Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2009 09:40 - Сетила се Мара да се побара...
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2041 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 28.10.2009 09:46


 Една маркетингова акция, стартирала тази седмица разбуни духовете на всички, ползващи се от услугите на Топлофикация и попадали в омагьосаният кръг на сметките за отопление на общи части и такси за изключени радиатори.
 Доживяхме, дет се вика, ама го доживяхме кога?
Едва след като топлофикационните дружества застанаха на една последна крачка пред окончателният си фалит, след дългогодишен рекет и шантаж над  абонатите си, едва тогава се сетиха, че не цените, а оборота прави една фирма стабилна на пазара и определя печалбите й.
 Истина стара колкото и света, но осъзната с безкрайно голямо закъснения от страна на монополистите у нас.
 Така че, ето ви и една добра и положителна страна от кризата, за да не кажете, че съм твърде черноглед и виждам само лошите новини.
 
Парното по 90 лева
Хората плащат само топлото в стаите, стълбищата са за сметка на фирмата


В целият репортаж, истината е скрита в едно изречение, а то е:

"Акцията ни е безпрецедентна, защото искаме да привлечем максимално количество абонати, заяви Ангелов. От бъдещето на топлофикацията зависи и това на мини "Черно море"-Бургас и "Балкан" в град Твърдица. Ако "Топлофикация Сливен" спре, това означава фалит и за трите дружества и нови 1300 безработни. В момента ТЕЦ-Сливен има да получава около 4 млн. лева от абонати. Преди 15 години дружеството е имало 15 000 абонати, а в момента те са около 5000."

 Е, сега вече идва и интересният въпрос, този пример, дали ще бъде последван и от останалите рекетьори на пазара, които е крайно време да разберат, че държиш ли една овца в добро състояние, ще си я стрижеш и доиш дорде си е жива, а заколиш ли я... край на далаверата от нея.

 За разлика от нормалните страни, тук няма реална конкуренция между доставчиците на услуги за населението и именно тази липса на конкуренция бе заложена още в началото на прехода, за да може да се финансират черните партийни каси, чрез всекидневният обир на който сме подложени всички ние.

 Обир, който също си е до време, защото може ли да вземеш на босият цървулите?


Тагове:   Мара,


Гласувай:
2
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - яяя кой пак е
28.10.2009 09:47
яхнал метлата рано.
че честито в такъв случай :)) аз харча за отопление два пъти повече :)
цитирай
2. анонимен - Маркетингова акция, а?
02.11.2009 17:35
А не е ли по-правилно да го обявят така:

Добрата стара маркетингова стратегия се прилага отново.
В много сектори се връщат старите практики. Сетили се - много правилно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6343993
Постинги: 1713
Коментари: 18232
Гласове: 27715