Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2009 20:43 - Абсолюти
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2327 Коментари: 12 Гласове:
5

Последна промяна: 20.10.2009 21:18


Ако търсиш Абсолютната истина, няма да я намериш, а ще откриеш само истината отнасяща се до теб!


 Не, това не е цитат от нечия свещена книга, не е взета и от роман за булевардно просветеление.
 Не!
Това е част от диалог в едно от любимите ми сериалчета - Старгейт.

Но в случая не става въпрос за сериали, рейтинги или книги дори.
 Не,
Просто... с течение на времето установих за себе си, че човек започва да чува, едва тогава, когато ще е готов да приеме и да разбере, това което е предназначено за неговите уши.
 Индивидуалното послание, което само той може да разбере и единствено на него да послужи.
 За всички останали, дочутото от него ще е бесмислено или... поне не биха му обърнали такова внимание.
 Подобна истина просто не им е потребна, те не се нуждаят от нея в пътя си, така че... тя представа да съществува като истина за тях, до момента в който не осъзнаят потребноста си за нея.

 Това ни различава - потребностите ни.
А при всеки те са различни, съгласно това, кой накъде е поел и от какво конкретно се нуждае, за да се реализира в Пътят си.

 Няма Абсолютна истина.
Няма и да има.
По простичката причина, че никой не се нуждае от нея.
И да я има - какво ще прави с нея?!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - правилно! не само абсолютната, а ...
20.10.2009 20:46
правилно!
не само абсолютната, а и чуждата истина не ща.
на мен ми стига само моята истина).
цитирай
2. haralanov - Здрасти!
20.10.2009 20:47
Както обичаше да казва един мой преподавател,,Няма абсолютна Истина,има доказуема Истина,,!
цитирай
3. sowhat - добро утро
20.10.2009 21:12
вие открихте топлата водЪ :)
цитирай
4. valsodar - Sow. ако сега ти кажа, че Земята е ...
20.10.2009 21:15
Sow. ако сега ти кажа, че Земята е кръгла, означава ли, че преди това тя е била плоска?
И ако реша да споделя нещо, което аз знам, а ти не - то Истина ли ще е това и за кого от двама ни?
Може ли Истината да е и Неистина в един и същ момент за едно и също събитие??!

Няма да те шашкам с повече въпроси, обещавам! :)
цитирай
5. sowhat - хехе, припаднах
20.10.2009 21:20
истината е най абсолютна в чаша водка абсолют с ванилия. :))
каквото и да ми каже,ще проверя първо, хипотетично може да си прам, но физически да си седнал.
така че - наздраве :))
цитирай
6. valsodar - На Здраве да е! Апропо, какво с...
20.10.2009 21:22
На Здраве да е!
Апропо, какво стана с онова любимото ти питие = Москитото?
Да не му е минал сезона вече?
Ей, така и така не успях да усетя вкуса му, алергичен съм към коктейли, наслаждава се вече само на чисто :)
цитирай
7. sowhat - мохитото
20.10.2009 21:36
почнала съм да пиша пост за питиетата, но съм мързелива и не го довършвам...
та мохитото е питие за слънце , пясък и плаж. водката е питие за приятелите , рицината е онова , което пиеш когато пишеш :)
цитирай
8. valsodar - Хаххаха :)
20.10.2009 21:47
Апропо, имаше и една много интересна податка за вътрешната Муза и кога човек я открива в себе си накара ме да се позамисля, но... ще го оставим за друга тема - За това, кога човек започва да търси безсмъртието в себе си.

Рицина, така ли?
А ти кога яхна моторетката, кво си бе наляла, а?
Газ? :)))
цитирай
9. valsodar - haralanov, извини ме, но Соу все ...
20.10.2009 21:52
haralanov , извини ме, но Соу все успява да ме отплесне към тъч линията.

Доказуема истина?
Интересно и вярно, но може би само до там, до където успяваме да откриваме доказателства, въз основа на опита й знанията си, в нейна подкрепа.

А кога се наложи да изоставим логиката си, като неприложима за сфери, в които са верни едновременно две противоречащи си твърдения, с равносилни доказателства за истиността им, тогава... на кое от тях следва да дадем превес?

Или просто ще приемем, че Истината е безкрайно субективна, според гледната точка на субекта й на наблюдение?

Мисля си, че моделът ни на разсъждение ни е дал много до момента, но... от един момент нататъка само ще ни пречи по пътят ни към познанието.
цитирай
10. sowhat - мисля че просто присъствието ми тук
20.10.2009 22:00
те кара да се заплесваш, а не че нещо друго :))
тогава - кафе и кола. пред деня не пия друго различно от това , освен ако нее минерална вода.
извини се и на мира :)
ако си добро момче все ще ти станем френдс във фейса някой ден :))
цитирай
11. valsodar - На Мира само с извинение няма да се ...
20.10.2009 22:40
На Мира само с извинение няма да се мине, но... ако кажеш, че номерът ще мине и пред нея... защо не? :)))
цитирай
12. sowhat - айде аз ще го изиграя
20.10.2009 23:12
обществен застъпник :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392314
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив