Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2010 07:00 - А така!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 455 Коментари: 1 Гласове:
0



Някои казват, че се превръщаме в полицейска държава. Няма лошо.
На мен ми се струва, че отиваме и по-далече. Връщаме се към ленинзма, като - за съжаление, оставаме много далеч от марксизма.
Владимир Илич бе казал, че съотношението между най-ниската и най-високата заплата трябва да бъде 1:3.
Бойко Борисов казва, че в държавата не може да има по-висока заплата от Неговата, което го поставя в ролята на еталон.
Питам си се аз и отговор не чакам: С какво е съизмерима компетентността, образованието и т.н., и т.н., и т.н. на един Бойко Борисов сравнен, примерно с един ръководител на полети или лекар в „Пирогов“??? Не с началниците им, забележете!
От друга страна, нещата се развиват в положителна посока.
На следващите избори материалът ще гласува и с главите си... да се надяваме... ако не ни оправят напълно до тогава...image

Източник: http://www.blogger.com/profile/10696147206339077402



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Недоумявам как всички около мен ...
05.05.2010 03:20
Недоумявам как всички около мен повтарят - "Трябва здрава ръка!" - да им стисне врата.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7433899
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив