Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2010 16:52 - Сивота
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1486 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 18.03.2010 17:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Нещо... а бе, не ми се пише чак толкоз в блога.
То, като хвърли поглед човек през рамо и като погледне колко нещо е изписал, в един момент се усеща, че само се повтаря.
 Да, има хиляди начини, по които можеш да поднесеш една идея, но в определен момент почва да ти доскучава от самият себе си, сядаш пред клавиатурата и се питаш  - А сега, какво? - и след като си дойде естественият отговор - Ми, нищо! - ти става напълно ясно, че нито има какво да кажеш на себе си, нито защо да го казваш.
 Усещаш, че ти се пише не толкова заради споделянето, а просто заради ползата му като терапия върху изтерзаната ти нервна система, от превратностите на ежедневието.
 А ежедневието си е тегаво, почти както на война.
Аз, че съм си луд - луд съм си, ама защо и народа около мене така масово полудя? Вече почвам да се питам, - А остана ли, поне един нормален на фона на лудите в тази държава?
 Лудост обзела ни постепенно, трайно обзела съзнанието ни, представяща ненормалното като естествено, а естественото като мечтано.
 И няма ги хората дето се усмихваха бре?!
 Няма ги!
 Всеки се е наморучил, провесил е нос, забил поглед в земята и мисли ли мисли над решението на проблемите си.
 Вчера бях в една данъчна служба да си плащам данъка за МПС. А там хора всякакви, свили се в себе си, стоят плахо и чакат реда си, който не иде. Смачкани от живота, посивели от несгодите му, очукани от демокрацията ни.
 Да бях в гробищата, по-ведро щеше да ми е на сърцето.
 Слушам с едно ухо историите които си разказват, слушам си ги и все повече губя надежда в бъдещето.
 Ще променяме държавата, ще строим животът нов?
 С кого бре джанъм?
С тези, които завиждат на мъртвите или с тези, които са старци родени?
Какво да й променяш вече на тая държава, като всичките опити все ялови излизат? Какво сме променили за 20 години до сега, та да се надяваме на промени в бъдещето си? А? Труден въпрос, нали?
 Може би, за тези 20 години сме се променяли самите ние. Полудявайки бавно, криейки се в сянката на лудостта си, решили да приемем лъжите, с които ще живеем по-лесно.
 Та и за това.. нещо.. не ми се пише чак толкоз в блога.
Няма за какво.





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Има,има...
18.03.2010 17:01
Има за какво да се пише...Между другото направо ме сепна,споменавайки думата война.Преди един час,пиейки кафе с приятел и той я спомена.Че обикновенно след икономически кризи,хеле пък световни,та след тях следват войни.Ти например как си представяш изплащането от страна на Гърция на дълг от 300 млрд.евро..?Пък и нашето...Дори и вече свръх радикални ,,мерки,, да се вземат,все ще е безполезно.В това отношение съм съгласен с теб.Модерна държава няма как да бъде изградена с опърпани старци и полудели и объркани хорица!
цитирай
2. panazea - Валсо ,
18.03.2010 17:45
Цялата световна икономика е една
ПИРАМИДА!
За това не му е весело на българина!
Изглежда е много прозорлив!
Дали ще ни извъртят номера ала 1928 ?
Привет!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7394809
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив