Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2009 16:08 - Ta, като стана въпрос за подаръци ...
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 846 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 09.12.2009 16:08


 Ta като стана въпрос за подаръци в блога на щуравото Соу, дайте наистина да си разменим по един подарък за Коледа.
 Не Соу, тоя път номера с виртуалните сладки от Фейсбука няма да ти мине!
 Не и при мен :)

Всеки един, може да направи свой подарък, по негов си вкус и според силите му.
Видеоклип, разказ, стих, рисунка, каквото и да е - важното е, да е сътворено от самите вас!

Копи-пейст подаръци няма да се котират!

Така де, няма какво да чакаме на дъртия белобрад педофил да ни зарадва за Коледа, да не сме патрави, че да не можем ние да си спретнем подаръчета за празника, я!

Дерзайте!

ПП И помнете, тук няма да се търси слава, публичност, масово призвание и всемирни овации. Говорим за Дарове.
 Дадени ви като Дарования и предадени от вас, на тези, които държите да зарадвате с тях.

Айде, наслука!


Тагове:   въпрос,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rummi - велика идея
09.12.2009 17:28
аз май ще нарисувам нещо :-)
цитирай
2. valsodar - И за да ги разпознаваме постингите, ...
09.12.2009 17:55
И за да ги разпознаваме постингите, предлагам едно общо заглавие, нещо от сорта на "Моят коледен подарък" или нещо от тоя род.

А бе, заглавието е най-лесната работа, нека малко да ми минат простотиите дето ми са се сбрали на главата, че музата я страх да дойде, като гледа как съм се напушил :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393338
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив