Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2009 14:05 - Мда-а-а
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1581 Коментари: 11 Гласове:
9

Последна промяна: 07.09.2009 14:05


 Днес, днес стават 16 години, откак се сдобих с моето чудо. Направо се чудя на ентусиазма си от преди 16 години, кога я срещнах за първи път.
 Казват, че шараните не помнят кога са ги хванали, ама аз явно съм си голям шаран щом и досега съм си на него акъл.

image
 Е, в някои случи явно медицината е безсилна да помогне и ... освен да се надявам болестта ми да прогресира, то друго какво?

 А инак, не съм забравил какво съм обещал миналата седмица - ще го направя.
 Само малко да се поосвестя от знаменателната дата, че... с всяка следваща година съм все повече учуден от завъртането на брояча нагоре.

 Така е то, предлага ти се на промоция, а сетне се оказва че нямаш право на рекламация и връщане.
 То и да я върна - кой ли ще я вземе?
 И кой ли мен? ;)
image
Та затова, я малко по-весело.


Обява: Загубена секретарка, сини очи, руса коса, отговаря на името Шуши, който я намери, моля да я върне, защото новата е още по-загубена
———————————————————————————–
“За моята смърт са виновни…” надпис върху корицата на телефонния указател…
———————————————————————————–
Обява: Изгубено е зелено куче- десния рог е счупен, неподковани копита. Който го намери да се обърне към психиатър.
———————————————————————————–
Надпис на стълб на лифт: ” Да не се скача от лифта! Оцелелите ще бъдат глобявани!”
———————————————————————————–
Надпис в моргата: “Аз бях тук”
———————————————————————————–
Върху сладолед: Не махайте фунийката.Не е опаковка
———————————————————————————–
Надпис в маршрутка: “Книгата за оплаквания е в следващата маршрутка.”
———————————————————————————–
Надпис на опаковка на кренвирши: “При приготвянето на този продукт, не е пострадало нито едно животно!”
———————————————————————————–
Лепенка на кола: “Има ли живот след смъртта? Изпревари ме и ще разбереш…”
———————————————————————————–
Обява: Склад за боеприпаси ОТНОВО набира персонал.
———————————————————————————–
Обява в шотландска сладкарница: ” Наемаме на работа продавач-диабетик”
———————————————————————————–
Бокс- най-доброто средство срещу кариеси!
———————————————————————————–
Обява: “Работа за 40 човека. Търсете Али-Баба.”
———————————————————————————–
Реклама: ” Имате говорен дефект - заеквате и не можете да казвате буквата Р “циклопентанпергидрофенантрен” търсете във аптеките.” ———————————————————————————–
Надпис в залата за лекции върху банка: “Тук зверски бяха убити стотици часове!”
———————————————————————————–
Колкото по- скъп GSM си купуваш, толкова повече се убеждаваш, че основната му функция е да звъни.

image





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Честита годишнина!
07.09.2009 14:15
Още много пъти по толкова в здраве и любов!
цитирай
2. gothic - Честито! Още два пъти по 16 ви пож...
07.09.2009 14:15
Честито! Още два пъти по 16 ви пожелавам! Плюс още две, да стане половин век!!!!
цитирай
3. sowhat - честито
07.09.2009 14:17
:))
цитирай
4. анонимен - Е появи се отново и то с добра новина
07.09.2009 14:17
Радвам се, и от мен честито. Да се слушате взаимно и готиния котарак също!!!
Поздрави!!!
цитирай
5. dorichela - :)
07.09.2009 14:21
Честита ви годишнина! :):):)
цитирай
6. анонимен - Защо в компютъра ти си
07.09.2009 14:31
radoslav, а не valsodar? :-P

\m/
//
цитирай
7. mikaela19 - Успех живота и много любов:)
07.09.2009 14:47
Успех живота и много любов:)
цитирай
8. essy - След още 16, чуденките ще са повече:)))
07.09.2009 15:09
Честита годишнина!

И още много х 16 да празнувате!:))))
Да не забравя да те поздравя и за Котьо....много се радвам, че го намери.....А и бях сигурна, че ще го намериш :)))))

цитирай
9. ady - Честита годишнина
07.09.2009 17:58
Ощо много по толкова в мир и разбирателство:))
цитирай
10. rummi - уау!
07.09.2009 22:44
ами тая връзка още няма 18 !!!! да внимавате! честито и умната!
цитирай
11. slavuncho - :))) Честито!
08.09.2009 09:08
Но, какво са 16 години пред вечността?!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7408310
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив