Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2009 16:57 - И този постинг ли ще изтриете?!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1622 Коментари: 15 Гласове:
5

Последна промяна: 10.11.2009 16:58


Въпрос към аудиторията на сайта - каква е първата ви асоциация, когато стане въпрос за модератори в този сайт?

Спокойно, не бързайте да триете и това, нека чуем какво имат да кажат и тези, които не се боят от смешната ви цензура върху блоговете си!


Тагове:   постинг,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - :( за жалост - аз лично съм разоча...
10.11.2009 17:13
:( за жалост - аз лично съм разочарована :), но не мисли че ако не ти изтрият постинга някой ще се обади... е, още един или двама, може би. Другите обикалят да гласуват и си треперят на точиците :)
И не ми опонирай, че в стихове не е по-добре от тук :))) Единственото по-добро тук е, че хора без регистрация имам достъп до изказване на мнение, но и то често се ползва от ..... на блога :)))
цитирай
2. rustam - Брееее
10.11.2009 17:13
Много драматично днеска при тебе. Даммммм.
И защо като се слага наказание не се казва какво точно е то? Или според мене трябва да се каже кои точно правила е нарушил блогъра.
Много странно - блогъри, които откровенно псуват, заплашват и изливат гадости спряма други потребители не ги пипат . Май наистина не са важни самите нарушения, а личността на нарушителя.
До вчера си асоциирах модератора с готиното Цвети, победител007, известна и като Фифито. Нооооо след разяснянието Владо за долната й манипулация съм объркан...
цитирай
3. valsodar - Мда, треперят хората! :)))
10.11.2009 17:22
Тези точици значат адски много за тях!
Тези точици им дават именно онова самочувстие, което те няма как да придобият в реалният си живот, в този встрани от екрана и интерактивните виртуални общества.

А тук, тук има големи смелчаги - размахващи смело виртуалната тояга, опиянени от власта предоставена им от деспота.

Не им се сърдя, не мога.
Просто... ми е жал за тях.
Защото там, накъдето те са поели, аз отдавна съм минал от там и знам какво има и какво не.
цитирай
4. djgator - Радо
10.11.2009 17:30
Когато аз им пиша, напомняйки им да си вършат работата- някои от тук присъстващите реват до небето.. :)
цитирай
5. valsodar - Да си вършат работата?
10.11.2009 17:33
За да се свърши каквато и да е работа, първо трябва да се знае следното:
- каква е крайната цел. която искаме да постигнем?
- кой има нужната компетентност да я свърши?
- какво ще му е нужно за да я свърши?

До момента нито едно от тях не е ясно дефинирано, та затова и Екипа си върши всичката работа като кучето на нивата :)
цитирай
6. sezoni - Радослав,
10.11.2009 17:39
както знаеш аз от скоро имам регистрация в този сайт и може да се каже , че все още не съм на ясно с подробностите .По - мое мнение при такива случаи трябва да се дава обяснение за причината.
цитирай
7. valsodar - И аз така си мисля, но уви
10.11.2009 17:41
Някои хора са над всяка една етична форма на поведение.

Какво да ги правиш, толкоз им е акъла, толкоз им е и възпитанието?!
цитирай
8. анонимен - Как пък днес не спряхте да се жалвате ...
10.11.2009 17:57
Как пък днес не спряхте да се жалвате и да се оплаквате( Животът ви да завесеше от този блог, нямаше толкова да плачете( Какви хора сте, бе, как не ви е срам((Сега модераторите са ви криви, утре кой ще е(((Гатора да почва да твори пак за блатото, че явно скука ви налегна, патоци с патоците((
цитирай
9. valsodar - A на теб пък 8-ми, какво ти е криво?
10.11.2009 18:56
Нещо не си съгласен с гледната ми точка или просто ей така - да се отбележи пореден коментар?
цитирай
10. vanya70 - Първата асоциация е...
10.11.2009 19:00
... ЕКИП ;) ?!?!
цитирай
11. valsodar - И аз имам подобно наблюдение
11.11.2009 08:50
Не може зрял човек да се държи като пълен келеш в работата си :)
цитирай
12. sowhat - пиши на лични до управата
11.11.2009 09:33
и искай поне обяснение, защо.
ако човек е нарушил някоя от забраните, редно е поне да знае коя.
цитирай
13. valsodar - А, дреме ми!
11.11.2009 09:51
Много добре ми е ясно кое правило съм нарушил - За модерацията на сайта или добро или нищо.
В случаят, аз съм свикнал когато един мъж даде едно обещание след това да го спази, ако държи на факта, че е мъж.
А ако ли не, то... си има съвсем друго определение за подобни хора! :))
цитирай
14. valsodar - Здравейте, (ново) Моля да пре...
11.11.2009 13:25
Здравейте, (ново)
Моля да преустановите с нарушаването на Условията за ползване на Blog.bg, а именно да публикувате материали, които са насочени срещу честта, достойнството и доброто име на друг потребител или собствениците на сайта.

Екип на Blog.bg


Чест, достойство, добро име.

Да ги разгледаме едно по едно.

Чест
Има ли чест човек, който постъпва по безчестен начин?
Честно или нечестно е да прилагаш двоен стандарт в преценката си, кое подлежи на санкциониране и кое не?
Честно или нечестно е, към едни безчестни постъпки да се отнасяш все едно, че ги няма и да си затваряш целенасочено очите пред тях, само и само да провокираш напрежение между потребителите на сайта, почувствали се засегнати и ощетени от една подобна несправедливост?

Имат ли чест тези, които днес обещават едно, а утре се отмятат от думите си ни лук яли-ни лук мирисали?

Не мисля.

Достойнство.
Достойно ли е, да сложиш в класацията за най-четени едни от най-бездарните и най-крадливите потребители на сайта?
Достойно ли е да манипулираш аудиторията на сайта, препоръчвайки произведения провокиращи най-пошлите и мерзки качества в човека?
Достойно ли е, по изкуствен път, на ръка да променяш брой прочити и гласове за даден блог, като по този начин го представяш в невярна светлина пред аудиторията му?
Достойно ли е, възползвайки се от позицията на по-силният да преследваш и цезурираш всяко едно мнение, което посочва грешките ти?

Не мисля.

Добро име.
Добро ли ще е името на този, който е назначил на работа хора без чест и достойнство, хора целенасочено подронващо авторитетът му с нечестните си и користни постъпки? Хора, доказани непрофесионалисти, изживяващи се като богове единствено поради мнимата власт, която им е поверена в ръцете.

Хора, които наместо да се стремят да подобрят средата на сайта и да привлекат добри автори в него, всячески стараещи се да ги прогонят, чрез съзнателно уронване на авторските им права и тролски атаки срещу тях?

Добро ли ще е името на фирма, чиито служители го петнят с действията си?

Не мисля.

Та, ето и моят отговор на писмото получено по-горе.
Не мисля, че с моите действия в блога уронвам нечии чест, достойнство и добро име, защото за да стане това от моя страна, то първо тях трябва да ги има.

Към настоящият момент, никой от модераторският екип не е показал частиза чест и достойнство за да излезе на светло и да застане отговорно като личност зад действията си - постъпка, единствено която би създала добро име на сайта, а от там и на неговият собственик.

Целенасочената липса на прозрачност в управлението на сайта говори много лоши неща за хората които седят зад него, а от там и за хората които са ги наели да вършат това.

С уважение към тези, които ще ме разберат и с неуважение към тези, които си мислят, че ще ме накарат да замълча и да преклоня глава пред неистините тук.
цитирай
15. анонимен - Женская тизерная сеть LadyPay.Ru
23.10.2012 23:31
Доброго времени суток!
Хочу представить Вашему внимаю женскую тизерную сеть LadyPay.Ru.
Принимаются женские сайты с посещаеомстью от 300 человек.
Минимально 60% женского трафика и поискового, выплаты раз в месяц.
Существует так же партнерская программа где вы зарабатываете 20% от дохода системы.
Более подробную информацию можно получить на сайте www.LadyPay.Ru

Удачной всем работы.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7394924
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив