Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2009 10:29 - Жената, най-добрият приятел на Човека!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2489 Коментари: 19 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Е, имало полза и от жените бре?
Добре, че е челният световен опит, че да се поучим от него.
Как съм се минал до сега - направо не си е за вярване! :)

image

Всекиму според потребностите!

image

Любовта изисква жертви !

image

Без коментар, тука и аз онемях! :)


image

И докато смъртта ви раздели или поне... не дойде време за есенната оран!

image

Нито един мъж не е способен да спре жена, навила си нещо на пръста !

image

Пушенето е далеч по-вредно за здравето от труда!

image

Понякога е по-добре да не знаем, какви ги върши жената!

image

И най-важното, с жена не се спори!
Щом така е решила - добре !


Тагове:   жената,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blagovestie - Хахаха,
15.10.2009 10:33
много готино, и ... реалистично вече...
Поздрави :))
цитирай
2. mikaela19 - Ужас:))))Но. . . . Самата истина в ...
15.10.2009 10:35
Ужас:))))Но....
Самата истина в живота ни:)))
цитирай
3. sezoni - Какво ти е мнението ?
15.10.2009 13:52
Това еманципация ли е или липса на кавалерство ?
цитирай
4. valsodar - По-скоро липса на разум.
15.10.2009 13:57
Билогично погледнато, жената е по-крехко същество и е коректно да се взима под внимание. :)
цитирай
5. sezoni - Какво мислиш Радослав ?
15.10.2009 14:10
Хората ще се осъзнаят ли ,за да променят начина си на мислене ,от което следва да имат и правилното отношение ?
цитирай
6. valsodar - Осъзнаване???!
15.10.2009 14:11
Утопия :)

Хората не се нуждаят от осъзнаване.
цитирай
7. sezoni - От какво според теб се нуждаят?
15.10.2009 14:27
Аз си мисля ,че трябва да си направят равносметка какъв е начина им на живот, за да осъзнаят ,че има разминаване по отношения на това каква е действителността ,и какви са желанията им .
цитирай
8. valsodar - От какво ли?
15.10.2009 14:37
От задоволяване на животинските си нагони, начесване на чувството за собствена значимост и да има поне един, който да е в по-окаяно положение от тях самите! :)
цитирай
9. sezoni - Щях да те попитам ?
15.10.2009 14:57
Защо си причиняват това нещастастие? Но ти ми отговори, че им липсва разум. Със сигурност това е причината . За разум се приема, че не е достатъчно да знаеш кое е добро ,и кое е зло трябва да имаш и правилна позиция. Това е нещо като да имаш правилните принципи и да ги отстояваш .
цитирай
10. valsodar - А защо мислиш, че са нещастни?
15.10.2009 15:03
Те са си щастливи, по своему.
И кой има правото, да им каже, че са нещастни? :)
цитирай
11. sezoni - Защо тогава се оплакват ?
15.10.2009 15:30
Мъжете са недоволни от жените си ,жените недоволни от мъжете си .За значимостта съм съгласна ,но зависи дали сме обективни в преценката си, и зависи какви са критериите за значимото , на този който си създава мнението. И в това да се успокояваш ,че си по- добре защото има и по зле, е погрешна представа че всичко ни е о кей .
цитирай
12. valsodar - А кога нещата са О.К.?
15.10.2009 15:40
Когато случващото ни се съвпада със стереотипа за добро или когато е за наше добро? :)
цитирай
13. sezoni - По мое мнение
15.10.2009 15:58
о кей е, когато случващото ни се съвпада със стереотипа, и с представата ни за това кое е добро за нас и с желанията ни. По твоя преценка кога е о кей ?
цитирай
14. valsodar - Когато не обръщаме внимание на случващото се
15.10.2009 16:03
Тогава е О.К. :)
цитирай
15. sezoni - Много съм чувствителна,
15.10.2009 16:31
и предпочитам да не се заблуждавам , че всичко е о кей Да не обръщаш внимание ,това означава да се опитваш да не мислиш, че нещо не е както трябва или все едно да отричаш, че има проблем Немисля че това е правилния начин за да се почувстваш по добре .Ти как намираш решенията за себе си ?
цитирай
16. valsodar - Лесно.
15.10.2009 16:46
Не бързам с оценката за случващото се.
А след като няма оценка е далеч по-лесно да се намерят решения за проблемите.
цитирай
17. sezoni - Знаеш ли, всъщност
15.10.2009 17:59
за мен не е трудно да се справям с това което зависи само от мен, тоест не съм безотговорна към задълженията си признавам си ,че повече време ми трябваше да пренаредя приоритетите си , но не е било пропиляно време. Проблема се състои в това че съм осъзнала че не всичко зависи от мен. Защото хората са взаимозависими ,от никой нищо не зависи, зависи от цялото общество ,така както в семейството зависи и от мъжа и от жената В такъв смисъл .Независимо кой не се справя ,проблема е на цялото семейство и си стои, и кажи ми, как можеш да се справиш когато знаеш ,че независи само от теб, и как кажи ми в такъв момент как да не си помислиш , че не е о кей същевременно да искаш да о кей, и да знаеш ,че независи само от теб за да е о кей ?
цитирай
18. panazea - Ама яки жени , брей!
15.10.2009 18:02
Аз им се възхищавам !
цитирай
19. lubopitstvo - Да,
15.10.2009 18:48
позасмях се :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7408230
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив