Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2009 22:32 - Разказ от светът на Сенките
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2086 Коментари: 8 Гласове:
10

Последна промяна: 15.10.2009 22:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 Ш-ш-т тихо, аз съм магьосник!
Не ни слушат, нали?

  Та, както започнах, аз съм магьосник - нещатен разбира се, защото за да те вземат на щат се изискват умения в магията далеч над моите.
 Като например, едни пари тихичко да изчезнат от нечий джоб и да се появят в чужд, също така тихо и незабележимо.
 Принципно лесна магия, на която основната й трудност се крие в това, че трябва да е непроследима и в двете посоки. Инак лошо. Много лошо.
 Веднъж за извършителят й, а втори път за разгневеният й поръчител, което ... пак е лошо за първият.
 За това и с такъв тип магии не се занимавам. Не, че не ми се иска, ама си знам силите и... ми е слаб джина да носи на тях.
 Молят ме често за любовни магии. Все хора, които не могат да обичат и вярващи, че единствено магия може да им спечели обичта на желаният от тях.
 Опитвам се да им дам лекарство против похот, но интерес към него няма почти никакъв, може би поради горчивият му вкус, дължащ се на щипката истина стрита в него.
 Истина, караща те да се взреш в себе си, и да се отвратиш от видяното. Да се намразиш, а след това и да си простиш. Едва след като се отмият наносите  на  похотта и егоизма, едва след това има от къде свободно да протече потокът на любовта.
 Онази тайнствена сила, що те кара да се чувстваш щастлив от възможноста да даваш, без да очакваш нищичко в замяна.
 А хората, те не търсят такава любов. Каква е тази любов,  без никаква файда в нея ?
  Най-често на пазара  се търси магия за късмет. Късмет от типа на "Не прави нищо, то само ще си стане!" 

  Много трудна магия. Дори и за напредналите магьосници, ония де са на  щат  по финансовите магии. А в основата на магията е баланса, как да обясниш на клиента, че дори и за късмета се искат някакви усилия от негова страна? Демек, за да получиш, първо трябва да дадеш!
 Да де, ама не - никой не иска да ти повярва! Имало такава магия!
 Е на, виж Оня! Цял живот нищо не правел, а имал всичко на готово! Как така, нямало магия за късмет?
Така де, ама той за да не прави нищо сега, ония с финансовите магии са поработили здраво преди него, нали? Ама нали са си майстори, магиите непроследими, иди и докажи, че в неговият джоб са влезли ония, чуждите пари.
 И да искам не мога да им обясня.
Едно заради професионалната етика на гилдията и второ, че развалиш ли нечия чужда магия прехвърляйки късмета от един на друг - край с разрешителното ти за намеса в делата вселенски. Край и със самото ти присъствие във вселената. Изчезваш! Като по магия.
 Та и магии за късмет вече не правя. Не, че не мога, ама не е редно, обидно е някак си. Дори и над себе си не смея, защото като знам какво съм дал, тръпки си ме побиват какво ли ще получа. А там, в сферата на късмета се изисква особено внимание. Подценяват се нещата! Искаш нещо, което си мислиш, че уж е за твое добро, то вземе че стане, а сетне започне ми ти една - в чудо да се видиш!
 Не ща аз да си имам вземане-даване, с такива.. неподатливи магии.
 Та и за това, взех да си трая.
 Не казвам вече с какво се занимавам, наблюдавам ви, минавам тихо от страни, незабележим и само понякога, леко побутна нещата. Отварям тихичко вратата към света на магията и пускам по малко от нея да премине за кратко.
 Колкото да помогне, да се роди нещо ново и магично в светът ни.
 Една усмивка, една идея.
 Понякога напълно достатъчни за да го променят напълно из основи.
 За да не се нуждаем никога повече от магия в живота си.




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blagovestie - Страхотен пост
16.10.2009 07:43
няма какво да се добави.
Освен, че "магията" трябва да е във всеки от нас, позната е под няколко имена: воля, вяра, любов, надежда, борбеност, лоялност, неегоизъм и т.н. Все лични качества, които се развиват, тъй като не ги притежаваме по рождение. И действително изискват усилия.
Благодаря за смисления пост и мислите, на които ме наведе. Хубав ден :))
цитирай
2. damnation - Страхотен пост Валсодаре :)
16.10.2009 11:07
Страхотен пост Валсодаре :)
цитирай
3. анонимен - нещастен пост , Радославе
16.10.2009 12:32
при латентният /персоналният онанизъм - за една "злобарка" никой не да разбира и удоволствието е само твое :-)

публичният онанизъм обаче предизвиква удоволствие на практикуващият го и НЕудоволствие на околните !

Чудесно би било да си наясно със себе си , да си прочел примерно "Алиса в страната на чудесата" и по- специално да си разгадал тайната на диалога между Алика и Котарака:
Алиса: кажи ми по кой път да тръгна ?!
Котарака: зависи къде искаш да стигнеш !
можеше да си прочел и "новите дрехи на цара".....

въобще..........блогърът е човек,който няма какво да каже,но иска да го каже на повече хора , според мен някаква усложнена формула за съществуване на опростен ексхбиционизъм , добре гарниран със словоблудство и поръсен с претенции !
Знаенето и моженето са много различни категории - запомни го от стрина си Пундя !
--------
случайно попаднах на "творението" ти и понеже си приятел-ето ти поредния пост/награда за усилията ти да си "актуален" в страната на кравите,цървулите и I-POD- ите
------------------
пп - ако не искаш,няма да пиша повече в блога ти , не че аз изгарям от мерак
за твое успокоение от прегледа на различни блогове съм се убедил-че блогърите си приличат , така че споко-не си единствен ........
желая ти късмет , ще ти е нужен
цитирай
4. valsodar - 3
16.10.2009 12:45
Пиши си - не ме притесняваш.
Твоята оценка няма особен шанс да повлияе нито на потребноста ми да пиша в блога си, нито на тематиката в него.

Пробвай се някъде като критик, при Патрашкова може и да ти се отвори парашута в новият й вестник - ще си паснете идеално на акъл и вкус! :)
цитирай
5. sezoni - Поздравление за постинга Радослав
16.10.2009 15:39
Лично на мен ми хареса разказа, а и съм сигурна ,че се е харесал на всички които предпочитат истината .Това което казваш не е нещо ново, защото медиите постоянно го коментират и почти всеки ден по новините в телевизията и по пресата ни информират за конкретни случаи .Не ми е ясно защо когато и ние по някакъв начин го преразказваме тогава се появяват засегнати !Хора ,защо мълчите когато трябва да се защити истината ?Браво на blagovestie i damnation ,че не се страхуват да си кажат мнението .
цитирай
6. sezoni - анонимен 3
16.10.2009 15:50
Интересува ме, какво по - точно от постинга на Радослав те подрани ?
цитирай
7. valsodar - Ани, не е задължително на всички да ...
16.10.2009 16:42
Ани, не е задължително на всички да им харесва написаното и да ръкопляскат възторжено.
За моя радост тези времена си отминаха преди 20 години и се надявам никога повече да не се завърнат :)

Друг е въпросът, че когато нещо предложено за прочит не те удовлетворява, може просто да не го четеш или да седнеш да напишеш на свой ред нещо по-добро, с което нагледно да покажеш, как се Правят нещата, но... това е вече друга супа и не е типична за манталитета нашенски! :)))
цитирай
8. bestregards - този октомври
17.10.2009 22:20
нещо е много любовчийски!!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7427984
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив