Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2010 00:14 - Любопитно ми е от техническа гледна точка
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2007 Коментари: 12 Гласове:
6

Последна промяна: 08.02.2010 19:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не от друга, от чисто техническа.
В блога ми има кръгло около хиляда постинга - срам ме е, ама приказлив съм си, това е положението!
 Януари месец ми се наби на очи, как за има-няма два часа, броячът отчете около 5000 прочита, което го отдадох на бъг някакъв в системата.
 Днес, същата работа, което си ме навежда на мисълта, че не е бъг на брояча, а просто някой си е решил да откопира съдържанието на блога ми (имало и такива програми)
 Добре де, но постингите в него са пет пъти по-малко.
 За какво му е да ги чете по пет пъти едни и същи неща, да не би да се кани да ги декламира на някой площад?
 Ако наистина го е решил, айде моля се да не го прави, че хващам първият кораб за Америка тогава! :)
 Един път  - добре, два пъти...??!
Спрете се бре!
Какво сте решили, да ме направите с повече прочити, отколкото е населението ни ли?
Спокойно, те половината сега не могат да четат нищо повече от субтитрите на филмите, та и затова сапунките ги дублират!

 Изясниха ми се някои неща, ама спрете се наистина!

Прочетен днес: 5708



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Извесетен си и блога ти е много четен
07.02.2010 02:29
Примири се с това :-D
цитирай
2. valsodar - Не е това
07.02.2010 10:47
Известен?
Айде по-кротко с определенията, не ми е нужна чак толкоз известност.
Тук е просто една лаборатория.

В която човек може да си провери много неща за себе си и съответно да ги подобри, но чак пък... айде да не се отплесваме.
цитирай
3. tit - :))
07.02.2010 10:53
Някой твой постинг е в челото на някой от сайтовете на собствениците на Блога. Ако ти се разправя - можеш да видиш в кой!:)
Приятен ден!:)
цитирай
4. valsodar - И това не е.
07.02.2010 11:00
Един постин където и да го бутнат в сайта, на колкото и места да го клонират, не може да събере повече от 2-3 хил прочита за ден, следил съм го.

Доста отдавна при това от средата на 2008, откакто в рубриката "Ако щете вярвайте" висеше цяла една модераторска колонка с месеци, за да набере актив човека за "най-четените" :)))
цитирай
5. haralanov - Здрасти!
07.02.2010 14:44
Дори и при огромното ми желание да прочета текста,който си публикувал,не успях!Жълтите букви на бял фон,просто бледнеят и не се виждат!
цитирай
6. valsodar - Това е умишлено
07.02.2010 17:23
Просто е адресирано най-вече до тези, които се ебават с мене, чрез изкуствено генерирани прочити :)
цитирай
7. esen - Здравей!
07.02.2010 19:11
Ами вероятно се връщат за всяка буквичка като е бледо:)))))))))))))) Шегувам се, разбира се.
И при мен се е случвало и си мисля, че вероятно сървърът забива. Не може блогът да е четен 1500-2000 пъти, а последният постинг да не е набрал още 100 прочита. Е, старая се да не обръщам внимание, макар че все пак публикуваме, за да се прочете.
Хубава неделна вечер за теб!
цитирай
8. valsodar - Има си повтаряемост във времето
07.02.2010 19:50
На една и съща дата през януари и феврурари, през март ще видим.
Грешка е, когато се случи веднъж.
Появи ли се системно повторение си е вече нещо съвсем друго, та и затоваа ми стана любопитно, с каква цел се прави.

Рустам преди време се чудеше, как се става "Най-четен", е те така се става ! :)))
цитирай
9. анонимен - Гугълбот, медиапартнърсбот, шитбот и т.н.
08.02.2010 17:17
За справка:
http://www.google.bg/search?hl=bg&q=site%3Avalsodar.blog.bg
Просто к*валите от инфестор.бъг не си правят труда да скипват роботите от броячите.
цитирай
10. frina - :)
08.02.2010 18:05
Значи да знам като ми навъртят по 6000 прочита на ден на какво се дължи.:)
цитирай
11. boristodorov56 - Извинявай
08.02.2010 18:22
Смени цвета на текста за да го прочетем повече хора.
Сложи някой по-тъмет, ако това не те затруднява.
цитирай
12. valsodar - Бях го сложил в жълто поради тема...
08.02.2010 19:25
Бях го сложил в жълто поради тематиката, но след като се оказа чрез Гугъла, че нещата са и посрани откъм хардуер на сайта, този цвят по-ще му мяза :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7406855
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив