Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2009 20:44 - На Шипка нищо ново, всичко е спокойно
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 623 Коментари: 1 Гласове:
3



Спокойно, нищо ново не съм писал.
Или поне,  не такова което би ми се искало да напиша.

Не ми се пише за политика - отвратен съм.
Не ми се пише и за това, което се случва - уморен съм.

Просто ми се пише за съвсем други неща, но... няма как това да се случи на фона в който съм сега. Просто... ще си мине и това, като мнозина други гадости преди него - знам защо ми се случват определени събития от живота, за едни стискам зъби за да издържа под напора им, за други събирам сили, за да съм готов когато те се случат.

Да, мога да виждам в бъдещето, но избягвам да го правя, защото така се губи настоящето. А то трябва да се изживее цялостно.
 За да не повтаряме до безкрайност едни и същи грешки и не напуснем живота уморени от него и загубили вяра в доброто.

 А Доброто, с главна или с малка буква, то... винаги си е до нас.
Просто си чака кротичко да си поемем дъх за кратко, за да го съзрем.

Че така - не ми се пише особено много напоследъка.
Ще си дойде време и за това, но нека всичко да е по реда си.



Гласувай:
3



1. irka66 - Доброто е най - хубавото нещо, за което може да се пише!
17.12.2009 20:54
Нали казват, че мислите се материализират!
Има надежда, че ще дойде, винаги има!!!
Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7410457
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив