Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2010 14:11 - Студент ли бях, да ме опишеш?
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5908 Коментари: 20 Гласове:
14

Последна промяна: 26.02.2010 14:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 Като се сетя какъв студент бях и през какви изпити минах, радост ме обзема, че не си работя по специалноста. А от него време, от време оно в оная далечна студентска галактика спомените ми са все свежи, сякаш всичко бе вчера.
 Куриозни ситуации много, но все се връщам към две-три от тях.

Случка първа.

Първокурсници, отслужили, загорели, с радост и нетърпение чакащи началото на студентският живот. Събират ни все овце накуп в една аула и ни дават по един бял лист. Да сме напишели, кой какво искал да тренира, че да ни разпределят по групи.
 Хващам химикалката, почесвам се зад ухото и започвам да изброявам: Кърлинг, Езда, Стрелба с лък, Поло, Боулинг и все спортове екзотични за мен видени по телевизията.
 Идва мистър Мускул, хваща ми листа, зачита се, а очичките като на гладен пекинез му се окръглят:
- Какво си писал бре Идиот, какви са тия глупости на листа? - ме пита лекинко ядосано той.
- Е как какви, такива каквито искам да тренирам естествено! - озадачено му отговарям аз.
- А бе кой те пита какво искаш да тренираш? При нас има само лека атлетика, волейбол и плуване, избирай едно от трите и не ми се прави на много умен!
 Е, избрах плуването с надеждата да си кисна кат талпа в басейна релаксирайки, а там нова изненада - треньорът изнамерил от нейде си един 4 метров прът и бой ли бой по главата, когато се хванеш за поплавъците между коридорите.
 -Не ме интересува в какъв стил ще ги минавате, с кроул, по гръб или ходейки по дъното ( на половин метър под краката естествено) - нормата ви е 1 км, докато не си я минете, няма да ми излезете от басейна.
 -Оппа, станах ихтиандър тука - с огорчение констатирах аз, ама пръта удря здраво, щеш не щеш ще плуваш. Ще плуваш, ще се давиш, но излизане няма!
 Е, нормата не я покрих изначало, не я покрих нито на втория, нито на третия месец, но дойде си и тоя ден, в който влизайки в морето изпитвах страх да плувам към хоризонта, за да не би по невнимание и дезориентация да изляза на Кримският бряг.
 Да де, от него време имаше и една ситуация, де си ме гонеха караулните от брега на една военноморска база, де излязох за почивка от водата, но... инфото е все още поверително и секретно.

 И още се чудя, кой идиот бе направил програмата ни така, че лекциите по висша математика, бяха турени все след изнурителната тренировка по плуване, та винаги познаваха групата на плувците по залепените чела на банките и нестройно похъркване?!!

ПП. Айде после ще дописвам, че има още много за разказване :)
 




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - хахахахах, това ме разсмя искрено ...
26.02.2010 14:23
хахахахах,това ме разсмя искрено :) Хитрец си бил ти.. поло и кърлинг :) Вземи после тая пръчка и плуване на Ламанша :):):)
цитирай
2. dianatrg - Хубави години бяха, а ние бяхме м...
26.02.2010 14:29
Хубави години бяха, а ние бяхме млади и нахъсани да покоряваме живота :)))
цитирай
3. анонимен - Много готино!
26.02.2010 14:37
И аз съм патил. Тия хора (преподавателите по физкултура; в училище бяха същите) много си държаха на професията. Смятаха си "специалността" за най-важната. За себе си може и да са прави.
Нашата - др. Шабанска - ме караше да хвърлям гюлле за шестица и даже искаше да се явявам още веднъж, понеже се оказа, че не можех да го хвърля на не знам си колко метра.)))
Едвам й отказах, без да я обидя.
На всичко отгоре бе майка на един колега - Борислав, та хептен неудобно.
Ама ето, неотдавна името му излезе в списъците на агентите. Като стана ТВ журналист са го вербували явно.
Тъжно и смешно!
цитирай
4. анонимен - Ако се беше сетил да си намериш за вдъхновение и някоя Гутиере,
26.02.2010 14:41
щеше да добиеш уменията на Ихтиандър, поне на гъвкавост и красиви движения с пети докара ли го?
;)
цитирай
5. valsodar - dorichela
26.02.2010 14:47
Ами то, от всичко изброено, едва с боулинга успях да се уредя, но доста години по-късно и изцяло по метода проба-грешка.
Най-си ми бе кеф да си взема пътечка до професионалистите и да правя по-добри резултати от техните - нямаш си и идея, какви нюанси на зеленото придобиваха някои от тях.
218 ми е най-доброто постижение от него време, а инак като поредни страйкове, максимум по 5.
цитирай
6. valsodar - 4 :)
26.02.2010 14:48
анонимен написа:
щеше да добиеш уменията на Ихтиандър, поне на гъвкавост и красиви движения с пети докара ли го?
;)
- то човек като се изволни от казармата, де що е на два крака и в движение все на Гутиере си му мяза :)
цитирай
7. valsodar - И аз съм патил. Тия хора (препода...
26.02.2010 14:56
parasol написа:
И аз съм патил. Тия хора (преподавателите по физкултура; в училище бяха същите) много си държаха на професията. Смятаха си "специалността" за най-важната. За себе си може и да са прави.
Нашата - др. Шабанска - ме караше да хвърлям гюлле за шестица и даже искаше да се явявам още веднъж, понеже се оказа, че не можех да го хвърля на не знам си колко метра.)))


- Е, това с гюлето ми се размина, явно като видяха какъв ентусиаст си имат насреща ги хвана страх, да не го изтърва на краката им по невнимание.

Тръпка си бе по него време стрелба с малокалибрено оръжие, от същия тип де утрепаха Илия Павлов.
Колко кадри подготвиха тогава... - добре че стреляхме в ТИР и нямаше как стрелеца да се извърне с пушката питайки за нящо си, че инак колежките ни да са ни изтрепали до един!
цитирай
8. valsodar - Че ний не сме се спрели бре!
26.02.2010 15:11
dianatrg написа:
Хубави години бяха, а ние бяхме млади и нахъсани да покоряваме живота :)))


- катадневно си го покоряваме, то всеки ден ново 20 и на всеки три дена Чудо! :)
цитирай
9. valsodar - Е, на твоето му се вика кураж
26.02.2010 16:39
Аз сега само като си помисля за плонж на асфалт и ми се изправя косата.
Не, че не съм правил други щуротии като студент, примерно разходка по перваза на 4-тият етаж на сграда, за да мога от самозаключил се кабинет да изляза през отключен, за да отида на среща с моето чудо което бе тогава само на 17... :))
цитирай
10. dorichela - Валсодар,
26.02.2010 16:41
хахахаха:) Аз на боулинг са ми нужни няколко питиета да фокусирам що годе, ама повече от 130 не съм правила мисля... Слаба ракия съм:)
Иначе мога да си представя завистливите погледи на хората ПРО :D
цитирай
11. анонимен - хахахха това беше много много яко!
26.02.2010 16:45
Поздрави, ето такива неща трябва да има из блога, да има настроение! :)))))))
цитирай
12. valsodar - dorichela, то това си е добър стимул
26.02.2010 16:55
Състезаваш ли се с добри, ставаш добър или спираш с тоя спорт, който явно не си е много за тебе.
Това си бе тръпката, да играеш срещу някой който има парите, времето и ресурса, за които може само да мечтаеш и въпреки това нагледно да му покажеш, че има и още едни неща, които той не е взел под внимание! :)
цитирай
13. gothic - Бях задочник, ама извън това имам ...
26.02.2010 19:28
Бях задочник, ама извън това имам спомени за едни билярд турнири в един отдавна несъществуващ бар на Ангел Кънчев - кожени якета на голо, тъмни очила, пури, бърбън по ръбовете на масите - турбогъзария, другари и другарки! Ебаси и двадесет и две-три годишните лигльовци сме били...Ама ловеше дикиш пред гимназистките от околните училища де :)
цитирай
14. valsodar - Е как?
26.02.2010 19:42
Айде да не ти обяснявам как по време на диско-епохата, като юноша бледен реших да си боядисам един бял панталон в цвят цикламен (чрез технологията на Батик), той заби към розово и после със седмици наред се чудех, защо съгражданите ме гледат доста странно?! :)

Недей, че ако тръгнем да си припомняме всичко, ще излязат я дневниците на червените кубинки, я записки на терориста! :)))
цитирай
15. bizcocho - :) Няма да те описвам :) Ще се възд...
26.02.2010 22:21
:) Няма да те описвам :) Ще се въздържа :) Благодаря ти, за връщането назад... :)))))) Почувствах се страхотно!:))
цитирай
16. анонимен - Хех и мен ме върна в розовото)) ...
27.02.2010 01:51
Хех и мен ме върна в розовото))

Парасол, тая и мен ме мъчи(:))
цитирай
17. lotos16 - Много свежо в събота сутрин...
27.02.2010 07:52
Студентски спомени...
За басейна на ВМЕИ-то ли става въпрос?
И аз заспивах след плуването на лекции - то мъж да заспи е едно, но жена - какъв срам...
Благодаря ти за хубавото настроение... Добър да е денят ти...
цитирай
18. анонимен - Куре,
27.02.2010 08:32
колко пъти да ти казвам? Напиши книга! :)))))
цитирай
19. анонимен - Ау,
27.02.2010 10:43
valsodar написа:
анонимен написа:
щеше да добиеш уменията на Ихтиандър, поне на гъвкавост и красиви движения с пети докара ли го?
;)
- то човек като се изволни от казармата, де що е на два крака и в движение все на Гутиере си му мяза :)


Очаквам и някой либовен спомен, не ми се вярва да само да сте спали по банките, сънувайки интегрално и диференциално смятане...
:)))
цитирай
20. valsodar - Пази Боже!
28.02.2010 01:02
анонимен написа:
колко пъти да ти казвам? Напиши книга! :)))))


- Ти още малко ще искаш да напиша и за колежките, които се препичаха голи на покрива на общежитието и предизвикаха подписка от разгневените съпруги от съседните блокове с изглед към него?!


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392126
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив