Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2009 22:50 - Да живее Спамбук!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1325 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 14.11.2009 00:23


 Eй, от това човек да се сдобие с приятели по-лесно нямало бре?
А аз, до сега да си мисля, че това е дело трудно за време продължително и начинание несигурно, дорде животът не ви раздели, ама ей на - то се оказа, че да имаш приятели е по-лесно от колкото да си завъдиш хлебарки!

 Просто влизаш в профила на този, който си набедил за приятел, преглеждаш му неговият списък с приятели и си нацвъкваш по избор де що фейс ти хареса.
 Един "приятел" така се е оцвъкал с приятелки, че профилът му вече го мяза на съдържател на публичен дом - към 200 жени и само 2-3 мъже сред тях, пазванти са му явно на бизнеса?

 А аз, май наистина ще се окажа закостенял човек, до сега да съм събрал... има-няма 4-ма - 5-ма приятеля, а единият от тях вече не е между живите.
 Напусна ме, напук на вярата ми, че ще ме надживее. Или напук на надеждата ми за това. Защото, ако някога съм мечтал за това, кой да положи последната китка на гробът ми, това бе именно тя.
 Но, това не ми пречи да чувам още гласът й в себе си, да усещам смехът й до мене, да запецвам когато ме иронизира, само как тя си знае.
 Просто... Приятел.

 Надживяващ времето, надскочил всички съвременни и бъдещи технологии, които уж ни сближават, а всъщност ни отдалечават все повече един от друг.

 С илюзията, че сме приятели.
Външно близки, вътрешно далечни.


ПП А докато някои "хора" се надпреварваха да ми трият постинги от блога, аз си спретнах ето това, което ще споделя с един от приятелите си в неделя.
image
Кекс с огромни червени боровинки :)




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - стига мрънка
13.11.2009 22:51
я как хубаво си спамим на воля :)))
цитирай
2. miaa - Здравей Valsodar! Много е хубаво ...
15.11.2009 14:09
Здравей Valsodar! Много е хубаво при теб..Аз лично за себе си намирам смислени , хуманни идеи и съждения. Приятелят е този, който не само ще бъде с теб, когато си нещастен, но и ще се радва истински на успехите ти.Хубав ден.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7409627
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив