Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2009 12:15 - Нови шаренийки?
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1273 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 08.09.2009 12:16


Вече, влизайки в блога си имам чувството, че не влизам в някаква форма на личен дневник, а в командният център Атлантис.
Пак нови бутони, нови опции... сега остава да сложат и бутон "Напиши!" - щракнеш го и наместо да се пънеш какво да пишеш, то хампютъра го решава наместо теб.
Няма да е зле под бутона "Напиши!" да се сложи и едно падащо меню със следните раздели:
- Трогателно
- Патетично
- Поетично
- Възвишено
- Не дотам възвишено
- Просташко
- Гражданска Позиция
- Селска позиция
- Интелигентна позиция
- Тъпизми
- Праведен гняв
- Искрено и Климактерично
- Интригантско
- Копирай от нета


С този бутон и с това падащо уточняващо меню, гарантирано ще се решат 99.99% от проблемите на блогърите изпадащи в потрес от белият лист (екран).

Следващото добро нововъведение ще е бутон "Коментирай!" , пак с подобно падащо меню.

И така до пълно обутончване на пишещите безсловесни блогъри.

:)



Тагове:   нови,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - Сега ги виждам,
08.09.2009 12:17
изглежда добре. Повече ред има. Но за потресените пред белия лист може да се измисли нещо, дам. :))
цитирай
2. bemberski - Поздравления за идеята :))) ...
08.09.2009 12:20
Поздравления за идеята :)))

Мен ме възмущава това, че никога никъде няма предупреждения за това, че предстоят промени по интерфейса.

А говорейки за техническата страна на блог.бг - с новите въведения започва да прилича на блогспот и уърдпрес все повече и повече.
цитирай
3. анонимен - Ще кажа само едно Радо в случая
08.09.2009 13:00
Не по врат а по шия. Всичко си е почти същото. Смениха Моят блог.бг с друго име. Разлика- нулева
цитирай
4. valsodar - Има и нови нещица
08.09.2009 13:04
Ама си е хубавко, след като има промени в интерфейса някой от направилите ги да каже на по-простичките като нас, как да ги ползват по-ефективно наместо да ни пищисват какво се очаква от нас - да пишем ли или да изстрелваме сателит в космоса?!

То, не че няма да се справим с второто, вече много малко неща могат да ме учудят! :)))
цитирай
5. sowhat - уф на мен пак ми е смотан новия интерфейс
08.09.2009 16:04
освен че моите блогове станаха следени и ми преместиха полето за съобщения, не виждам нови благини. а тия са ми тъпи
цитирай
6. rummi - чудесни идеи!
08.09.2009 20:19
отсега ме сърбят ръцете да се изява в Искрено и Климактерично :-))) дано да се приеме :-)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7410483
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив