Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2009 21:11 - Просто ей така?
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3949 Коментари: 48 Гласове:
4

Последна промяна: 19.09.2009 19:48


Виртуален свят - нова самоличност. Запазила нещо от старата, но и носеща нещо ново, нещо което бихме искали да бъдем, но не винаги можем да сме, попаднали в плен на ограниченията налагани ни от общество, порядки и възпитание.
 Къде сме по-честни и искрени спрямо себе си - тук, където сме анонимни и защитени от самите себе си или навън, където сме в естествената си среда?
 Дори и самият избор на псевдоним, чиято самоличност приемаме, пак си говори за самите нас, как се виждаме в нашите очи и как искаме да ни виждат другите.

 Прозаични или загадъчни?
 Достъпни или далечни?
 Семпли или.. нещо по-така, като за пред други хора?

Как избрахте вашата виртуална самоличност, вашият псевдоним под който ще ви разпознават в един свят колкото изкуствен, толкова и реален?

При мен изборът бе сравнително лесен, продиктуван от заниманията ми в сферата на нумерологията, по същото онова време, когато засищах гладният си за нови знания ум, с познанията в сферата на френологията, астрологията и какво ли още не.

Знания за едни, напразно изгубено време за други, но в крайна сметка се роди и псевдонимът ми, който трябваше да предостави определени възможни пътища за развитие на качества в личността ми латентни до него момент.

За мен самият, знам как се роди псевдонимът ми, как се появи второто мое виртуално Аз, второ по рождение но не винаги на второ място, като себереализация.

Как се роди второто ви Аз - вашият псевдоним?
Защо се спряхте точно на него?
Име от филм?
Странно звучаща мелодична дума?
Или просто ей така?!

image

Няма случайни отговори на случайни въпроси.






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - хахаха, хванала те е пак логореята
18.09.2009 21:17
от доста време не си бил така приказлив, личи си че лятото свърши .

а сега ти ми кажи , защо е този моят ник. аз си мисля че е прозрачно ясен, щото :)
цитирай
2. valsodar - Точно пък твоят!
18.09.2009 21:21
Ама хич и не ми е ясен.

Аджеба, как пък избра точно него?

Или просто каквато - такава?
А бе.. то е ясно, че логика няма, ама как се спря пък точно на това от всичко възможно като избор?

Просто ми е интересно, как човек избира втората си самоличност?
цитирай
3. sowhat - много просто
18.09.2009 21:26
никът ми означава - е и ?

тоест това съм аз. не ви харесва? - не ми пука!

какво би могъл да кажеш след едно е и? тоест - какво би допълнил след това.

всъщност аватарът ми е идеален за този ник.
а онази част от блогърите, които ме познават лично, знаят че няма разлика между ин лайф Соу и он лайн също :))
цитирай
4. valsodar - В това не се и съмнявам.
18.09.2009 21:30
Бодливите се познават достатъчно добре.

Е и?

Зад това "Е и?" има още много други неизречени неща, които ще бъдат казани въпреки възраженията и няма да бъдат изречени въпреки подканянията.

Та, никът си влияее... дори и да не го съзнаваме.
Или по-точно казано, ние проектираме върху него подсъзнателната си същност :)
цитирай
5. sowhat - абсолютно
18.09.2009 21:38
аз винаги търся и ровя също , какво кара определен човек да се спре на определен ник - какво крие или какво иска да покаже


ще ти кажа обаче какво е валс -о - дар и що не е радослав примерно

валсуващ с даровете
наблягаш на таланта си homo ludens
бих могла да пиша още много но съм прекалено настинала за по дълги излияния , а и превръщаме темите ти днеска в чат :))
цитирай
6. djgator - Радо,
18.09.2009 21:47
Чета статията ти и се замислих, какво ли щеше да е - ако и аз си бах сложил аватар с цветенце например, бях си измислил име СВОБОДИН например и бях променил всичките си данни до неузнаваемост.. Но вече е късно, явно така съм устроен- да не ми е приятно да съм анонимен. А никнейма djgator се получава от професията D.J. която упражнявах допреди години и думата gator. Не бих искал да я обяснявам- понеже тук имам доста врагове- дебнат всяка моя дума и крачка, ако ти е интересно какво значи- питай ме на лични :)
цитирай
7. valsodar - Да де, именно!
18.09.2009 21:50
Псевдонимът ни е отражение на нас самите, на фрагменти от животът ни, на нещо от нас самите, но и същевременно на нещо, което винаги ни се е искало да бъдем.

Нещо повече?
Нещо по-малко?

Или просто да намерим себе си, необременени от образа в който ни познават?
цитирай
8. valsodar - Соу и кво от тва?
18.09.2009 21:52
Нали сме се събрали да си побъбрим като баби на седянка?

Не вярвам на който и да е, в края на тежка и изморителна седмица да му е до философски трактати.

А и до истината се стига по-лесно, когато спреш да я търсиш. :)
цитирай
9. valsodar - И още нещо интересно
18.09.2009 21:56
Почти никой не използва за псевдоним само цифри - всеки търси име, название - нещо с което да се самооприличи в един нов и непознат за него свят.

А името, което избираме ще е първата нота на нашата мелодия.
цитирай
10. djgator - Радо,
18.09.2009 21:58
valsodar написа:
Псевдонимът ни е отражение на нас самите, на фрагменти от животът ни, на нещо от нас самите, но и същевременно на нещо, което винаги ни се е искало да бъдем.

Нещо повече?
Нещо по-малко?

Или просто да намерим себе си, необременени от образа в който ни познават?

Само че аз не излязох от реалния си образ- тук поне 20 души могат да го потвърдят ( с които сме се срещали в реала). Явно ми е било комфортно така - в собствената си кожа, с всички плюсове и минуси, по-скоро съм търсел приключения и нови приятели.
цитирай
11. sowhat - да ти кажа честно
18.09.2009 21:59
за мен сега започва работната седмица, но ме хвана още през първия работен ден някаква гаднанастинка или вирус и наистина ми се бъбри , но не и философства :((

това логореята е страшна болест
хахахаха

п.п. за цифрите - има един луд зав незнамколкоси- на теб как ти звучи тоя ник?
цитирай
12. valsodar - Нали знаеш, че болест се бори основно с добро настроение?
18.09.2009 22:03
Ако човек няма мерак да оздравее лежи два пъти по-дълго и страда три пъти повече.
А за да има мерак да оздравее, трябва да има тонус и хора, които да му избършат носа при необходимост, да му занесат чаша горещ чай в леглото и с две думи да има на кой да се поглези за малко.

Така че, поглези се на воля тука и кажи какво по-напред да ти донеса, о Дулсинея Е и Квоска ?
цитирай
13. valsodar - . . по-скоро съм търсел приключения ...
18.09.2009 22:05
djgator написа:
.. по-скоро съм търсел приключения и нови приятели.


- O, за приключенията не се и съмнявам, че си ги открил, тук полето за подвизи е безкрайно, а и колкото и внимателно да стъпва човек, все ще се намери един който да настъпи по мазола и поне още 101, които да го порицаят колко е лош! :)))
цитирай
14. djgator - понеже съм отскоро тук
18.09.2009 22:10
valsodar написа:
djgator написа:
.. по-скоро съм търсел приключения и нови приятели.


- O, за приключенията не се и съмнявам, че си ги открил, тук полето за подвизи е безкрайно, а и колкото и внимателно да стъпва човек, все ще се намери един който да настъпи по мазола и поне още 101, които да го порицаят колко е лош! :)))

По едно време имах чувството ,че играя шах на 200 дъски едновременно и имам поне 100 съпруги?? :)) Каквото и да направя - все съм лош, а и да не правя нищо- ПАК :))) Лудница, братле :)
Затова от 14 август съм в " отпуска"..
http://djgator.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/08/14/missia-ta-nevyzmojna.379686
цитирай
15. sowhat - хахаха , аз само това чакам
18.09.2009 22:12
valsodar написа:
Ако човек няма мерак да оздравее лежи два пъти по-дълго и страда три пъти повече.
А за да има мерак да оздравее, трябва да има тонус и хора, които да му избършат носа при необходимост, да му занесат чаша горещ чай в леглото и с две думи да има на кой да се поглези за малко.

Така че, поглези се на воля тука и кажи какво по-напред да ти донеса, о Дулсинея Е и Квоска ?


някой да ми рече да се глезя и да му се кача на главата.

знаеш ли днес само измрънках във фейса че съм болна и искам бонбони , а не лимони и всичките ми приятели почти ми пратиха некви виртуални шоколади. вярно не е линдор, но е мило.
а аз дори не обичам шоколад :))
цитирай
16. valsodar - Е, то по тая линия на размисъл...
18.09.2009 22:17
Да взема да ти пратя един виртуален масаж ли, че при настинка това помага най-добре?!

Я, по-добре удари една невиртуална чашка червено винце за подсилване на имунната система и ако не помогне - още една! :)))

Било полезно, а и аз го потвърждавам.
цитирай
17. sowhat - тц, не пия въобще как сийке червено винце
18.09.2009 22:21
щот вдигам кръвно.

виж ако ми пратиш един невиртуален масажист, щете благославям поне цяла неделя ( е айде до края на почивните дни :))
цитирай
18. valsodar - То е хубаво човек да си взима почивка от тук за по известно време
18.09.2009 22:21
Интересното е, че дори и след намирането на котака, дълго време просто не ми се пишеше тука.

Не, че нямаше какво да се каже или какво да се коментира - не.
Животът си течеше, но... на мен не ми бе до блог - влизах, четях и се чувствах по-добре без да пиша каквото и да е.

Има си време за едни неща и време за други.
След известно време ще свърши времето ми отредено за виртуалните светове и ... ща не ща, ще трябва да покажа едно по-сериозно присъствие в другите.

Има два пътя.
Единият е да чуеш гласът на съдбата си, а вторият е да усетиш ритника й по меките си части :)))
цитирай
19. valsodar - Соу :)))
18.09.2009 22:25
sowhat написа:
щот вдигам кръвно.

виж ако ми пратиш един невиртуален масажист, щете благославям поне цяла неделя ( е айде до края на почивните дни :))


- Да ти кажа честно, покрай моето Чудо, почти съм се изучил за масажист.

А бре, вие жените сте царици в това да настивате и постоянно да ви е схванато нещо! Направо... ви се чудя.
То вярно, че ние сме си по-дебелокожи по натура и за това сме си и по-устойчиви, ама понякога направо се чудя - сега това преструвки ли са или наистина чиляка не е на добре??!

Аз бих те размачкал, но това ще прозвучи крайно нельбезно, а и би хвърлило в смут и душевни терзания другите читатели тук.

Но виж, невъзможността ми сега да ти помогна реално, с удоволствие бих компенсирал някой ден, невиртуално! :)))
цитирай
20. sowhat - карай
18.09.2009 22:28
утре ще отида на масаж. а на настинките наистина съм царица - така си е :)
цитирай
21. valsodar - Пробвай с мед!
18.09.2009 22:32
Много ми се хвалят от тоя вариант, само не разбрах меда после как го свалят - с език ли? :)))
цитирай
22. sowhat - хахаха
18.09.2009 22:34
добре , утре вечер ще ти кажа :))
цитирай
23. valsodar - Сериозно?!
18.09.2009 22:47
Внимавай в изказа и стила, да не изместиш най-Четеният!

Че после иди и доказвай, че случката е действителна, а не измислена! :)))
цитирай
24. sowhat - ееее , не така де
18.09.2009 22:54
най четеният ми е приятел :РР

и даже пихме мохито и бяло вино заедно тва лято .
и при мен случките винаги са действителни ( не съвсем но досущ )

аз не се оплаквам от липса на читатели.
радо виж къде изместихме хубавата ти тема. май ще е по добре да затрием коментарите :))
цитирай
25. valsodar - Да не ти пука бре!
18.09.2009 22:57
Бъзикам се със Стефчо, ама той нали е чувствителна душа - връзва кънките и хуква :)))

А бе, тва москито - що за чудо е бре?
цитирай
26. sowhat - да де , ама като се видяхме с него
18.09.2009 23:07
се видях в чудо да ти адвокатствам. а той наистина е готин.
така че имащ да ме черпиш, а мохитото е комарско питие пие се през жегите , сега е време за ром примерно. чая . кептън морган :))
цитирай
27. valsodar - Аха, вдянах! :)
18.09.2009 23:15
Мерси за добрите думи, той нещо да не ми е набрал чиляка?

Аз кога съм имал да казвам нещо съм си го казал, е... не всички са доволни, но това е цената на откровенността ми :)))

Ром викаш?
Не е зле.

Ама, хубав, ароматен, силен ром, с чаша билков чай и много мед!

Ей това... си е вече лекарство.

А аз си кътам за лоши и тежки дни една бутилчица Реми Мартин, божествен елексир е и я пия само в тежки мигове на черна депресия, а такива за щастие малко. :)))

Има една страхотна винарна на хъловете преди Сливен, по пътя към морето, правят великолепно вино, от един сравнително нов сорт грозде за нашите земи - Сира.

Изключителен плодов аромат, меко на вкус, плъзга се бавно и сладко и оставя божествен, нежен и незабравим послевкус по небцето - препоръчвам ти го.

А сега понеже си ми приятелче, което се е сетило за мен когато е трябвало, наливам си два пръста уиски и ти казвам - Наздраве! :)
цитирай
28. sowhat - наздраве :)) да ти е
18.09.2009 23:19
аз ще се въздържа сега от разни напитки с градуси , само чай.
иначе си имам едно бакарди от италия 12 годишно , за такива поводи :))

ще ми разкажеш за тая винарна къде кво и т.н.
цитирай
29. valsodar - Ох, не си проста!
18.09.2009 23:27
Хитра си като стадо лисици ти, ама си траеш в засада!
12 годишно Бакарди?
Хм?!

http://windyhills-bg.com/ - това е сайта им - впечатлен съм от качеството им :)
цитирай
30. sowhat - хахахах, добре
18.09.2009 23:42
впечатли ме

а сега отивам да поспя , че и утре е ден за работа

:)

пак ще логорействаме :)
цитирай
31. cecka1504 - Моят ник е ясен - името ми, написано ...
19.09.2009 09:30
Моят ник е ясен - името ми, написано на латиница + рождената ми дата. Какво ли означава това :)?
цитирай
32. valsodar - И аз сега като профайлър ли??! :)))
19.09.2009 10:46
Не е сложно в този случай - уважение към традициите, прямота и желание за същото към насрещната страна.
цитирай
33. teachme - Приятен разговор с ,е и, :)))
19.09.2009 11:16
за твоя ник не разбрах, нещо валсиращо ми звучи:)
Моят е ясен - научи ме:)
Искам не само аз да уча другите, а и мен да ме...:))
Нали е всеизвестно, че винаги има И още нещо за научаване:)
цитирай
34. teachme - Аааа...
19.09.2009 11:21
никак не обичам черни писани,
но тази аристократка ми харесва:))
Твоя ли е?
цитирай
35. valsodar - Моят е елементарен
19.09.2009 11:22
Радослав - прочетен огледално се чете точно като Валсодар, нищо сложно, но за сметка на това завъртащо една цяла поредица от вибраращи ноти, променящи мелодията.

И името, което ни се дава по рождение не винаги е точно това, което ние имаме за себе си - по тази и причина ми бе интересно да разбера, кой как е определил себе си на влизане в този нов и сравнително непознат свят.
цитирай
36. valsodar - никак не обичам черни писани, но ...
19.09.2009 11:26
teachme написа:
никак не обичам черни писани,
но тази аристократка ми харесва:))
Твоя ли е?


В момента "аристократката" дреме до мене, та се радвам, че не ми наднича както обикновенно в екрана прецапвайки клавиатурата.
Мъж е.
С характер интересен и чаровни лоши черти в него.
Демек - тарикат.
И ако в настоящият момент бих искал с някой да си размена за малко мястото, то не бих бил със звезда, богаташ или личност всеизвестна, а именно с моя Котьо ( Мишо се казва ) и падащ ми се нещо като съавтор на блога :)
цитирай
37. teachme - Ха, какво съвпадение,
19.09.2009 11:38
много пъти съм искала да си сменим
местата с Лорка, ама за малко де:)
Мишо не му отива на аристократа:))
Срам ме е, че не се сетих да го прочета обратно, а колко такива литературни игри сме правили с децата...
Поздрави, Радослав!
цитирай
38. valsodar - Благодаря :)
19.09.2009 11:41
Видях я на снимките красавицата ти - много е царствена!
Красавица голяма е.

А моя е зодия тарикат, среднощният отмъстител, черногъзият мачорок, властелинът на супермамута и предводителят на котешката ОЧЗ.
И определено е по-умният от двама ни щом винаги успява да нипипа слабите ми места, а аз неговите - не. :)))
цитирай
39. teachme - Хаха...умря ме от смях:)))
19.09.2009 12:41
напипва ги и още как, шматарок такъв/такава:)
Лорета като дойде у нас две седмици не яде/щото и аз съм инат/, но си извоюва любимата храна-дроб, и 8 години все така:)
Ти с този мъжкар малко кофти преживяваш разгонките - знам, че пикват навсякъде, маркирайки територията, ако случано мине някоя мацка:)) да се намерят:))
цитирай
40. stefanni - -)
19.09.2009 15:28
Моят ник е форма на името ми , която ми допада доста повече от Стефка - )))) .Не съм се кръстила нито на Стефани Монакска , нито на Стефани Форестър - )))) . Никога не съм упреквала родителите ми заради липсата им на романтика в избора на имена на децата , но с удоволствие се възползвам от шанса да се казвам както ми харесва поне във виртуалното пространство...това лошо ли е ?
А Валсодар е страхотон име ,между другото. Не при всеки е възможно да се получи такъв готин ник само с прочитане в обратен ред .
цитирай
41. gothic - gothic
19.09.2009 17:25
Идва от любимия ми стил музика. Останалото всичко е на 100% реал. Така че за мен няма радлика между реалното и виртуалното. Който ме познава може да го потвърди....
цитирай
42. viki11 - За gothic мога да кажа,
19.09.2009 17:29
че той е моята надежда. Наистина е реален, не прави врътки, което намалява отвращението ми от интернета, създадено от 90% от посетителите.

Моето име е случайно, частично свързано с мен. Лека маска за пред лудите и достатъчно ясно за познатите.
цитирай
43. viki11 - А ти пак си с връзки на първа,
19.09.2009 17:30
никакъв повод за това в постинга.
Не, още не сме ослепяли.)))
цитирай
44. mamas - Ще направиш ли предположения за моя ник?
19.09.2009 18:40
Това е първата ми регистрация в нета, в АБВ-то и тук почти едновременно. На няколко други места съм с името си, само с една изпусната буква.
Иначе - аз съм си аз. Една и съща и в реала, и във виртуала. Хората, които ме познават лично (а в блога те са повече от 30 човека) могат да го потвърдят. И в стиховете ми, в повече от 98% пак съм аз.
Приятна вечер!
цитирай
45. lubopitstvo - Просто ей така.
19.09.2009 18:57
Попаднах на сайта и реших да се регистрирам. Бях любопитна какво е това блог. И написах първото, което ми хрумна, а именно любопитство. После си мислех, че мога да го променя.
Е, оказа се, че не мога.
Най се дразня като ми напишат, че любопитсвото убило котката :)
Няма такова нещо, аз обожавам котки :)
цитирай
46. valsodar - California Dreamin'
19.09.2009 19:47
За тая песничка се сещам всеки един път като ти зърна ника, а определено е сред любимите ми.

А инак, асоциации бол.
По-интересно ми бе да разбера, как вие си гледате на артистичните псевдоними, все пак това е второто ви аз, за което ви е дадена свободата на избор сами да си го определите.

Моя ник си го нося повече от 15 години, има хора които си ми викат на него, а не по име, така че... свикнал съм му до толкова, че да е част от живота ми.

Апропо и... кога си напиша нещо, много по-лесно и отвътре си ми иде да си го подпиша като valsodar, отколкото с име и фамилия - просто за това си е съзаден псевдонима, за това си го и ползвам :)
цитирай
47. valsodar - Да бе Вики, права си!
19.09.2009 20:00
viki11 написа:
никакъв повод за това в постинга.
Не, още не сме ослепяли.)))


- С връзки съм. На обувките.
По обед ги свалих и тръгнах да плаша модераторите, че ще ги обеся на тях, ако не ми качат всички постинги на първа до краят на деня! :)))
цитирай
48. mamas - valsodar - California Dreamin'
20.09.2009 09:07
valsodar написа:
За тая песничка се сещам всеки един път като ти зърна ника, а определено е сред любимите ми.

А инак, асоциации бол.
По-интересно ми бе да разбера, как вие си гледате на артистичните псевдоними, все пак това е второто ви аз, за което ви е дадена свободата на избор сами да си го определите.

Моя ник си го нося повече от 15 години, има хора които си ми викат на него, а не по име, така че... свикнал съм му до толкова, че да е част от живота ми.

Апропо и... кога си напиша нещо, много по-лесно и отвътре си ми иде да си го подпиша като valsodar, отколкото с име и фамилия - просто за това си е съзаден псевдонима, за това си го и ползвам :)

Този отговор за мен ли беше?
Дори не съм се сетила за тази група!

мамас - значи просто мама Славка
Това е основната ми роля в живота (и като учителка). Така ме възприемаха и в АБВ в активния ми период там, а в много случаи така е и тук. Явно никога няма да избягам от този образ. Нали и порасналите ми деца (без момичето) все още живеят при мен...
А при теб и името, и никът носят позитивна енергия. Радост и слава - дар от Бога - танцуват валс.
Хубав ден ти желая!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7408214
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив