или прикрит враг?

Не съм и предполагал, че в един сайт, чийто основна цел е да даде възможност на обмен на идеи, между различните ни гледни точки, всичко може да се изроди до ролята на махленски клюкарник, където всеки един който не е с тебе е против тебе.

 Не ме интересуват и не вярвам да ме заинтересуват развоя на пиеските ви, дали Есмералда е бременна и кой е Дон Педро в сайта!

 И цялата тая суета, цялата тази излишна драматизация за мен си говори само едно - хората нямат достойна цел в живота, на чието следване да се отдадат и затова изпадат в плен на дребнавото и пошлото.

 А бе, теглете една майна на простотиите, бре хора!
Има далеч по-интересни и смислени неща, заради които си заслужава да се живее.
Не разбирате ли, че живеейки на дребно, вие всъщност сте мъртви за живота около вас?



Гласувай:
17



1. анонимен - хм
16.08.2009 21:47
Ти не си член на това същото общество, което
упрекваш за висене пред компютъра ... и другите му там пороци?
цитирай
2. анонимен - Браво.
16.08.2009 21:49
Един човек да го каже точно и ясно.
цитирай
3. valsodar - Имам с кого да си пия бирата
16.08.2009 21:51
И не съм загубил контакта си с външният свят.

Бил съм зависим от виртуалното общуване и знам до какво може да доведе тази зависимост.

И повече вярвам на опонентите си, от колкото на ласкателите ми по една проста причина - първите имат смелостта да кажат какво виждат, докато вторите ще си замълчат от страх да не бъдат низвергнати.

:)))
цитирай
4. belisima777 - ...
16.08.2009 21:52
ами острави ги хората да си правят каквото си искат, да бъдат каквито им е приятно, да се раздвояват и разтрояват, ако това ги прави щастливи. Прави като мен, чети блог.бг веднъж в месеца и то задължително по един един блог само, на принципа на руската рулетка. Ако попаднеш на нещо хубаво за теб, ще си доволен, ако попаднеш на нещо, което не те вълнува, ами...следващия път:)
цитирай
5. valsodar - Така е - права си. От ден на ден, все ...
16.08.2009 22:01
Така е - права си.
От ден на ден, все повече и повече - няма какво стойностно да се прочете.

Или ако има, то ще е при все по-малко хора.
Изместено от поредната интрижка, скандал или необслужена мания за величие.

Имам чувството, че интернет подсилва като катализатор психическите разтройста даващи им възможността да се проявят в пълния си блясък и програма.

И какво от туй, че имаш блог, че някой те чете или ти четеш друг?

Прави ли ни с нещо по-добри, от тези които не го правят?
цитирай
6. belisima777 - хехехе
16.08.2009 22:10
ама тебе наистина те вълнува етическата страна на нещата, прав си да я търсиш дори и тук, нея я има навсякъде
цитирай
7. анонимен - "От ден на ден, все повече и повече - няма какво стойностно да се прочете."
16.08.2009 22:13
Хората си пишат каквото им харесва или вълнува. Длъжни ли са да се съобразяват с високите ти претенции? Ако пост не ти харесва, го подмини. Това е блог - лични дневници на обикновени хора. Стойности материали колкото искаш - иди в библиотеката........
цитирай
8. valsodar - Да, прави сте! Да търсиш сред ...
16.08.2009 22:19
Да, прави сте!

Да търсиш сред луди нещо стойностно е не по-малка лудост от тяхната.


цитирай
9. анонимен - Каза
16.08.2009 22:20
доктор Valsodar и за пореден път
призова лудите да се въздържат
от съдене ;)))
цитирай
10. vanya70 - Може и да си прав... за личностите в сайта...
16.08.2009 23:31
И вероятно, който има време да чете почти всичко тук ще мисли като теб.

Признавам си, че в началото като се регистрирах тук доста повече четях из сайта, а сега съм си определила любими места и си чета там. Дори понякога само "прелитам" набързо. Мнението ми за личностите, които пишат в тези блогове не съвпада изцяло с твоето мнение за мнозинството в сайта - явно е въпрос на личен подбор :)
цитирай
11. анонимен - ...
16.08.2009 23:39
"професия - постепенно полудяващ"
:)))
цитирай
12. prado - Скъпи анонимни страхливци, Радо ...
17.08.2009 00:05
Скъпи анонимни страхливци, Радо няма да ви ухапе или да ви спре топлата вода, ако го критикувате открито.Боже ,колко е ниско егото ви, представям си как ви мачкат в живота, жал ми е, искрено!
Ще ми се да те клъцна, Valsodar, ама като съм на същото мнение.....
цитирай
13. valsodar - Прадо, нека се радват хората бре!
17.08.2009 11:25
Сега, че някои изпитват срам да си влязат с никовете си е техен проблем, а не мой.
Ако така им харесва - добре.
А и реакцията си бе напълно предвидима, не случайно съм писал преди колко ранимо същество е блогърът.

Не очаквам овации, когато кажа неща, за които е прието от добро възпитание да се премълчават.
Да и моето възпитание бе добро, та ми бяха нужни близо 20 години, докато изляза от оковите му и си позволя свободата да изказвам на глас мислите си.

Нормално е да не се приемат и да не се харесват.
На кой би му допаднало да го считаш за психически неуравновесен?!

А и ако имахме всичко от което се нуждаем, бихме ли изпитвали потребност да общуваме?
Ценя тези имащи смелоста да бъдат себе си и съжалявам тези, копиращи чуждото. :)
цитирай
14. chris - хм. . . аз бих защитавал позицията на ...
17.08.2009 12:41
хм... аз бих защитавал позицията на хората, които вече нямат един приятел, с когото да изпият една бира на благ моабет...
цитирай
15. valsodar - И защо го нямат?
17.08.2009 12:43
Не е ли редно първо те да си зададат този въпрос?
С какво от себе си са отблъснали всички наоколо, които биха могли да са им приятели?
Истински, а не на думи.
Защото, само истинските приятели не ти спестяват истината.
цитирай
16. frina - :)
17.08.2009 12:55
I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them.
И аз предпочитам всеки да си казва мнението незавоалирано.:)
цитирай
17. valsodar - То и по тази причина си е казано - П...
17.08.2009 13:14
То и по тази причина си е казано - Приятелите си дръж близо, а враговете още по-близо до себе си.

Защото, няма да чуеш за треската в окото ти, от тези що се страхуват да не загубят благоразположението ти към тях. :)))
цитирай
18. strannica - ...
17.08.2009 13:53
Такива са форматът и стратегията на този сайт :)
Като че ли винаги, когато има опасност да стане като цяло прекалено сериозен и стойностен :) се провокира изкуствено поредната истерия и/или интрига. Има си хора, които бдително следят и организират това :) - за да остане сайтът повече развлекателен, отколкото сериозен. Защото иначе ще намали броят на посещенията :)
Ако някой е настроен да чете само сериозни и стойностни неща - не е тук мястото :)
Иначе...нарцисизмът и егото в нета могат да се проявяват много по-буйно :) отколкото в реала. Затова толкова нещастници са тук...
цитирай
19. valsodar - Развлекателен или просто ... просташки?
17.08.2009 13:56
Явно критериите ни за развлечение са много, много различни. :)

Аз мога да се откъсна от действителността с добър стих, със завладяваща проза, дори и с провокираща гледна точка, но... как ме виждаш сред публиката на "Истерично и Климактерично" кажи?

Ако се търси аудитория в средите на "60+" или "16-", то подборката е идеална!
цитирай
20. mamas - Адмирации!
17.08.2009 14:01
Това препоръчвам днес да се чете (макар да ме провокира друг блогър да го пусна):

АКО
Джоузеф Ръдиард Киплинг

Ако запазиш ум, щом полудяват
околните и теб винят;
повярваш ли, когато се надяват
с невярата си да те заразят;
ако търпението си запазиш
и на лъжата не отвръщаш ти;
ако откажеш да намразиш,
без гордост в теб да запламти;
ако мечтаеш и не се забравяш
и мисленето не превърнеш в цел,
и пред Триумф и Крах се ти изправяш
еднакво ведър и еднакво смел;
и казаното чуеш изкривено
от зли уста, без да се разгневиш,
и видиш делото си разрушено
и се заемеш пак да го строиш;
рискуваш ли богатството си цяло
и загубата твърдо понесеш,
и после пак започнеш отначало,
без нито дума ти да споменеш;
ако сърце и мускули, и жили
напрегнеш ти дори и след смъртта
и пак във себе си намериш сили
да наредиш:"Преследвайте целта!"
и съхраниш духа си сред тълпите,
а скромността си в кралския палат,
ако ни брат, ни враг не нарани те
и ако с мяра всички те ценят;
ако секунда ти не пропилееш
в мига ти безпощадно бързотек,
благата земни, сине, ще владееш
и нещо повече, ЩЕ СИ ЧОВЕК!

И това: http://avangardi.blog.bg/zabavlenie/2009/08/16/10-te-zapovedi-na-blogera.380610

Хубав ден!
цитирай
21. sowhat - кой наскоро беше писал нещо от сорта
17.08.2009 14:03
"" когато ми се чете нещо качествено сядам и си го написвам ;)

щото имам една избирателно услужлива памет, та помня това онова

инак по моя лична преценка, може би трябва да си редактираш майблогс
която е доста полезна опция , може би тогава няма да си така недоволен :)
цитирай
22. strannica - ...
17.08.2009 14:09
Лично моите критерии за развлечение са сигурно като твоите :)
Но в "българското (без)културно пространство" вече отдавна развлекателен = просташки. :(
"Развлекателните" български ТВ предавания да не са нещо по-различно? :(
цитирай
23. doriana - 12. prado
17.08.2009 14:19
Ей, това най-ме изкефи дотук!
:)))))
цитирай
24. valsodar - Соу - палавнице такава!
17.08.2009 14:20
Знаеш каква е причината да пропиша.
Ама, чукча не иска вече само да е писател бре! :)))
цитирай
25. wonder - Блогът - Уравнение с прости множители.
17.08.2009 14:20
Бихевиористите щяха да ти стиснат ръка с Алилуя, брадър! :)))!

А математически погледнато... едно произведение от две числа е нула точно тогава, когато поне единият от множителите е нула. ;)))
цитирай
26. valsodar - А мерси - НЕ !
17.08.2009 14:23
strannica написа:
Лично моите критерии за развлечение са сигурно като твоите :)
Но в "българското (без)културно пространство" вече отдавна развлекателен = просташки. :(
"Развлекателните" български ТВ предавания да не са нещо по-различно? :(

"Развлекателни" предавания отдавна не гледам по ред причини - заменил съм ги с образователните и все чувам - стига с тия канали на руски-и-и-и!
Е, минаха на английски със субтитри и репликата бе сменена с - За какво си купихме цветен телевизор, след като постоянно гледаш черно-бели филми?

А преди два-три дена сравнявахме на маса филма "Кит" със "съвременното" българско кино...
цитирай
27. valsodar - Мамас - мерси за стихчето
17.08.2009 14:26
Не разбрах, кой е авторът му, но... е много добро и въздействащо :)))

ПП Разбрах, отивам на очен лекар - написала си го! :)))
цитирай
28. damnation - Защо изобщо се мъчиш да правиш ср...
17.08.2009 14:40
Защо изобщо се мъчиш да правиш сравнение на филмите преди 1990-та и съвременните ? Аз, дето имам жълто покрай устата, и се предполага че трябва да крещя зомбирано колко е "модерна" и "истинска" изгъзица като Дзифт, не виждам как филмите правени в последните години могат да стъпят и на малкото пръстче на старите ленти...
Поздрави :)
цитирай
29. valsodar - То стана въпрос покрай друго
17.08.2009 14:47
Покрай приказката за това, съществува ли още магията на киното или се е изродила в дъвка за очите?

Та същият този филм "Кит" е започвал с анимирано представяне на създателите му - режисьора сграбчва таралеж, пуска си го в гащите и отминава - хората са били много наясно с това, какво правят и с ефекта, който то ще причини!

А сега се стреля слепешката - Дай да вдигнем пушилката и данданията, а пък сетне ще видим кво ша прайм ! :)))
цитирай
30. belisima777 - Така е - права си. От ден на ден, все ...
17.08.2009 15:00
valsodar написа:
Така е - права си.
От ден на ден, все повече и повече - няма какво стойностно да се прочете.

Или ако има, то ще е при все по-малко хора.
Изместено от поредната интрижка, скандал или необслужена мания за величие.

Имам чувството, че интернет подсилва като катализатор психическите разтройста даващи им възможността да се проявят в пълния си блясък и програма.

И какво от туй, че имаш блог, че някой те чете или ти четеш друг?

Прави ли ни с нещо по-добри, от тези които не го правят?


Сигурно ни прави по-добри дори с един микрон, от тези които нямат блог, в нещо. Може би в по-бързото писане:) Ама аз като видна чалгаджийка не ми пречат простите изказвания и не се дразня. Тук обаче те посещават извисени личности с изящни начини за удоволствия, за които силиконовото ми съзнание дори и не смее да си помисли:) Чудна работа - какви са ви удоволствията?;)
цитирай
31. valsodar - Съмнявам се в казаното.
17.08.2009 15:03
Мнозина от добрите ни поети, не са и чували за блог.
Моя приятелка нямаше, но това не попречи на Юнеско да издаде нейна стихосбирка!

А и бързото писане, съвсем не е гаранция за качествено писане, хайде да не бъркаме стихоплетстването на килограм с истинската поезия, а?

Така, както и не трябва да се бъркат спомени за среднощни полюции с качествена проза!
цитирай
32. belisima777 - пренапрегнат си:) никой не тв...
17.08.2009 15:10
пренапрегнат си:)
никой не твърди, че всички добри поети трябва да имат блог, нито че всички които имат блог са добри поети
и последно да те попитам, ти искаш да забраниш писането на хората в техните малки трибунки, удобни, психотерапевтични, уютни, предоставящи им възможността за социални контакти на друго ниво, да ги лишиш, почти да ги дискриминираш, само защото нямат дарбата на класици?????
Честно казано уж пишеш по тази тематика, а сам ти май си се взел насериозно:)))
Чао, беще ми приятно!
цитирай
33. анонимен - blog.bg=литературен кръжок?
17.08.2009 15:18
който не получи шестица е за освидетелстване?
цитирай
34. valsodar - Когато липсват аргументи...
17.08.2009 15:30
Когато липсват аргументи... се получава - на си ти куклата, дай си ми парцалките, мама каза да не си играя с теб!

:)))

belisima777 написа:
пренапрегнат си:)
никой не твърди, че всички добри поети трябва да имат блог, нито че всички които имат блог са добри поети
и последно да те попитам, ти искаш да забраниш писането на хората в техните малки трибунки, удобни, психотерапевтични, уютни, предоставящи им възможността за социални контакти на друго ниво, да ги лишиш, почти да ги дискриминираш, само защото нямат дарбата на класици?????
Честно казано уж пишеш по тази тематика, а сам ти май си се взел насериозно:)))
Чао, беще ми приятно!

цитирай
35. valsodar - По-скоро е обратното!
17.08.2009 15:31
- Който си е за освидетелстване, не може да претендира за шестица и да се цупи, ако не я получи (както мнозина се нацупиха тук!)

анонимен написа:
който не получи шестица е за освидетелстване?

цитирай
36. miaa - Прекрасен си, Valsodar. Браво за ...
17.08.2009 15:52
Прекрасен си,Valsodаr. Браво за позицията ти. Целувки.
цитирай
37. ranko - Уотсън, пак си гледал порно цяла нощ
17.08.2009 15:53
Шерлок Холмс се събужда сутринта, отива в кухнята и заварва там доктор Уотсън. Поглежда го изпитателно и казва:
- Уотсън, пак си гледал порно цяла нощ.
- А как се досетихте, Холмс?
- Първо: Очите ви са зачервени.
- Правилно, а второ?
- А второ, друго освен порно нямам.

цитирай
38. sowhat - чеки пак да те насоля
17.08.2009 15:57
valsodar написа:
Не разбрах, кой е авторът му, но... е много добро и въздействащо :)))

ПП Разбрах, отивам на очен лекар - написала си го! :)))


че чукчата е писател ,а не читател.

под заглавието "" ако

е посочен автора - Ръдиард Киплинг ( книга за джунглата )

така че, докато четеш по диагонал и не си слагаш очилата , все ще мрънкаш.

аз обаче съм тук, за коректив.
цитирай
39. valsodar - sowhat - чеки пак да те насоля
17.08.2009 16:02
Па има си хас !
Че ти, ако не го направиш - на кого друг да разчитам?! :)))

Да де, а аз се чудя от де стилът ми е толкова познат??!
Брех, че задобряли блогърите, а то... Ръдиард Киплинг ???! :)))
цитирай
40. valsodar - ranko :)))
17.08.2009 16:04
Добре се връзва вица - поздрави :)))
цитирай
41. sowhat - ми то си го пише бре радо
17.08.2009 16:10
valsodar написа:
Па има си хас !
Че ти, ако не го направиш - на кого друг да разчитам?! :)))

Да де, а аз се чудя от де стилът ми е толкова познат??!
Брех, че задобряли блогърите, а то... Ръдиард Киплинг ???! :)))



а ти си по голям заплес и от мен...

после пак пиши постинги за блондинките :)))))))))
цитирай
42. valsodar - A-a-a, връщаш си го??! :)
17.08.2009 16:44
Изясни ми се де е заровен ключа от бараката, ха мерси! :)))
цитирай
43. sowhat - хм, аз съм от момичетата
17.08.2009 17:00
които обичат сами да си плащат сметките :))
цитирай
44. valsodar - :)))
17.08.2009 17:04
В такъв случай - винаги си добре дошла с балтията!
Просто си знам, че няма да я размахваш току-така, а само да отсечеш някоя стърчаща треска по мене! :)))

Личното ми тиранче :)
цитирай
45. mitternacht - ...
17.08.2009 17:54
Блогърите ненормални... е'па ненормални-ненормални, колкото да са ненормални... колкото в завоалиран текст да им казват че са "нищо" и психично не-у-ред и те да не отреагират а да се радват :)
Струва ми се, обаче, че това е е също като опит за подобна сензация натрупваща посещения на този (иначе толкова хубав, позволяващ на хората да пишат свободно) сайт.Ако не е, а е сериозно, винаги съм се чудел на хората впрягащи се за нещо виртуално.Дон'т уори-би хепи.
Пък и, ако не греша, точно тук четох, че всеки има право да пише каквото желае и да изказва своето мнение.Един вид, хората имат право да пишат глупости, ти имаш право да им кажеш че са глупаци, а после те какво ще правят (в правото си) тяхна си работа.

(Ммм... а доколкото се ориентирам в страните на "Блог уърс" нищо чудно скоро да настане нещо такова!Вейдър и приятели-пасти да ядат :))
цитирай
46. valsodar - Абсолютно !
17.08.2009 17:56
mitternacht написа:
.Един вид, хората имат право да пишат глупости, ти имаш право да им кажеш че са глупаци, а после те какво ще правят (в правото си) тяхна си работа.


Правилно си ме разбрал! :)
цитирай
47. анонимен - ЗДРАВЕЙТЕ ВСИЧКИ !
17.08.2009 18:23
ИЗТРИЛИ СА МИ 4 ПОСТА !!! СНОЩИ КА4АК МИ ПИСА ОБИДИ В ЛИЧНИ В ЗАЩИТА НА ЛЮБОВТА ЗАХОВА И ИЗГЛЕЖДА ТОЙ И ХАКЕРИ ИЛИ МОДЕРАЦИЯ В ИМЕТО НА ЛЮБОВТА ИМ ЗАХОВА -ПЛАГИАТ СА МИ ИЗТРИЛИ ПОСТИНГИ С ВАШИ КОМЕНТАРИ И ИСТИНАТА ЗА ПЛАГИАТА ЗАХОВА !ТОВА НЕ Е ЛУДОСТ ,А МАФИЯ ! В БЪЛГАРИЯ ИСТИНАТА СЕ ТРИЕ ,ЖУРНАЛИСТА СЕ БИЕ ,А МАФИЯ ХОРО ВИЕ !ФАКТ Е ! НЯМАМ ДУМИ ! НЕ СА ВСИЧКИТЕ ЛУДИ ИМА И МУТРИ И МУТРЕСИ ! ПОЗДРАВИ И МНОГО ЗДРАВЕ ОТ МЕН !
цитирай
48. vmir - Валсодаре, за да виждаш мания за величие в другите са възможни две обяснения:
17.08.2009 18:30
1. Хората да са наистина луди.
2. Луд да си самия ти.
Като се има предвид колко несъизмерими са вероятностите за лудост на един отделен екземпляр и на огромна група хора, ако можеш сети се кое от двете обяснения е по-достоверното.
цитирай
49. valsodar - vmir , ако ще манипулираш темата
17.08.2009 19:30
то опитай се да го направиш с финес и интелект.

Апропо, препоръчвам ви един сравнително нов блог

http://kunchev.blog.bg/ - там мнозина от блогърите имат шанс да открият себе си, в т.ч. и ти ! :)))
цитирай
50. valsodar - Лидис, не разбрах каква е точно в...
17.08.2009 19:32
Лидис, не разбрах каква е точно връзката на репликата с постинга ми, освен крайното заключение, което и vmir учудващо подкрепя, а именно, че всички в сайта са луди! :)))

За което, съм склонен донякъде вече да се съглася :)))
цитирай
51. vmir - 49, 50,
17.08.2009 19:56
49. valsodar - vmir , ако ще манипулираш темата
19:30
valsodar написа:
то опитай се да го направиш с финес и интелект.


50. valsodar - Лидис, не разбрах каква е точно в...
19:32
[quote=valsodar]Лидис, не разбрах каква е точно връзката на репликата с постинга ми, освен крайното заключение, което и vmir учудващо подкрепя, а именно, че всички в сайта са луди! :)))

Валсодаре, ако намираш за израз на финес и интелект да ми приписваш абсурдно съгласие в коментара си към Лидис, то нека да ти поясня, че от моя гледна точка това е не по-интелигентно и не по-фино, от движението на пръдня из гащи.

А ако случайно си имал предвид нещо друго, готов съм да го чуя.

p.s. Моля за извинение мнозинството заради специфичния ми изказ, съобразен с идейния потенциал на Валсодар.
цитирай
52. haralanov - Здравей!
17.08.2009 20:01
И аз все по-рядко влизам тук...
цитирай
53. anothercat - преди няколко часа,
17.08.2009 20:02
прочитайки първите 1-2 изречения от този пост, се почувствах провокирана веднага да ти отговоря, че да, в този блог има и нормални хора. аз лично се смятам за такава, независимо колко други, не-нормални хора има тук. после реших, че все пак би трябвало да прочета целия пост и чак тогава да коментирам. направих го, и пак ще кажа същото - да, в този блог има и други нормални хора освен мен.
иначе, всеки пише тук по различна причина и никой не кара никого насила да чете и коментира в който и да било блог.
не смятам, че с това ми мнение, различно от твоето, заставам на противниковата страна или на страната на лудите, от които ти се разграничаваш.
и, че има доста простотии и тук, както на много други места из виртуалното пространство, също е вярно в голяма степен. но пък всеки сам избира как да се презентира, както в реалния свят, така и във виртуалния.
п.п. току-що пих бира с приятели и се разходих из парка, преди да надникна какво се случва и тук :-)
цитирай
54. анонимен - Определено
17.08.2009 20:13
Грандоманията е връзката ! Шезофренията на някои взели се за творци и фазата и грандомания ,както и силово налагане със заличаване нормалното ! Тука в блога е като фаза на болест агресия ,клептомания и какво ли не ! Лекарите съветват ненапразно човек с лабилна психика да не се занимава с поезия ! Вредно е ! А в блога ни поезията и диагнозата растът и пречат сами на себе си !На север поет и луд е почти едно и също ,а в блог.бг е неосъзната грешка да се развиват психясалите чрез поезия ! Вече има резултати ! Много изкрейзиха само с една стихосбирка !!Набиват се на очи . Всеки втори поет ! Всеки втори луд и на теб ти се струват много ! Да истина много са , опасни са самите за себе си !И вредят на съблогерите си вече и съзнателно !
цитирай
55. valsodar - anothercat :))
17.08.2009 20:18
Не се притеснявай, една голяма част си отговарят без да са прочели нещо след първите две изречения.

Да, има и нормални хора тук, но техният брой клони към пренебрежимо малко число, на фона на заразната лудост обзела сайта :)))

И... поздравления за факта, че не губиш връзка с реалният свят и с приятелите си!

Мнозина тук са я загубили безвъзвратно, щом считат блога си за най-важното достижение в живота им :)))
цитирай
56. valsodar - Лидис, сега вече те разбрах
17.08.2009 20:19
Благодаря за уточнението
цитирай
57. valsodar - И не само ти!
17.08.2009 20:33
haralanov написа:
И аз все по-рядко влизам тук...

- Тези, които имаха какво да кажат, почти не влизат заради простащината превзела сайта.
Какъв е смисълът?
Май... няма такъв??!

Свестен човек на фона на селски клюкарник не се вписва.
цитирай
58. vmir - 57. valsodar,
17.08.2009 20:50
valsodar написа:

- Тези, които имаха какво да кажат, почти не влизат заради простащината превзела сайта.
Какъв е смисълът?
Май... няма такъв??!

Свестен човек на фона на селски клюкарник не се вписва.


Ах, каква възвисеност, какъв финес и изисканост, каква галантност и словесно изящество струят от този Валсодар и облъчват околността с благодатта на богопомазания избраник!!! (Жалко, че простаците и селските клюкари не са в състояние да оценят своевременно този истински Божи Дар за блога)
цитирай
59. valsodar - Да съжалявам за тебе?
17.08.2009 20:59
Да съжалявам поредният галфон?
Как ли пък не?

Отдавна си ми паднал толкова ниско в очите, че.. си ми станал напълно безразличен.
цитирай
60. vmir - Ма нидей така, разкъсваш ми сърцето, бе чувеко!
17.08.2009 21:19
:((((((((
цитирай
61. анонимен - Аз също
24.08.2009 23:00
влязох в интернет с надежда да срещна по- интелигентни хора имайки в предвид че писането тук не е като в обществените тоалетни но доста хора се стараят да ме убедят с писането си че технологиите не са проблем за такива като тях и се чудя какво ще да е това нещо което трябва да се измисли че да е недостъпно за такива като тях???
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7394688
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив