Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2010 19:22 - Пост фактум
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1716 Коментари: 4 Гласове:
3



Щели сме да излезем от кризата? Пълни глупости! Та ние едва сега почнахме да влизаме в нея! И кой ни го тури целокупно с тоя шемет начело на държавата, още се чудя?

 Ще кажете - ние си го избрахме?

 А бе, какво избирате бре хора? От цял чувал с котки, куче ли се надявахте да извадите?
Избирате дръжки! Цялата ни избирателна система е един пълен фарс, на който се чудя, как има още глупаци да му се връзват?
 Ама, защо  ли пък и да няма, след като на националният ни празник само турски сериали от екрана се въртяха и на никой не му направи впечатление кретенизмите с които ни заливат?
 Както и на никой не му направи, как аджеба от едно просто и неуко пожарникарче се пръкна водач на една държава с хилядолетна история, от която добиват комплекси за малоценност всичките ни спасители и ментори в настоящето.

 Малко е клан тоя народ!

Малко!
Трябваше до крак да го изколят, защото днес са оцелели най-калпавите от всички недоклани. Тия де са били будни и свестни, първи са минали под ножа. Оцелели са овцете, които колкото и да ги стрижеш, все ще са доволни, че още са живи. А кога и техният ред за заколение си дойде, примиренчески посрещат съдбата си, по възможно най-овчият начин.
 И как да не го е срам човек да се нарече българин, когато погледне назад към миналото ни и го сравни с настоящето ни.
 Мен лично ме е срам!
Много ме е срам!
Защото от миналото ме гледат светци, родолюбци и герои.
И не мога без срам и разкаяние да срещна погледа им, кога ме запитат - А ти, какво направи българино за своята държава?
 И колкото и да имам за нещо си аз повод за гордост, сравня ли го с тяхното - все е малко и нищожно, и все повод за срам си е.
 За срам, че нямам аз от тяхната закалка на духа.
 За срам, че нямам вече надежда за която да се боря.
 Нямам идеал, за който да живея и за който да искам да умра.
 Имам само срама си.
 Че съм българин.
 На думи и... по документи.

Скитащ се жив в света на мъртвите и пожелал в себе си, нивга да се не бе раждал, в тази земя на светци, родолюбци и герои. За да се не сравнява с тях и да не се срамува от себе си.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - И аз за жалост нямам нищо общо с онези ...
23.03.2010 19:26
И аз за жалост нямам нищо общо с онези велики българи.... Много истини си написал!
цитирай
2. lado - Срам не, но ме боли, страшно ме бо...
23.03.2010 19:41
Срам не, но ме боли, страшно ме боли!
Няма разбуждане, брей!
Какви ли не провокации се опитаха тук в блога, и всичко си тече, като
цитирай
3. sezoni - Радослав ,
24.03.2010 00:27
хората са невежи във всяко отношение , защото нямат изградена ценностна система и защото образованието им е на много ниско ниво, независимо от това че, имат по няколко дипломи за завършено образование .Помисли, и ми кажи коя е причината за да е такава действителноста ?
цитирай
4. gothic - Ще кажа аз и то веднага. Макар че м...
25.03.2010 01:22
Ще кажа аз и то веднага. Макар че малко ще преразкажа Радо. Гледаме историята. Близо двеста години под властта на Византия. Орачите си орат, копачите си копаят, свинарите си пасат свинете. И превиват врат. Будните, просветените, лидерите - избивани, асимилирани, прокуждани....Без малко половин хилядолетие турско робство (ако че е нетолерантно да се вика така).Орачите си орат, копачите си копаят, свинарите си пасат свинете. И превиват врат - отново. Будните, просветените, лидерите - избивани, асимилирани, прокуждани - отново. После - политически борби. Орачите си орат, копачите си копаят, свинарите си пасат свинете. И превиват врат - пак. После - преврат. Народна власт. Тия от орачите, копачите и свинарите, дето са по-окумуш - с властта. Останалите - превиват врат. Както винаги. Будните, просветените, лидерите - избивани, асимилирани, прокуждани - както винаги. Значи кво излиза, мамка му? През по-голямата част от историята ни на най-читавата част от българския народ му е ебавана майката (без извинение). Та баш тия, дето са оцелявали винаги са и прародителите на 90% от днешния ни етнос. И какво да се очаква от народ с такъв генезис? Чалга, Биг Брадър, турски сериали и пълен недекел към същественото - ето какво....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392547
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив