Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2009 12:43 - За Еми.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1387 Коментари: 14 Гласове:
6

Последна промяна: 07.11.2009 12:45


 Защо модераторите на сайта ги е страх от блогът ми?
Отговорът е много простичък - нямат механизми, по които да му повлияят, да го насочат в една или в друга посока, да го направят хрисим и послушен със заплахи или псевдо-стимулиране.
 И да го изтрият и да го оставят, на мен отдавна си ми е все тая, по една много проста причина - това, което е имало да става е станало, това което съм искал да кажа - съм го изрекъл.
 Не съм си мълчал, не съм се спотайвал страхливо, нито пък аплодирал възторжено модерното за деня.
 Този блог, в този му вид за мен не е нищо повече от една класна стая, в която влизам през всеки един ден, за да науча нещо ново, да проверя придобитото, да забравя грешното и да открия полезното за себе си.
 Принципът на тоягата и морковът не действа тук, поради тъжният за манипулаторите на сайта факт, че тоягата удря единствено сянката ми, а морковът е до толкова сух и спаружен, че не буди никакъв интерес от моя страна.

 Защо пиша всичко това ли?
Не е за да дразня модераторите, те и без това са си перманентно раздразнени от всеки един, който им направи забележка, а поводи за това в сайта бол.
 Не е и за да придавам особенна тежест на блога си, съзнавам че той е просто поредната капка в безкрайноста и ... отраженията от падането й не могат да се съзрят в момента, за да бъдат окачествени по какъвто и да е начин.

 Пиша го просто, за да се знае, че дори и да избягвам да коментирам случващото се в сайта, все още не избягвам да го съзирам.
 Елиминирал съм всички елементарни форми на раздразнение, с които са свикнали да дирижират хорът от анонимните гласове, пиша си за това което си искам и хич и не ми пука, дали някой изобщо ще го прочете.
 Основният читател на блогът съм си аз самият и в същество, постингите ми са адресирани основно до мене, защото едва след като изложиш мислите си на белият лист, може да се опиташ безпристрастно да ги разгледаш от страни.
 Виждаш, как хвърлят отражения в реала, проследяваш другите вълни родени от мислите на включващите се в дискусията с тебе и научаваш онова, което няма как да научиш по друг начин.

 И да го има тоя блог и да го няма вече.. това не е от значение.
От значение за мен е единствено да се науча да гледам безпристрастно от позицията на пристрастен наблюдател, колкото и абсурдно да си звучи това.

 И нека модераторите да не ги е чак толкова страх - то няма от какво!
Разбирам притесненията им, ясен ми е и натиска който се оказва върху тях, както и причината да го има. Нещата са ми прозрачни и доста отдавна са минали прага на отегчението ми.

 Животът продължава и не може който и да е, да си мисли, че може да го спре или насочи в считаната от него за правилна посока.



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Иска ти се да ги е страх
07.11.2009 12:54
Това ти жално виене с цел привличане на внимание, показва че си толкова страшен, колкото безопасна игла.
Въобразявай си, че ги е страх, дано се чувстваш по-значим :Р
цитирай
2. valsodar - Да, очаквах подобен коментар
07.11.2009 12:57
Коментар, който само потвърждава наблюденията ми върху сайта и засилва отегчението ми от него.

Елементарен и напълно предвидим.
цитирай
3. анонимен - .
07.11.2009 12:59
valsodar написа:

Елементарен и напълно предвидим.

Just like valsodar himself...
цитирай
4. valsodar - Да ти спомена ли, че с коментарите си ...
07.11.2009 13:01
Да ти спомена ли, че с коментарите си наливаш единствено вода в мелницата ми или дискретно да си замълча, за да не развалям денят ти?
цитирай
5. sowhat - писах писах и коментара ми отиде в небитието
07.11.2009 13:07
сега вече нямам сили и енергия за нов.
каквото имах да ти кажа ще ти го кажа лично.

анонимен ти Еми ли се казваш или си ему?
цитирай
6. rustam - Много добре
07.11.2009 13:14
си го казал, макар че аз виждам и още една смислена причина.
Все пак блогът е място не само за самия теб, но и където можеш да срещнеш и откриеш хора, чието мислене и разбиране за света да са близки до твоите.
цитирай
7. valsodar - Жалко за коментара
07.11.2009 13:14
щеше да ми е интересно да чуя мисълта ти, но... така е било писано - така си е станало.
За една част от него и сега се досещам и определено си ми липсва :)

А инак, за анонимният коментатор.. нека си коментира - то това е единствената възможност на някои хора да осмислят денят си и да се почувстват значими в собствените си очи.

Не ми пречи, малко е досаден, но.. нека си бръмчи :)))
цитирай
8. valsodar - Така е Рустаме
07.11.2009 13:16
Това е и ще бъде една от основните причини да минавам през този сайт.
В крайна сметка, за краставите магарета баири няма непреодолими! :)

rustam написа:
Много добре си го казал, макар че аз виждам и още една смислена причина.
Все пак блогът е място не само за самия теб, но и където можеш да срещнеш и откриеш хора, чието мислене и разбиране за света да са близки до твоите.

цитирай
9. анонимен - Добре де, не е лошо, но що си мислиш, ...
07.11.2009 14:04
Добре де, не е лошо, но що си мислиш, че сътвореното от теб е писано със синьо мастило, а това от другите - с червено. Не е така!
цитирай
10. teachme - Ти си пиши, пиши...
07.11.2009 15:47
на мен са ми интересни
щуровините на...Котьо:)

цитирай
11. bizcocho - Аммм. . . нали знаеш, че сме на почти ...
07.11.2009 16:29
Аммм... нали знаеш, че сме на почти едни позиции в мисленето? Само където съм по - мързелива и вместо да изказвам, готовански си чета теб :)))) А модераторите тук... те отдавна предизвикват в мен смях със своите избори и действия :))))


sowhat - :) Аплодисменти! Много оригинален лаф! :)
цитирай
12. sowhat - бизкочо
07.11.2009 16:46
ми аз да си питам все пак. щото аз съм еми, не съм анчо, не съм и ему и не си завирам главата дет слънце не огрява.
цитирай
13. zaw12929 - Смехът е здраве и за додераторите ...
08.11.2009 07:04
Смехът е здраве и за додераторите смях!
цитирай
14. vanya70 - Еми(театрална награда) за ему ;)
09.11.2009 08:29
Дали пък за екипа модераторски
"Главата - в пясъка!" не е закон ?!
А с репликите анонимно-коментаторски
превръщат просто пясъка в... бетон! ;)

ПП. Наградата е за екипа на сайта.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7407261
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив